TTT deel 38!!

owh ja, pyjama… wmaah… zit toch lekker??
ff tandjes poetsen en wassen en ikke kan er wel tegenaan…

zoooo fris mondje!! hahahaa… merken jullie het verschil :biggrin: ze blinken weer hoor!!

Oww Bloem is dat wat er opeens straald hahaha

ja ruik je die heerlijke mintyfresh luchie nie??

zeker echt wel.Wat zal jij je top fris voelen:D

mwah :tssk: nie overdrijven he? tis zondag, hoef de deur niet uit, dus geen makeup en vooral geen luchtje ofzo… lekker oude trainingsbroek aan, en afgelubbert shirtje… i’m lovin’ it!!

lekker hé dat zondag gevoel?! niks moet, alles mag…
wij zijn druk bezig onze slaapkamer te ontmantelen. Bijna klaar en dan kan ik morgen gaan schilderen daar. Vanavond nog een paar uur werken, maar an toch weer 4 dagen vrij.
Voor ik het vergeet:
Viva, ik wens je een hele goeie reis vrijdag en heel veel vakantieplezier in Turkije! Ga er van genieten meis!!
Iedereen voor de rest nog een fijne zondag en een goeie week alvast toegewenst.

@ crazy hobbie ze! wat voor kleur wordt het? heb je nu zo ergonomisch verantwoord bed? hoe gaat het eigenlijk met de heupen? nog bij de dokter geweest?

Dankje wel Crazy…heerlijk…heberzinan

owh viva!! nog maar 5 daagjes aftellen!! is je mannie nu ookal vrij?

nope Bloem…mannie en dochter en schoonzoon, werken tot en met donderdag…

kijk!! gerechtigheid!! :biggrin: zo hoort het, somebody has to bring home the bacon!! hahahaa
dan moet jij alle vakantievoorbereidingen maar doen he? :so: iets zegt me dat je dat ook niet uit handen geeft

enneuhm viva, het is jouw beurt om weer een nieuwe foto te plaatsen, voor het geval je het niet door had!

o is dat zo??? sorry niet gezien ga gelijk zoeken

Nee…ik doe al jaren niet anders dan alles te plannen voor de reis dus gewoonte zeg maar

:biggrin: zo’n vermoeden heb ik ook!!

daar maak ik me toch wel een klein beetje zorgen over. ben nu alweer 2 jaar gewend om alles lekker op MIJN manier te doen en dat bevalt werkelijk waar meeeeer dan prima, maar ja, strax toch 6 mnd weer rekening houden met een ander… soort reishuwelijk!! hahahaha
ach het zal wel loslopen en zo niet, dan gaan we gewoon scheiden :biggrin: weet inmiddels hoe het moet, dusss!!

foto geplaatst wel een beetje groot sorry

Ach Bloem, je hebt geen relatie met hem…dus ben je hem zat dan zeg je adios en totzienos…en vervolg je je reis zoals je het zelf voor ogen had.
Je bent aan elkaar totaal geen verantwoording schuldig…toch…:dope:

gaat opschieten voor je meissie, nog ff en dan sta je daar met je backpack.:wereld:

ja… dan sta ikke daar…poeheee

@ viva: pm

bloem pm…gedaan