hahahah…tja…wat een toestanden kan een mens toch allemaal op zich af krijgen he…beetje bijgeslapen het weekend Bloemmie
moet je deze week weer 6 dagen werken???
deze week wel ja
6 dagen
maar zaterdag maar 3 uurtjes, overgenomen van een collega, zodat ie op vakantie kan met zn gezinnetje…
drukke week…
nou volle bak dan!!!
en heb idd goed bijgeslapen maar voel me nu zooo belabbert dat ik nog wel 5 weken zou kunnen slapen!! :biggrin:
wat een vreselijk raar weer hierzo…zon hoog aan de hemel, temperatuur heerlijk…en dan een mega harde regenbui…echt bakken met water uit de hemel…droog…en dan weer volop de zon…ik weet het niet meer…lijkt wel een moessonregen.
ziektewetje…
zo ikke weer wat doen, boeltje rechttrekken…
mn moeder maakt zich zorgen over die vacc… zegt ze: neem gewoon die spuit, beter hiero ziek dan daar
hahahaha
ze weet niet wat ze zegt, maar idd ff een tbc’tje uitzitten… :biggrin:
Zo ook ik ben weer aan het werk… Hier net zoals Viva zegt… het lijkt wel moesson… Zat in de auto met mijn zonnebril op… en het begon ineens uit het niets keihard te regenen… Echt raar!!!
Gisteren op de zwarte markt bedels gekocht voor mijn armband… Die nu trouwens vol is… Heb gister even uitgerekend wat ik aan die armband heb uitgegeven :redface: Niet normaal meer!!
x
Bloem hoe groot is de kans dat je ziek wordt vn die prik en hoe groot is de kans dat je daar tbc oploopt??
ja die bedels doen pijn in je portemonnee
@ viva, geen idee, maar denk dat de kans op ziek worden van de vacc bijna 90% is en tja… daar? i donno!
Viva, enorm veel pijn haha… Maar hij is nu wel vol… en ga donderdag een nieuwe armband kopen en die echt vol sparen… Deze is in ongeveer 1 maand volgekocht.
:eek:
In 1 maand volgekocht Cyn,poe dat heb je snel gedaan.
heeft er iemand nog wat leuks te vertellen???
ikke word hiero een beetje krankjorum!!
@ viva, wat ga je de komende 4 dagen nog doen
@ crazy, hoe was het klussen?
@ cyn wat voor bedels heb je nu? foto’s?
@turkijelover, hoe is het op je werk? hoor je nog wat van je projectje van laatst??
@ toos, beetje aan het bijkomen of alweer te werk?
@ roanna, werk? of ontspannen??
Bloem,tis hier erg rustig op het werk en stil,moet toch maar eens een mp3 speler aan gaan schaffen.Het projectje hebben we uitgewerkt en nu wordt het opgestuurd naar cyclomedia die er 360 graden foto’s van gaan maken.
Bloemmie, ik ben lekker aan het rommelen, wwen…dan weer wat opruimen…wasje doen…net haartjes geverfd dus ook al weer klaar…moet woensdag nog op een hondje passen, en donderdag mijn eigen hond naar opa en oma brengen…ik mijn gevoel duurt het allemaal nog heeeel lang…voordat het vrijdagochtend half 9 is en ik de deur achter me dicht trek.
Ehm er konden gisteren nog 2 bedels bij… dus heb gewoon 2 zilveren met strass-stenen… Van die Bling-Bling bedels! Maar mijn hele armband is dus in het zilver… Zal morgen kijken of ik een foto kan maken thuis. Ik ben morgen toch vrij!!
x