TTT deel 38!!

@ viva, mag ikke dan ook ff

7.812!!!

hahahahaa :so:

@ viva :dag:

@ marion, ben je stil…? aan t bijlezen??
wat hebben jullie dit weekend allemaal gedaan? of lekker nix? :wink:

Bloem,nee zit niet alleen,maar tis wel rustig op de andere afdelingen en die leveren vaak het werk aan ons,dus er komt op dit moment niet zoveel binnen of ze sparen het op…

Cyn,sodeju das een exclusive armband dan,die gooi je niet zomaar in een hoekie,om niet meer te dragen…Voor dat geld kan je bijna een hele week naar Turkije :tongue:

Viva,jij zit er het best voor lekker vrijdag vertrekken :zon02:

@Bloem, nee die heb ik niet!! En huidige askim wil geen geld van mij…

Maar goed salaris is weer binnen… Dus kan weer shoppen:wub:

Viva, ja pandora!!

@ cyn :biggrin:

owh… ikke word nu allicht heel erg greedy, maar idd met die € 1500… zou ik apart kunnen zetten en dan als een soort reserve voor op reis, of voor terugkomst gebruiken… hoef ik me ook geen zorgen te maken of ik alles wel redt enzo… oewhhhhhhhhh

Schat als hij het inderdaad heeft, pak het dan aan!!! Desnoods via iemand anders zijn/haar rekening!!

@Bloem: Ben het met Cyn eens, het is je eigen geld. Met een omweg moet het toch lukken.
Straks weer werken:( , mag morgen een dagje bijtanken.

@ toos, jekkie bah! al dat gewerk ook he? zou afgeschaft moeten worden

nog iets rots horen
mn auto waarin mn broer, 1,.5 jaar reed, had het begeven. dus hij op stel een sprong een nieuwe gekocht, maandje of 3 geleden ofzo
is ie van de week voor de deur weggejat… snap je toch niet?
t was een barrel, daar niet van, maar ja… hij heeft auto nodig om op zn werk te komen, en tja, geld voor een nieuwe ligt niet voor het oprapen

vond het zo rot voor em, heb em ff een sms-je gestuurd. kreeg zowaar een leuke reactie terug… wie weet… wie weet…

zou geen hele dagen thuis willen zitten hoor.
Dat is inderdaad rot als je auto gepikt wordt, ook al is het een barrel. Wie weet wat er uit je smsje voort komt Bloem

Bloem, dat is ook sneu!! Ik snap ook niet waarom ze dan zo’n “barrel” jatten… Terwijl er super mooie auto’s zijn tegenwoordig!!

Van die barrels worden gejat en op transport naar polen of afrika gezet. Of gewoon uit baldadigheid. Het is te triest voor woorden

ja en idd snel te jatten natuurlijk
ff deurtje open, ouderwets met de draadjes frotten en klaar… starten met die hap
had idd al een sms terug gehad, meteen! dus dat biedt hoop voor de toekomst he?

Ze hebben Pandora inmiddels ook ontdekt in turkije. Wilde er 1 met turks oog maar die zou een paar weken later komen. Gaan in sept kijken of ze er dan wel zijn

Hoop het voor je Bloemmie

ECHT??? Die moet ik ook!!! :slight_smile:

Ze zouden hem krijgen in een shop in turgutreis, ging ongeveer € 18,- kosten. Valt mee dus.

mm is voor Turkije nog best veel geld… Maar dat maakt niet uit!! Geld moet rollen!!! :zon02: