TTT deel 38!!

Bloem ik kan je nog steeds geen punten geven…flauw.

@ viva inderdaad eerst nog hopelijk de zomer!!!
alhoewel het nu hier wel lekker in de zon is

ja de zon is lekker, maar volgens mij is hier cycloon…TRUUS aan het blazen…je waait vierkant uit je hemd.

Ik ga maar weer eens met griekenland en corsica bellen. Moet nu toch maar weer eens wat nuttigs gaan doen. 1.uur en 30 minuten werken. Woeoeoe

nu is het weer droog, maar volgens mij komt er weer een mega bui aan…en de hele tuin ligt onder de bladeren, het lijkt wel herfst.

nou belse…volgens mij zit hier iedereen aan de telefoon…besmile, Bloem, Beps…de hele dag maar l*llen

@ viva, ja d’r-om, wil et allemaal niet kwijt raken of eruit zien dat ik rijk ben, word toch wel afgezet, niet meer dan strikt noodzakelijk graag!!

tis gewoon eind juli en k-k-k-koud!! volgens mij echt de koudste juli EVER!!

ik lul me een godsgans ongeluk!!

wou dat beppie klaar was met werken en thuis achter d’r pc kruipttttt

meisjes kom eens helpen…ik heb de vroedvrouw al gebeld hoor, want het is bijna weer zo ver…kriebels…krampen…tranen…alles komt er al weer aan…

ja…nou ik denk dat Beps het weer niet mee gaat maken vandaag…

ja…kun je even goed met haar overleggen Bloem, Beps heeft vast een oplossing voor je…

Het is inderdaad koud als ik nu de zon en de warmte uit griekenland via de telefoon nu eens hiereen kon sturen. Dat hoeft men daar niet meer te klagen. hihi

Hopelijk gaat men nu niet grieks praten, whahah wat dat kan ik niet.

engels…???
nee dat kunnen de grieken weer niet…fffff… probleem dus

schiet nou op meisjes…

Viva, ja had ff klanten!! Die waren net terug uit Tunesie… Dus die kwamen even vertellen hoe het was… :stuck_out_tongue: Ze waren blij, want het was super!

Verder heb ik het ook koud hier!! De deur staat hier meestal standaard open, en het is dus binnen koud!!!

x

nog 5 te gaan
en nee ik doe het niet meer allleeen…ik peins er niet over

@Viva: Ik heb al gewerkt daarnet. Enneh…koffie eigenlijk liever ja. Maarja, ik dacht heet hier hier teatime …zodoende dus. :smiley: Over dat bijlezen, och ik heb het verder in het weekend wel een bietje bijgehouden hoor, maar had op dat moment gewoon zelf ff geen zin in… helemaal niks . Komt allemaal wel weer goed! :thumbsup:

Het is hier ook huilen met de pet op. Dan weer een zonnetje zoals nu en dan weer stortbuien en ook een harde en koude wind. Geen wonder toch, dat een mens hier ziek van wordt?:vak02:

@Bloem: Nee, dat lijkt me ook niet zo handig om behangen te zijn op die reis, die jij gaat maken. Dan moet alles zo gemakkelijk mogelijk zitten en daar horen zo min mogelijk versiersels bij.

niets zo erg als koud hebben…
wie doet het vandaag ikke…??? Is dat goed??

@ viva, uhm vivia meisje, ik zie dat we pas op pagina 67 zitten hoor
hoezo bevallen??
zie idd dat we op post nummer 900 zoveel zitten, maar dan klopt er iets niet!!

ben er al!!!

Mijn computer geeft aan dat we pas op pagina 67 zitten… Is mijn compie gek, of ik??

x