TTT deel 38!!

Ook denk ik dan na wat er gebeurd is je nog steeds in een soort van rouw/onzekerheid/ontwetendheid fase zit…die je alleen hebt moeten doorlopen…als je askim weer ziet…dan valt het wantrouwen heus wel weer van je af…

dikke kus…alles komt heus weer goed.

@ Viva: Mij de mond snoeren?? Nee hoor helemaal niet!!..
Ben juist blij met die woorden… want die had ik juist even nodig!!..
En indd met andere mensen… ja bij hun gaat het zo,…en bij die gaat het zo…So be it!:wink:

En me hart volgen… Tamam… Jaa doe ik zeker weten!..:slight_smile:

:kus:

ja ik denk ook wel dat het daar wat mee te maken heeft allemaal…
Het heeft mijn leventje ook wel ff helemaal op ze kop gezet…

En jaaa…zodra ik askim weer in me armen kan sluiten…en er met hem nog even het 1 en ander kan over praten… Dat we het dan samen een plekje kunnen geven… Nu kan dat gewoon nog niet!!..

nee meissie nog een paar weken en dan kunnen jullie samen hier even doorheen komen…ik denk dat je heimwee hebt en je alleen voelt ( het gevoel hebben dat je alleen op de wereld bent in een kamer vol met mensen, vrienden en familie ), en daardoor dit gevoel je bekruipt. Het leven gaat in een sneltrein vaart door, je doet wat je moet doen, je werkt, eet, leeft ect…maar eigenlijk op de automatische piloot, jou hoofd zit heel ergens anders en daar kun je soms niet mee uit de voeten…
Ik kan jou wel een beetje vergelijken met onze Bloem…die heeft het zelfde

Jaa… je hebt wel gelijk!
maar dat heb ik indd ook wel is eerder gezegt…
Ik zit Hier wel… doe wat ik moet doen… maar meer is het ook niet!..

En ik heb altijd dat gevoel…ik wil weg,…dat verlangen naar…
Aftellen,…

Maar ja nog een paar weekjes indd…
en het komt ook allemaal wel goed!:)…
Nu ben ik altijd wel een beetje een warhoofd geweest hoor!;… hehe…
Maar er moeten gewoon dingen op een plekje vallen,…voordat ik definitieve beslissingen kan nemen…

alles komt heus goed…maar zit jezelf niet achterna…

tis ook maar raar hoor heimwee hebben…
het is niet alleen iemand missen…
Ik weet niet…

Je kan nog zoveel leuke dingen doen, nog met zoveel mensen zijn!
maar ergens voel je je altijd alleen!!..
heel gek…

Maar goed,…
Wel fijn dat er mensen zoals jij zijn!
Die er tog een andere kijk op hebben maar wel begrijpen wat ik bedoel…

en eventjes de ogen laat openen! :):slight_smile:

:kus:

graag gedaan meissie

owh wat zijn die bergen moooooiiiii
hahaha, echt maf en niet te bevatten… over 9 weken zie ik dat met mn eigen ogen!! ikke word er echt helemaal emotioneel van!!

@ brenniej, ja misschien zien zij jou idd wel als askims ticket naar NL… ze zullen niet de 1e en niet de laatste zijn, maar wat dan nog??
als jullie samen besluiten in NL een toekomst te willen en dat lukt jullie, nou ja, is toch nix mis mee. zij leven dan idd in de bergen, maar willen allicht iets beters voor hun zoon… is toch niet zo vreemd. why blame them. en misschien is dat de enige reden waarom ze jou gedogen maar dan nogmaals… waarom de moeite nemen om jou helemaal een brief te sturen??

entis allemaal niet nix geweest. strax gaan jij en je askimmetje samen eens een heel stevig potje janken en praten en nog meer janken en dan nog meer praten en vooruit, nog maar eens een potje janken… dit soort dingen hoor je niet alleen te verwerken… strax kom je weer tot leven en net als gisteren heb je ff hiero van het leven geproefd
jij komt er wel meissie :kus:

owh de bergen zijn weer terug!

Brenniej,moeilijke gedachtes zijn dat,maar jij bent daar geweest en heb de familie ontmoet dus jij zal vast wel aanvoelen of het oprecht is of niet.
Ken ook mensen uit de bergen zoon is met nederlandse getrouwd,zij mochten ook samen slapen…Maar hun zagen/zien haar als het ticket naar Nederland voor hun zoon…Dit meisje was nog nooit bij zijn familie geweest totdat ze gingen trouwen toen zag ze de familie voor het eerst…

@ Bloem…: thanks thanks…thanks!!!;):wink:

enne Brad…uhh die bergen…Jaa echt geweldig om te zien…:wink:

Bloem,zeker wel vreemd om te zien waar jij over 9 weken ook loopt…

@TurkijeLover: tjaa ik weet ook niet ineens waar al die gevoelens nou vandaan komen… maar ja ik voel ze nou eenmaal… Maar wat viva & Bloem al zeggen,…Als ik dalijk weer bij askim ben en we samen het 1 en ander kunnen verwerken…en indd samen een lekker potje gaan zitten janken!:wink: is dat al een heel stuk…

Even doorbijten!!..

Bloemmie zwijmel…bergen…bratt…bergen, jij droomt straks weer

brenniej…lekker potje janken, mag nu ook hoor…het hoort bij het proces…en straks samen nog een paar keer…troost bijelkaar zoeken en krijgen…

ik zit ook die film te kijken!!..
Maare Brad… Whoooeeeiii Jooeeeiii Joeeeiiii

Hij mag er wel wezen hoor…whahah

Enne Viva: Huilen, dat doe ik genoeg hoor;)…lucht altijd wel op!..

Brennie,tis ook niet niks wat je heb meegemaakt en normaal kan je er samen over praten en samen om huilen,maar bij jullie gaat dat op dit moment nu eenmaal niet,maar wel heel lief dat zijn moeder en zusje je ook een brief hebben gestuurd…En als je in september gaat zal er wel een hoop boven komen,maar dat is alleen maar goed.

TurkijeLover; Jaa dat denk ik ook wel… Maar dan heb ik wel degene naast me, die ik nu en dan zo hard nodig heb!