TTT deel 38!!

dat had ik dus ook, alleen onder de douche. Heb er nog littekens van

ja je moet het wel bij laten werken, maar als je nu de eerste keer in turkije doet, scheelt het misschien wel meer dan de helft

dus daarom laat ik mn wenkbrouwen verven, blijft een week of 4 mooi

ik heb geen idee

Mijn wenkbrouwen worden door de zon heel licht dan zie je niet meer vandaar mijn tekenkunsten

nee gelukkig nooit gehad…eigenlijk nog nooit gesneden ook, ook niet een klein sneetje…mijn dochter wel…die had dan weer op haar knie,en dan weer op haar enkel een sneetje…maar goed die laat het dus nu harsen…ik moet er niet aan denken…de episilk dat vind ze vreselijk, heeft ze het zweet in haar handen staan.
Maar harsen o, daar voelt ze niets van denkt ze, van het weekend heeft ze haar oksels al geharst…brrrrr

gebruik altijd wenkbrouwpoeder en geen potlood. Maar 1 keer zwemmen en weg wenkbrouwen:crybaby:

ik heb bijna niets meer…epileer al vanaf mijn `13e jaar had echt lolaborstels die nog doorliepen over mijn neus ook, vreselijk,…ik wordt nu 46…er is niet veel meer over, dus tekenen maar…

harsen vind ik helemaal niks, nogal pijnlijk

dat ziet er niet uit bij mij die poeder, heb het ook met een sjabloon…

Maar ik ga mn mandje opzoeken, heb het wel een beetje gehad

maar ben er niet een ster in hoor dat tekenen, 1 is altijd mooi, de ander krijg ik nooit hetzelfde…vandaar tatoo…is altijd goed

doe het gewoon met een kwastje, volg de vorm. vind het prima gaan

begrijp ik toos…lekker slapies doen…we spreken elkaar…
dag meissie

kwestie van oefenen

Jij ook welterusten, weer een dagje dichter bij turkije

ja blijven oefenen dus voor mij…

truste…

:kus:

:dag::dag:

:idea::idea: Ik zal de lamp wel aan doen,tis nog rustig hier en dat op dit tijdstip???

Bloem,Bep,nog in dromenland?

morning …
rustig hier zeg…waar is iedereen toch