het is gewoon stil hierzo … errug stil…zoveel zijn er toch niet op vakantie.
@ viva, wees blij dat je meteen om half 9 de deur uitmag!! hahaha, je bent ook helemaal ready togo, das het nadeel als je al zo vroeg klaar bent met werken ![]()
@ turkijelover, zit je alleen?? had je zelf niet nog ff vrij kunnen hebben dan? als het zou kunnen zou ik idd lekker een muziekje opzetten, lekker beetje zwingen enzo ladiedeeladiedaaaa
cyn bij jou nog druk op het werk, of geen runs meer op reisjes.
Bloem bij jou druk ophet werk of ook rustig i.v.m. vakantie
@ viva, valt toch wel mee?/ ikke doe igg mn best :biggrin:
@ cyn, kun je je arm wel gewoon op je desk neerleggen?? hahaha, vind ik altijd zo vervelend aan dikke armbanden, dat ze aan het einde van de dag zo in je arm staan… heb je wel plaats voor een 2e of doe je die om je andere pols?
en een ketting? is dat een idee? is minder snel vol :so:
Wel runs… maar geen reisjes :lol: Krijg nu allemaal aanvragen voor half/eind augustus!!
x
@ viva, tis megadruk!! :eek:
veel mensen terug, allemaal bellen
of komt iedereen nog ff aan de foon, pasje kapot, vergeten, geblokkeerd ect…of reisverzekeringetje
fijn…gaat de dag wel snel
Maar Bloem vertel…jij zit mensen te woord te staan, en typt dan gezellie hier mee…
@ cyn … en nog een stoeltje vrij voor jou? of heb je het opgegeven?? zucht, als ik nu toch eens zou kunnen gaan?? hahahaaa lijkt me ff GEEN goed idee!! :eek:
cyn…helemaal geen reisjes meer te boeken voor NU…
Bloem, ja er kan er nog wel 1 bij… En ik ben het gewend he armbanden… Eerst had ik er 13 om mijn rechterpols… en nu nog maar 1… Dus dat is al een hele verbetering!!
En een ketting… haha ja dat zou kunnen maar dan kan ik er nog wel een baan bij nemen… Die armband zit al op €360.- :hihi:
x
@ viva, tussendoor, mag 3x telefoon over laten gaan bij doorverbinden, ff verversen klant hangt op, ff lezen, telefoontje, ff typen alles tegelijk
en nee tis vooral veel zakelijk enzo… doorverbinden doorverbinden etc etc…levensverz. hypotheken etc
Mag Ik FF
3300
@ cyn :eek: wat een bedragen!! hebbie soms ook ergens een ex zitten die je nog geld verschuldigd is
zou beter zijn met doorkies nummers Bloemmie, geef je die toch door als ze niet snel genoeg opnemen…
Pandora zeker cyn
ik ga boodschapjes doen…en de poes van de buurvrouw naar buiten doen, die belt net…poesje is nog binnen zielig…pfff doe hem dan gelijk s morgens naar buiten…nu regent het hier ook pijpestelen…
nou meisjes tot straks…toedeloe…