misschien will Lekkere Eigen Oogjes het wel voor je aannemen…en door sturen.
@ viva, woon officieel in O.
@ viva dat was ook mijn plan, maar ja, wil hem er niet in betrekken, moet ik weer uitleggen waarom wij zo buddie buddie zijn…
en dan mail ik em, ja graag geld op rekeningnummer ladiedeeladiedaa…
en dan? krijg ik natuurlijk weer mail terug… why dont you talk with me… blablabla… arch!!
Bloem,misschien western union een oplossing alleen naam en plaats,zou je bv Tillyburg op kunnen geven…Weet alleen niet wat daar de limiet is
ga ikke strax opzoeken
ikke moet werken, off course regen… zucht…
owh voel me nu echt dood ellendig!!
heb al zitten kijken op het net voor je…maar bij de R*bobank, hoef je alleen het rekeningnummer en naam op te geven…geen adres en geen woonplaats…het rekeningnummer en de naam zijn gekoppeld…hij heeft je mailadres nou en…je mailt gewoon hallo leuk van je gehoord te hebben, het ga je goed…en dit is mijn rekeningnummer…zie die 1500 euro graag snel tegemoet…doei
Meisssie cool down…
geen paniek, geen paniek, geen paniek…Bloemmie je maakt jezelf helemaal gek…
Bloemmie…kijk hier even naar…
[Hoe kan ik geld ontvangen uit het buitenland?](javascript:ClickVraag(114679989)
Geld ontvangen uit het buitenland kan op 3 manieren: [ol]
[li]Bijschrijving op uw Girorekeningen. Degene die het geld naar u overmaakt, moet enkele gegevens invullen op de overschrijving. Dit zijn uw IBAN en de BIC (PSTBNL 21) van Postbank. U kunt uw eigen IBAN ook zelf uitrekenen en u vindt het nummer links onderaan op uw Giroafschrift.[/li][li]Een bankcheque;[/li][*]Door het ophalen van contant geld via Western Union Money Transfer;[/ol]
western union money transfer in turkije.
Western Union Agent locations/AddressesPhone Numbers DENIZBANK A.S. BOBRUM CARSI
ATATURK CAD. 4 BODRUM
BODRUM
BODRUM , MUGLA , 1
(90) (252) 3167398 FINANSBANK
KIBRIS SEHITIERI CAD ATAMAN CARSISI D BL
BODRUM
BODRUM , MUGLA
(90) (252) 3135858 DENIZBANK A.S.
KIBRIS SEHITLERI CAD.NO.325 BODRUM
BODRUM
BODRUM , MUGLA
(90) (252) 3131636 T.C. ZIRAAT BANKASI
CARSI MAH. NO 5
BODRUM BRANCH
BODRUM , MUGLA , 48400
(90) (252) 3161146 TURKISH POST
BODRUM OFFICE
CEVAT SAKIR CAD 3
BODRUM , MUGLA , 48400
(90) (252) 3162764 FINANSBANK
CARSI MH 3 SK 12 BODRUM
BODRUM , MUGLA , 48400
(90) (252) 3135384
http://locator.westernunion.com/AgentLocator/channelHtml/images/pixel.gif
Dacht dat bij Western union een limiet zat tot €999,- en daar komen dan ook nog kosten bij,
Goeiemorgen meiden,
@Roanna en Cyn: beterschap
@Bloem: Dat is wel toeval, maar laat je niet afschrikken meissie.
@Marion: Lekker he zo’n weekendje weg.
Heb even gekeken en het klopt, de limiet bij western union is €1000,- als het meer is moet het per bankcheque.
@Bloem: Je werkt op een bank, zou het naar hun tussenrekening overgemaakt kunnen worden
@ meiden, dank jullie wel voor het meedenken
wil het ff laten rusten totdat ik zeker weet of ik het geld wel of niet terug wil hebben…
eerst ff die beslissing maken en dan ga ik wel kijken hoe en wat…
:kus: stelletje wereldwijven!!
Bloem,wel of niet terug wil hebben???Waarom twijfel je daarover je kan het goed gebruiken nu…
1500 euri…je bent niet goed als je hem dat laat houden, meissie dat is 2 maanden van je wereldreis…die heb je echt verdient bloemmetje
@ turkijelover, ja klopt, maar is het de ellende waard die ik ervoor terug krijg… zal toch weer van me moeten laten horen
hij zal antwoorden
ik zal me afvragen of ie het al heeft overgemaakt
hij zal checken of ik het al ontvangen heb enz enz
en voor hetzelfde geld heeft ie helemaal geen geld en wil ie gewoon contact…
was toch in de veronderstelling dat ik dat geld kwijt was…
@ viva, sterker nog 3 mnd