Bloemmie las net je weblog, wat een gedoe zeg met die prikken…best wel eng eigenlijk…goed kijken wat je ertegen kunt doen hoor…of wat je eigenlijk niet moet doen…
@ viva, ja i know… zit me ook best een beetje dwars
maar om nu vrijwillig ff tbc te gaan zitten krijgen… nou nee, dus maar gaan en kijken hoe gek het loopt!!
enneuhm ![]()
bloemmie sus6 met en het een en het ander…zou toch ff het web afspeuren…hoe te voorkomen behalve prikken
@ viva, daarvoor heb ik as dinsdag dat gesprek… zij gaat mij dat exact vertellen off course, maar ja… zal wel proberen me over te halen om niet te gaan ofzo, maar goed
ikke zie het wel
ppfpfppfpff wat een heimwee zeg… ikke word niet goed van mezelf… te veel tijd om na te denken enzo… :retard:
gummiebet??? Bloem, hoe komt dat nu steeds…
rare vraag Bloemmetje, wat als je nu eens richting gummiebet gaat, en vandaar uit naar st.petersburg gaat is dat niet haalbaar??? Maar volgens mij wel beter voor je gemoedsrust.
Moet toch nog te veranderen zijn nietwaar…kun je op je werk ook zeggen toedels…geen problemen meer met wat vrijdag is gebeurd.
@ viva, ja zou wel willen maar kan en mag niet van mezelf
a… ikke moet werken tot 31 aug. in die 3 dagen daarna veel te doen, en heb nu eenmaal enkele reis a’dam st. petersburg
b… lost nix op aan de heimwee…
heimwee komt door: nix willen missen, bang dat ik dat wel doe,
heimwee komt door: foto’s van mn beste vriend, die weer allerlei gevoelens bij me losmaken en ikke wil graag ontdekken waar dat naartoe kan leiden, maar kan NU niet…
ikke heb a gezegd, dus zeg ik ook b. ikke ga op reis, ver weg van turkije… turkije komt wel,… zegt mn hoofd, alleen in zo’n weekend als dit, te veel tijd om na te denken, geloofd mn hartje het niet echt zeg maar…
zoals ik al zei, wordt gek van mezelf… altijd alweer bezig met nieuwe spannende dingen, terwijl de 1e geplande dingen nog gedaan moeten worden, altijd bezig met in de toekomst leven…
en als ik eerlijk ben… die reis, ben er nog niet klaar voor, wil gewoon klaar zijn met dat klote werk… en dan kan ik me richten op de reis…
zou ook eigenlijk hier niet meer moeten komen, me losmaken van turkije… maar lukt niet. ik hoef niet eens mn ogen dicht te doen, of ik loop daar rond… ik weet elke minuut van de dag wat wie waar aan het doen is… (boring en voorspelbaar hahahaha)
Ach. Bloemmetje…hier niet meer komen tegen de heimwee…dat helpt ook geen ene zier…hier zit iedereen met het gevoel TURKIJE de een om het land de ander om een lover en weer een ander met andere heimwee, hier kan je je gevoel van je af schrijven, en krijg je soms steun, en soms maakt het dat nare gevoel alleen maar erger, maar alleen door er over te praten en het te delen met een ander die het wel begrijpt is wel goed voor je.
En dan dat werk…dat zit je nog steeds erg hoog…waarom, wat kunnen ze je aandoen daar, weinig denk ik toch…als het de verkeerde kant opgaat, zullen ze je toch moeten uitbetalen voor al dat overwerk hoor.
@ viva, ja hoor, heb het alleen helemaal gehad met werken, heeft nix met vrijdag te maken, maar weet dat ik het gewoon uit moet zingen
en mbt dat andere, ikke word zo moe van mezelf, laat staan jullie!! ikke wil jullie niet te veel lastig vallen met mn gezeik
daar gaat ze dan: op wereldreis, en geen zin? er niet klaar voor? heimwee naar turkije waar ze niet naartoe gaat?
ikke snap mezelf niet eens, laat staan dat ik het onder woorden kan krijgen en dan moeten jullie daar ook nog allemaal overheen scrollen enzo…
:kus:no problem bloemmetje
moet me gewoon meer focussen op mn reis dan op wat ik ervoor heb gedaan of er na ga doen…
vind ik moeilijk… leef altijd in het verleden of de toekomst…
weet niet hoe ik dat aan of uit moet zetten
weet alleen dat ik in het heden leefde toen ik in turkije was, en toen was ik gelukkig en ondanks alle ellende met de ex toen, was ik gelukkig en ik wil graag terug naar dat gevoel…
altijd maar rennen en vluchten en weer weggaan, is nie goed…
anyway
zullen we het over iets anders hebben>???
wat eten jullie vanaaf?
nog niet over nagedacht…mmmh eten???
ikke warm ff de boboti weer op
owh en ikke heb mn beeldscherm verkocht!!
weer een ding minder wat ik heen en weer moet sjouwen naar mn ouders!
heb vorige keer die van mij bij dat vuilnis gezet, ik dacht geen hond wil dat ding nog hebben
nee dees hondje wel!
€ 20 is eigenlijk niet de moeite, want idd, wie wil er nou een beeldscherm, maar ikke ben em kwijt!!
merhaba!!!
Zooo ik kom ook weer is buurten:)
Ik heb ene druk weekend gehad…!
Ben lekker wezen stappen…
Had ik ook wel weer is nodig…
en ik moet zeggen dat ik wel van opgeknapt ben zeg…
lekker ff lol maken,… met vriendinnetjes…zonder dat askim de heeeellleee tijd in me hoofd zit,…en hem aan missen ben!!..
Ook wel is even lekker…
maar goed!..
@ TurkijeLover: In het hotel waar jou askim werkt ook al zoveel engelse… mijn askim had het er ook al over…dat er egt bijna alleen maar engelse zijn…en indd die zuipen er op los…en hun maar wachten tot dat ze de bar kunnen sluiten!!..accchhhhh…
@ Babsch: Welcome Bk in het regenachtige winderige NL…![]()
en oohh ik weet de rest niet meer…!
bloemmie deze hondje wel…
zoek ik een plaatje van de foto van jou…rarara wat ik tegenkom op google…afbeeldingen…
he Brenniej, vandaag lekker gewerkt???
@ Viva: jaa hoor,… beetje brak… hehe maar het was te doen!!..
zo wat heb ik ineens veel puntjes… bedankt allemaal… ik ga ook weer is een rondje maken!!!