TTT deel 38!!

oke…lekker hoor…je hebt dus altijd een plekkie in Turkije waar je naar toe kan…o…nog 5 dagen en dan reis ik ook af naar Alanya

@ viva, wowie, das een groot ding zeg!! geen wonder dat ie zo duur was, maareuhm, nu alleen nog wat lekker BBQ weer he?

@ babsch, owh je ouders bleven 3 weken dan ofzo??
en ach, laatste week sept, 1e week okt… heb je er alweer 2 mnd opzitten :so: moet kunnen toch? wie niet waagt die niet wint (he beps :biggrin: :so: )

mn accountant zit nu in zuidamerika, heeft net nieuwe pics op zn hyves gezet!! arch! jaloers!! mis em eigenlijk een beetje… hihihi… komt vast omdat ik niet veel te doen heb ofzo, i dont know

@ babsch, waarvandaan komt je vriendje dan oorspronkelijk??

Babsch,welkom terug in het miezerige nederland,zal wel weer wennen zijn dit weer.Maar goed om te horen dat je het naar je zin heb gehadd.

Viva,wat een mooie tuinhaard,daar zal je hubs wel heel trots op zijn,ziet er echt geweldig uit.Nu maar hopend at het snel mooi weer wordt,kan je hem uitproberen.

Bloem,mijn vriend verdient er geen lira meer om druk of niet druk hij krijgt een vast bedrag per maand,heb wel tegen hem gezegd dat hij daar maar eens over moet gaan praten.Hij werkt nu van 12 uur s’middags tot 5 uur s’nachts.Maar zoals hij zegt it’s better than nothing…

Het is echt heerlijk daar! Lekker warm, heerlijk zonnetje en de zee is ook geweldig. Je kunt er zo in plonsen, je hoeft echt niet bang te zijn nu dat je het koud krijgt.

Het enige probleem kan zich voor gaan doen dat ze inn Alanya ook een waterprobleem krijgen. In Ankara en Istanbul is het al zo ver. In Ankara krijgen ze nu om de dag water…Het is te warm en het heeft te weinig geregent. De Dim Cay rivier zakt al behoorlijk. Ik hoop dat het niet zo ver komt dat ze in Alanya ook op waterrantsoen moeten…

ach nee dat hoop ik niet…

ze mogen wel wat regen van ons lenen!!

@ turkijelover, owh das behoorlijk minder idd, maar ken genoeg jongens die gewoon weggestuurd worden als er niet veel meer te doen is… en tja, beter nu druk dan nu ook niet druk… toch??

Mee eens Bloem.

Ja laat ze maar wat zon hierheen sturen dan sturen wij wel wat regen daarheen:biggrin::biggrin:

Bloem, dat klopt, mijn ouders blijven drie weken. Die mag ik a.s. zaterdag ophalen van Schiphol. Hopelijk krijgen zij wel het zonnetje mee. Ik mocht hem nu niet meenemen van ze, omdat zij dan in Turkije zonder zitten… :smile:

Mijn vriend komt oorspronkelijk uit een dorpje niet al te ver van Alanya, zo’n 100 tot 150 km, net voorbij Manavgat. Ik kan zo snel niet meer op de naam komen. Ben er gister nog geweest met zijn broer, die heeft me naar Antalya gereden. We moesten bij hun zus even een huwelijksuitnodiging op halen. Zij gaat namelijk 5 augutus trouwen! Helaas kan ik er niet bij zijn.

blehhh…nee niet het zonnetje weghalen uit turkije ikke ga nog en beps ook hoor, wij hebben hier die regen al lang genoeg gezien…:crybaby:

Turkije lover, ik hoor idd niet anders dan dat de turken zich kapot moeten werken voor een hongerloontje. Vaak gaat het om bedragen waar wij onze wekker niet eens voor zetten… Ook mijn vriend werkt van 12 uur 's middags tot 16:00 en dan van 19:00 tot 2:00-3:00. Nu moet ik zeggen dat hij niet een heel slecht salaris heeft en ook niet zulke lange dagen maakt als jouw vriend, maar toch, ze werken zich daar echt kapot!

hahahahaaa :biggrin: ze zeggen dat iedereen krijgt wat em toekomt :biggrin: ach als ze een klein beetje zon daaro weghalen, en hierheen doen, zitten wij in de 28-32 graden en daaro ook nog 35 graden
dus no worries mate!!

@ babsch, maar niet vergeten dat ze daarna 5 mnd nix doen he?? geld moet nu verdiend worden…

Bloem, daar heb je ook weer helemaal gelijk in. Mijn vriend werkt wel de zomer en de winter. Alleen in de winter maakt ie iets kortere dagen.
Normaal kwam ie voor een maand naar Nederland, maar waarschijnlijk dit jaar dus voor drie maanden, dus dit jaar mag ie niet zeuren! Ook hij heeft deze winter dus het grootste gedeelte vrij.

Babsch,zeg dat wel en hij kan ook niet een dagje vrij nemen,want er is verder niemand voor de bar,ik zei tegen hem dat hij moest zeggen dat ze er iemand bij moeten nemen dan,maar ja dat kost weer geld he…

Bloem,mijn vriend gaat als het meezit de wintermaanden nu ook werken,daarom wil hij als hij naar Nederland kan komen ook maar een paar weken komen als hij 3 maanden zou komen,kan hij de winter niet veel werken en hij wil juist werken.

:biggrin: en dan mag jij super hard werken!! :unibrow:

nee ikke snap het wel, het komt op ons over dat ze niet eens tijd hebben om te slapen, maar zo gaan die dingen in het toerisme, niet alleen in turkije, en idd in verhouding zou je je bed er niet voor uit komen, maar voor daar is het genoeg, behalve sigaretten en kontur hebben de meeste niet veel nodig, maar goed…
leuk is anders, maar dat is nu eenmaal hoe het werkt!

@ turkijelover, das super!! dan heeft ie iets te doen in de winter en idd wat geld, al zal het niet zo druk zijn in de winter als nu… dan maar niet 3 mnd naar NL. lijkt mij eerlijk gezegd dodelijk saai om als turkse jongen 3 mnd hiero te zitten… zonder familie, zonder vrienden, zonder werk, zonder de taal te spreken en wachten tot je vriendin terug is van d’r werk… pfffff

Turkije lover, gelukkig kan mijn vriend wel heel af en toe eens een keertje een dagje vrij nemen. Als hij er om 19:00 dan maar weer is. Vandaar dat hij wel mee kon met het boottripje met mijn ouders. Maar nu moet ik ook wel zeggen dat hij samen werkt met een van zijn beste vrienden waardoor ze onderling gewoon een hoop regelen. Zijn vriend heeft weer een vriendin die in Ankara woont, dus als zij hier is neemt hij uiteraard ook een dagje vrij. Ze regelen het onderling gelukkig prima.

Maarre, ik moet me maar eens gaan douchen…Zit nog steeds in mijn pyjama…:slight_smile:

Tot later!

dat is idd veel waard!!
sowieso, als je op je werk in onderling overleg van alles goed kan regelen, dan ga je graag naar je werk en ben je ook bereid een keer extra in te springen als het moet

ipv bij ons, dat je telkens gevraagd wordt over te werken en als je zelf dan ff 9 miezerige uurtjes vrij moet hebben, je keihard nee terug krijgt!!

ladiedeeladiedaa nog 5 weken!!