Bloem,snap wat je bedoelt en inderdaad je weet niet zeker of hij het geld wel heeft.Is een hoop geld voor een hun,en als hij inderdaad 4 maanden in de gevangenis heeft gezeten hoe komt hij dan zo snel aan dat geld…Jij kent hem dus zal je hem ook wel kunnen inschatten of hij inderdaad jouw wil terug betalen of alleen maar contact probeert te zoeken.Moeilijk hoor…
als je dan mail krijgt, vraag je alleen wanneer hij het heeft gestort…vervolgens geen enkel contact meer met hem aangaan…zakelijk…emotie uitschakelen…niet meer en niet minder, ik weet dat klinkt makkelijker dan het is…maar als hij praatje pot met je gaat houden…kap je dat af…en geeft geen enkele reactie.
poehee dan zou ik echt uit de zorgen zijn zeg!!
wereldreis here i come…
hij heeft nu ook het lef om je een mail te sturen…ik weet niet op welke mail hij je heeft benaderd maar als het hotmail is dan blokkeer je hem gewoon daarna
bloemmie wat heb je te verliezen…niets toch zeker…jij bent straks 6-8 maanden weg…denk je werkelijk dat hij je in die 6 weken dat jij hier nog bent op komt zoeken…NOT
@ viva, idd erg makkelijk gezegd
@ turkijelover, tja ik weet niet… typisch hem, hij heeft beloofd het terug te betalen, maar hij heeft ook beloofd mn leven kapot te maken…
hij zal het geld wel hebben, maar allicht wil ie eerst contact, of me alleen zelf geven ofzo… ik weet het niet
uit het oog uit het hart, als ik nu contact opneem is alles weer terug
ik zie beelden voor me, van hem en mij samen, al die herinneringen weer
misschien was dit dat onbestemde gevoel wat je verleden week had?
nu heb je geen contact gehad nog met hem, en nu heb je ook die beelden…bloem…uit je herinnering wissen gaat nu eenmaal niet, met of zonder contact…echt meissie…WAT heb je te verliezen…en ja die dreiging van hem…hij komt er toch wel achter waar je zit, als hij dat echt zou willen, niemand is onzichtbaar.
pfff het is moeilijk Bloem, maar wel vreselijk veel geld…
ja ik weet het
ik laat het ff rusten voor nu
ff kijken wat beps ervan zegt, die kent het hele verhaal, heb jullie niet alles verteld (echt niet? nee, je zou zeggen dat ik alles vertel, maar nee…:biggrin:)
kreeg trouwens net wel een sms van best friend Leo… toch iets goeds aan, weet dus nu zeker dat als ie wil, ie me gewoon wel kan sms-en en dus mn vorige berichtje genegeerd heeft ![]()
ander onderwerp: Bloemmie…rust weder gekeerd op het werk??
ach…misschien de sms niet overgekomen, of niet begrepen… best friend Leo, zoekt jou ook vandaag al op…bloemmetjesdag ofzo…
datum onthouden bloemmie 30 juli…bloemmetjesdag, net zoiets als koninginnedag maar dan anders:D
@ viva, ach, ja friend reageert op mijn sms aan hem, zo toevallig is het niet hoor ![]()
en ach, het werk, automatische piloot aan en wachten wat er komen gaat, volgende week is mn directe teamleider weer terug, zal het dan wel horen…
Bloem,kan vriend Leo niet uitzoeken wat je ex nu precies wil?
hij zegt em niet gezien of gesproken te hebben en dat ik me niet druk moet maken… hahaha hij is altijd zooo spraakzaam! :biggrin:
O lekker is dat…directe teamleider…volgende week, maar je nog een week nageltjes bijten…
nee hoor
laa me niet gek maken… wat wil ze doen?? me vermanend toespreken?? bring it on!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris