TTT deel 38!!

owh bezoek…

@ Bloem: jaa presies… haha…
Soms als die niet opneemt…Njaaa achhh dan ga ik tog het rijtje vrienden van hem langs! Whaha…Oeepsss…

@ brenniej, kan ie vast waarderen :wink:

zo beeldschermpie ook kwijt… ladiedeeladiedaaa!!

en weer 20 euri’s bij je budget…

:redface: uhm… :paranoid:
weer € 20 om de komende 5 weken te overleven… heb wel een erg strakke begroting gemaakt, maar idd, weer een klein beetje cash verdiend!

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris
Miere: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

was wel weer ff tijd voor he?
je zou bijna vergeten wanneer je weer gaat :wink:

ach, zolang ik nog niet in uren en minuten aftel, is het toch best okey? he? is toch nog wel te genezen denk ik? :unibrow:

Dat zal vast wel…:slight_smile:

Kreeg gister post uit turkije…
Was het een hele lieve brief van ze zusje en moeder…
met een armbandje erbij…!! en een roosje!

Gelijk even langs een vriend gegaan die heeft de brief vertaalt…zo lief…
Ik moest er gewoon even van huilen!:frowning: :slight_smile:

Brennie…mag hoor ff :crybaby::kus:

Kan wel hoor Bloem…cyn heeft op haar hyves zo’n klok die aftelt…gaaf gezicht…

@ viva, laat ik daar maar helemaal niet aan beginnen, want dan maak ik mezelf helemaal krankjorum!!

@ brenniej, woh wat lieffffff en idd :crybaby: kan ik me heel goed voorstellen. wel makkelijk als je een vriend hebt die het ff vertaald… lief!!

jaa achh!!..

Weetje zijn familie is zoooo ontzettend lief…
Maar er is altijd 1 ding waar ik onzeker over blijf…!
Zijn familie komt natuurlijk echt uit de bergen…Zoals ik wel eens verteld heb hoe dat er daar aan toe gaat.!!

De mensen daar zijn ook echt wel heel bezig met hun geloof…Omdat ze gewoon niet anders weten!

Nou wordt ik echt helemaal in hun gezin/familie opgenomen… Heel leuk en heel lief,…
Maar ik begrijp een paar dingen niet…
Ik mocht gewoon bij askim slapen…
ze deden alles voor,… gaven me alles terwijl ze zelf niks hebben…
Iedereen was even lief…

Zijn moeder schreef nu in die brief… dat ze aan me dacht om het hele gebeuren van de laatste tijd… En dat ze mijn keuze begreep.

Nu dacht ik…dat in die cultuur hun er eigen onwijs op tegen zijn! enzo…

Ik denk soms… Is het nou allemaal wel gemeent hoe hun met mij omgaan…Of trap ik in zo een diepe kuil, waar ik later ga achter komen… snappen jullie wat ik bedoel…??

Brenniej, hoe graag ik ook wil hier kan ik je geen antwoord op geven, ik weet niet precies hoe het in hun cultuur er aan toe gaat, het feit dat ze jullie alle privacy hebben gegeven die je je maar kan bedenken, doet mij eraan denken dat ze wel weten dat het in de westerse wereld er anders aan toe gaat als bij hun,ik kan me niet voorstellen dat als hun echt zo ouderwets zijn en niet met de westerse denkwijze op de hoogte waren geweest, jij zeker niet bij je askim had mogen slapen.
Misschien dat jou askim (ik weet niet hoe oud hij is) misschien wel het geld binnen brengt in zijn familie en hij het daardoor voor het zeggen heeft, en dat zijn familie volgzaam is naar hem toe…
ik heb geen idee.

@ brenniej ik denk idd te begrijpen wat je bedoelt… maar aan de andere kant: je weet niet hoe hen hun geloof beleven en ik denk dat als zij de moeite nemen om een brief te sturen, waarin ze dit weer aanhalen, dat ze wel echt menen wat ze zeggen
als je voor hun neus staat en ze hebben maar ff met je te leven dan is het makkelijker gezegd: brenniej, we snappen en respecteren je keuze en achteraf zeggen, fout meisje…
nee , denk echt dat ze het voordeel van de twijfele moet geven en tja, misschien trap je er met open ogen in, maar denk nog steeds dat bijna alle turkse mensen oprecht zijn en oprecht menen wat ze zeggen

zo dames
ikke ga ff 3 uur voor de tv liggen kwijlen op brad pitt in tibet
hahaha, kwijlen voor de bergen dan he? :so:

@ Viva: jaa ik weet wel, dat Askim elke maand geld stuurd naar zijn familie…

Maar misschien zie ik wel gewoon spoken en accepteren hun mij echt…!!!
maar ik vind het gewoon allemaal zo raar…als ik andere verhalen hoor van meiden die ook terecht kwamen in de bergen dat het daar egt het tegenovergestelde was…

ben soms gewoon bang,…dat hun mij wel zien als een Askim ze ticket naar NL… zodat hij hier kan gaan werken,…
en Hun het daardoor ook goed hebben…

het is soms allemaal zo lastig!..:frowning:

moeilijk moeilijk brennie…ik zou net zoals Bloem zegt, maar afgaan op de oprechtheid van die mensen…als je denkt zoals je nu doet, maak je jezelf wantrouwend naar askim en zijn familie toe, zolang jij oprecht naar hun blijf kijken en je geen spoor kunt ontdekken van het geen jij vreest, zou ik daar niet aan denken.
Apen en beren gaan zien, zonder dat dat een aanleiding heeft, geeft een angel in je ziel…NIET DOEN MEISJE…mocht het de valkuil zijn die jij vreest in je hart, dan moet het maar gebeuren, maar als je zulke gedachten op laat spelen hoe kun je hem dan ooit nog recht in zijn ogen kijken…SPOKEN BESTAAN NIET HOOR…en als het moet dan moet het maar, ga dan maar gigantisch op je b*k, maar wordt alsjeblieft niet bang voor dingen die er (nog) niet zijn.

@ Viva: Zooo ja je hebt helemaal gelijk… kan ikgeloof ik niet veel meer op zeggen… Ga ik op me B*k…Jaaa…dan moet dat maar gebeuren…
Maar als ik dan van mezelf weet dat ik altijd oprecht ben geweest…
kan ik me tenminste nergens schuldig over voelen…:slight_smile:

@ Bloem: Kijkse naar Brad,… Uhhhhh de Bergen…;):wink:

lieve Brenniej…je kunt niet afgaan op wat andere mensen hebben beleefd of zeggen over die mensen…als jij oprecht bent heb je niets te vresen…
ik wil je niet de mond snoeren echt niet waarom zou ik…volg je hart…
die weet het wel.:kus: