TTT deel 38!!

Brennie,lekker voor je en je hvoelt je weer beter.Heb ik ook altijd hoor dat als ik hem niet te pakken krijg of een tijdje niks hoor.

lekker Bloemmie niets te doen…ff bijtanken…

Bloem: Zusje komt Donderdag thuis!:slight_smile:
Maar hoor alleeen positieve verhalen van der…:wink:
Gellukkigggg!!

@ viva, gevinded!! ga eens kijken of ik em weer terug krijg als avator!

@ Viva: jaa tis echt,… ik an er niks aan doen,… als die hele tijd niet opneemt…wordt ik zo gek van… en dan denk minuut later… misschien nu wel…Ondertussen heeft Askim 20 oproepen gemist,…en die denkt ook… Ja HALLLooo je weet toch dat ik werk… hehehe… Nou jaaa…

@ TurkijLover: jaa op een 1 of andere manier… maakt het je zo onzeker…en ga je allemaal dingen in je hoofd halen…Nouuuu gaat natuurlijk helemaal nergens over… maar het zou maar eens zo kunnen zijn… ken je dat gevoel!?

@ brenniej, de mates zijn van de ozzie’s
no worries mate
how your doin mate
etc… maar goed, wij nederlandsers kunnen er ook wat van

met de gauwe kettinguh, bier, spataderen, foute tatoes en sjekkie’s :wink:

@ brenniej, gevoel kennen we allemaal wel, maar aan de andere kant, als jij aan het werk bent of je telefoon thuis hebt laten liggen is er ook nix aan de hand, pak je je telefoon en heb je idd 20 gemiste oproepen dan denk je ook: waseraandehand?>? waarisdebrand!! :eek:

het is eigenlijk best wel rustig hier vandaag…hubs is uitgeteld, die ligt te :slapen: op de bank…oude dibbes…en ikke ik doe de hele dag al niets, er zit nog een was in de :was: en een in de droger, en ik zit de hele dag al achter de pc…te nietsen…heb al wel gegeten, ff wat ik elkaar gevouwen…gewoon eigenlijk een tapas achtig iets, was wel te eten maar was er niet echt van gecharmeerd maar goed gegeten is gegeten, en nu aan de koffie

http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_superwink.gif

Brennie,ken het gevoel maar al te goed:p,zelfs van de gemiste oproepen komt me bekend voor :smile:

jajjajajaaa
ikke heb mn askimmetje weer terug als avator!!

@ Bloem: jaa precies…, Vandaar dat ik denk dat die me gewoon ff heeft laten zweten! hehehe…

Enne van die Tatoes, sjekkies,…en alles…Jaaa ik ken het wel…Ook niet mis!:wink:
Dan zullen die engelse psies hetzelfde zeggen Whahaha

ladiedeeladiedaaaa…
ikke en mn rood-witte monster op pootjes zijn weer herenigd!! hahahaa :so:

@ brenniej, je wilt niet weten wat ze soms van ons vinden hahaha
en das maar beter ook, maar goed, zo heeft elke cultuur zn eigen waardes enzo :wink: en ieder individu is weer anders!

@ TurkijeLover,…: jaaa heheh je blijft bellen,… want misschien kijkt die er nu net op!..of hoort iemand ze telefoon!!..Hahaha…daarna denk ik…Brennn waar ben je nou mee bezig…!!maar ja dan kan je het niet meer terugdraaien…en dan lig ik later in me bed…en dan denk ik…NOUUUUU nog 1 keertje!! whahahaha Zooo stom… kan mezelf dan niet meer in bedwang houden!!

had ik ook toen ik al 7 weken in turkije zat
mn ma had gebeld op mn nl nummer
maar ikke had geen zin om te praten, was aan het werk, ze heeft mn turkse nummer, kost mij nix, bel daar maar op

maar goed, nog een x
en nog een x
en nog een x
ikke denk… hallo?? waar is de brand, wie is er dood.
dus sms gestuurd, dat ik druk was, en dat ze mn turkse nummer moest bellen
uur stil
uur later belde ze (jaja moeilijk hoor, bellen!)
was er nix, maar ze maakte zich zorgen omdat ik niet meteen op nam!!
HALLO???

Bloem…askimmetje was gewoon even een blokje om…via google, naar efese in turkije…lijkt ze soms een beetje op jou…ff stiekum een rondje…maar dan toch ergens waar je het niet verwacht opduiken…je ziet, er is altijd wel een bekende die je vind…(omen)

@ Bloem; ja het is ook wel zo… hehe… maar toch als je iemand zo graag wilt spreken… Dan maak je je gelijk zorgen…stom maar waar…

@ brenniej. en dan denk… ach heb nu toch al 8x gebeld… die 9e keer maakt toch dan ook niet uit…

ben zelfs zo ver gegaan om een sms te sturen naar een nummer dat ie weleens gebruikt had, als hij zelf geen kontur had…
foute boel!! hahaha

en dan weer opduiken na 5 dagen en zeggen: whats all the fuss about? ik was gewoon druk… arch! en niet snappen dat jij helemaal in de stress zat maar ja… wij meiden worden verwend als ie altijd opneemt, of elke dag sms-t
en dan doet ie dat een x niet en dan meteen: stressssss

@ viva, en ach,mn rood witte monstertje, die was er idd ff tussenuit gesneakt, maar ja, ze zit hier toch altijd links naast me, dus is nooit echt ver weg…
maar ikke vind haar daar toch beter staan, lekker als avator van bloemmie…

maar moet je nagaan, als je google vraagt om efese turkije, dan krijg je dus: bloem… :tssk: allicht een beetje te veel aanwezig??