TTT deel 38!!

Goede morgen meiden!
Ben ook weer van de partij. Het weekend was leuk geweest maar straks meer want moet aan het werk.

Haha, jullie missen mij!!!

Ikke kan deze week behoorlijk uitslapen, hubbie al vakantie, en ikke niet meer zo vroeg de deur uit(vroegst 7.40) dus jullie moeten maar de lampjes ontsteken!!!

Lekker weekend gehad, gister bij zussie. HEEEERLIJK gegeten…ohhh die sigara’s!!! En makkeliiiiiiii!!! Nieuwe voor in de toekomst!!!

Tot vanaaf, eerst ff werken, dan dus ergens heen, eten, naar de Bahama’s en dan kom ik hierheen!

Werkze allen!!!

werkse Beps…

Marion…fijn dat je het leuk hebt gehad, ja en werk gaat voor de fun nietwaar… tot strax

joehoeeee Bloemmie waar ben je nou

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris
Miere: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

Een hele goedemorgen dames.

Zeker ben ik er ook nog wel, maar had eerlijk gezegd even geen zin en niet alleen hierin, maar in alles niet! Ik ben het weekend zo beroerd gweest. Ik had al verteld, dat ik wat grieperig was vorige week en echt…het weekend kwam het eruit, zal ik maar zeggen. Nergens geen zin. Moest zo erg hoesten, dat ik volgens mij nu een gekneusde rib heb. Echt waar! Dus als ik nu moet hoesten, moet ik de hele boel vasthouden, anders doet het zo’n pijn. Gelukkig hoest ik al niet meer zo erg. Neem straks weer even 2 pijnstillers in en ga dan ook gewoon werken.

O ja en dan nog wat. Mijn schoonzuster en zwager zijn gister terug gekomen van Fuerteventura en hij had daar een hele mooie dure koffer daar gekocht en ja hoor… hier op schiphol helemaal naar de filistijnen. Is niet meer bruikbaar en haar tas die op slot zat, alles opgebroken, tot aan de ritsen toe, ook onbruikbaar geworden. Ik weet niet of je zoiets ergens kunt verhalen, maar ik zei tegen haar, ik zou zoals vandaag, toch even melding van maken , want dit is niet normaal natuurlijk.

@Marion: Fijn zeg dat jullie toch alsnog een fijn weeked hebben gehad. :thumbsup:

Verder iedereen die moet werken…werkse en de rest heerlijke vakantie.:vak02:

Oh nog ff wat. Misschien heb ik iets gemist, maar ik ziet geen punten meer staa. Klopt da?

Goeiemorgen!!

Voel me beroerd… Het heerst denk ik ook gewoon!!!

Roanna, dat gevoel ken ik… echt te pijnlijk!! Koffer: claimen bij de reisverzekering… (als ze die hebben)

Sorry meiden ik heb nog niks bijgelezen, ik zal zo eens een beginnetje maken!!

x

goedemorgen Roanna en Cyn…vreselijk als je zo beroerd bent…heb ook een keer een kapotte koffer gehad…gelijk gemeld bij schiphol, vervolgens naar de reisverzekering doorgebeld…bonnetje van de kofffer overleggen, en alles wordt vergoed.

Da klopt Roanna zero points…geen idee, was gisteren ineens

gaat lekker zeg allemaal ziek, ik loop al meer dan 2 weken te snotteren, knapt nu wel wat op…ik moet naar de :zon02:

He Bloemmie, een latertje vandaag, late dienst zeker??

Ik denk dat ik ook weer moet :wink:

zo dames
ja idd een latertje zoals elke maandag
ik voel me meer dan beroerd…
heb vannacht gedroomd, gedroomd dat mn turkse ex voor me stond te glimlachen, met uitgestoken hand, met daarin het geld die ik hem destijds geleend heeft

werd dus al niet zo vrolijk wakker, maar open mn mail en wat zie ik daar: it;s me turkish delight…
slik, ik denk nog, gooi weg, gooi weg, gooi weg, is vast zo’n mail die ie aan iedereen stuurd, nee hoor, alleen aan mij…
nu zeg ik echt niet dat de hunnen binnenkort binnenvallen, of dat ik ruzie krijg met de amazones in het oerwoud maar dit is dus wat ik vannacht heb gedroomd!

hij mailde dat hij wilde weten hoe het met me was, dat ie veel geld verdiend heeft, 4 mnd vastgezeten heeft en net vrij is en me nu terug wil betalen… hij wenst me wel het beste en herinnert me aan de mooie tijden, en ja die waren er zeker…

ppffppff nu ik dit weer vertel krijg ik weer geen adem,
ffffffffffff adem in adem uit
dat geld (€ 1500) heb ik hem destijds geleend, en tja… zou ik natuurlijk meer dan goed kunnen gebruiken!! maar aan de andere kant, ik wil hem niet zien, niet spreken, ik wil nix meer met hem te maken hebben… strax gaat ie nog vragen of we gewoon vrienden kunnen zijn!!

@ beps, hellup!!

Bloem,scary zeg dat je dat droomt en dan een mail heb…Maar dat geld kan je zeker goed gebruiken.Kan je het niet zo regelen dat je het ontvangt zonder dat je hem hoef te zien ofzo…Snap goed dat je je heel raar voelt nou…

marion,leuk om te horen dat jullie een goed weekend hebben gehad in Leiderdorp.

Roanna en Cyn,beterschap

@ turkijelover, ja wil dat geld wel heeel heeel graag hebben
hij kan het natuurlijk overmaken, maar geef hem liever niet mn gegevens… zat al te denken dat hij het misschien aan mijn vriend daaro geeft, die het overmaakt… maar aan de andere kant… volgens mij is dit gewoon een trukje om te achterhalen waar ik zit…
zo van, zeg het maar, ik kom het wel brengen

zit helemaal te trillen
als ie het nou ook nog in 15 briefjes van €100 komt brengen word ik gek, want dat was exact wat ik gedroomd heb

geef bijvoorbeeld een ander adres op meissie…maar laat niet dat geld zitten, je hebt het zelf hard genoeg nodig…misschien een vriendin…of Beps…of je ouders (maar dat zit dan wel weer een beetje te dichtbij)…of gewoon via postrestante (zo heet dat geloof ik) moet hij bij het postkantoor dat geld afgeven en krijg jij het op je rekening, komt hij ook niet aan je gegevens.

trouwens je gegevens, het is toch alleen je naam en je rekeningnummer…geen adres meer ja, voorheen wel maar nu toch alleen die 2 dingen en de woonplaats…nu breedjedaaa is groot zat.

@ viva, heb je daar meer gegevens van? internetadres hoe dat werkt??
hij zal dan toch een volledige naam en adres moeten opgeven, voor wie het is?