@ brenniej!! kijk, party animal! lekker wezen stappen, gooi je haar losssss hahahaa, en dan nog werken… oef!
@ viva, ja raar he?? maar hoe kom je daar nou bij, ahhahaa, mijn askimmetje… rood witte terror op pootjes hahahaha
@ brenniej!! kijk, party animal! lekker wezen stappen, gooi je haar losssss hahahaa, en dan nog werken… oef!
@ viva, ja raar he?? maar hoe kom je daar nou bij, ahhahaa, mijn askimmetje… rood witte terror op pootjes hahahaha
@ Bloem: ja hehe…dat was wat minder… Maar acchh!! Ben maar 1 keer jong toch!![]()
Moest er egt is ff uit…voelde me soms egt een huismus! hehe… alleen maar uit huis om te werken en of
boodschappen te doen…thats it…
Niet goed…
@ brenniej, nee ben ik met je eens, af en toe je haar loss gooien en ff aan nix anders denken dan aan lol maken…
ikke vind dat in NL erg moeilijk, ik vind uitgaan in een partyomgeving altijd goed te doen, maar dat stappen hier in NL…? :tssk: ik wil dan graag dansen, maar ja, dan ben ik met mensen die ik in tijden niet gezien heb, dus moet je toch praten, en dat doe ik liever lekker relaxed met een drankje… heb denk ik de verkeerde vrienden om te gaan stappen… hahaha
Brennie,heerlijk he ff der uit en niet je gedachten bij je askim.Kan je er weer ff tegenaan.
Ja die engelsen he,die zitten normaal nooit in dat hotel alleen maar belgen en nederlanders,maar ja nieuwe eigenaar dus misschien daarom…
@ turkijelover, en allicht andere aanbieder qua pakketreizen enzo… en sommige soort acco’s zijn erg gewild bij engelsen. merk dat ook aan de gumbet engelsen, die zitten allemaal in acco’s waar wij NL-ers nog nooit van gehoord hebben en wij zitten in resorts die hun niet kunnen boeken :biggrin: hahahaa
lees dit nu terug en klinkt erg grappig, maar ik bedoel maar net, dat het aan de org. ligt met wie je boekt… hahaha
hun hebben ook thomascook, maar geen neckervrouw, waar veel nl-ers, belgen, duitsers etc etc mee boeken
@ Bloem: jaa dat had ik ook wel… iedereen wil praten,…en wat ze dan doen,. gaan ze het nog over turkije hebben,… en vragen naar Askim,…!!
Pffff NEEEEE…dagt ik… Het achtervolgt me dus echt overal!! Whahah
Ik dagt op een gegeven moment,…ik doe net of ik ze niet meer hoor,…ben een paar meter verderop gaan staan en lekker me haar losgegooid!;)![]()
@ TurkijeLover…: Jaa, maar die engelse het is blijft raar volk hoor…
Hello Darling, Love…Brrrrrr…vreselijk!![]()
Snap wat je bedoelt Bloem hihi
als je googled naar efese turkije en dan afbeeldingen aanklikt staat jou mini askimmetje op pagina 6 links bovenaan.
Brennie,heb je je askim al weer gehoord???Ja die engelsen vreemd soort volk hoor…
brrrr engelsen…om 10 uur s ochtends al laveloos van de alcohol…na 2 dagen als gekookte kreeftjes in de rondte springen…en maar aanhalig lallen.brrrrr.
@ viva, hahahaa, wat doet askimmetje daar nou tussen!!
@ brenniej , tja, sommigen noemen het interesse :unibrow:
had ik laatst ook, had echt ff zo: geen reis, geen wereldtrip en juist toen gingen mensen allemaal vragen stellen, waarheen, met wie, kom je terug etc etc
@ turkijelover, zit veel op een engelse site, gumbet.co.uk en hahaha… snap er soms de ballen van! gaat ook vaak over random crap, zoals idols en next topmodel enzo… hahaa, en die afkortingen daaro! over taalverloedering gesproken! en idd, beeb, luf, darling etc etc
poehee, kleffe zooi en ondertussen met moddergooien
hhahahaha lig altijd helemaal in een deuk
zo vandaag eens mij schoolbestanden beetje geleegd en tot mijn verbazing staat daar nog mijn turkije informatiebijkomst toeristisch informatie op. Dat was wel weer leuk om door te lezen.
en vandaag kwam ik weer een youtube filmpje van mijn turkse ex tegen. Nu weet ikwaar hij de gekkigheid van heeft. hihih
@ TurkijkeLover: jaa ik hem alleen wel gister pas te pakken gekregen!
Ikke al half in paniek… hahaha…Maar ja… Het was gewoon heel druk zei die… nja goed dan maar!!!.. Ik moet ook niet zo snel in stress schieten hehe… maar jaaa…Thats me…:S
ikke heb nix tegen ieren, engelsen, welshen, schotten of wat dan ook, maar dat die mensen ermee pochen hoe dronken en laveloos ze waren en dat ‘drinkin’ with me mates’ een hobbie is… snap ik niet. most happie when: gettin drunk
dat soort dingen snap ik dus echt niet, als ik echt dronken ben dan is er nix aan met mij hoor… brbrbrr… is tot nu toe een keertje of 2 echt gebeurd en nog een keertje of 2 a 3 op het randje en al die andere keren, wist ik precies wanneer te stoppen (en later wel weer verder gaan
) dat dan weer wel!
Bloem geen idee, maar ze/hij staat er echt, dus als je niets de doen hebt moet je maar gaan kijken…heel vreemd…efese Turkije…en dan het roodwitte gevaar op pootjes…ach moppie
@ brenniej, owh gelukkig je hebt em weer gesproken!! en tja, goed excuus dat ie druk is he?
hahahaa, is je zussie alweer bijna thuis??
@ viva, heb nix te doen…??? hahahaa, doe al 48 uur helemaal nix!! hahahaha
hahaha Bloem: Indd die rare afkortingen,…en dat slijmerige gedoe…
maar indd op ze best zijn ze : DRUNK or PISSED hahaha…
Are U Allright,…MAte!!!
whahaha
Oooo gelukkig brennie…storm in een glas water dus…druk druk druk,en jij ondertussen ook drukte drukte drukt, maar dan om niets…hahhaha