nou dames
dit is zonde van de energie
ikke zet em dus weer op de spaar:idea:
das beter voor het milieu
ikke denk dat ik maar weer eens naar bed ga… nog niet genoeg gedaan vandaag :so:
truste allemaal!
nou dames
dit is zonde van de energie
ikke zet em dus weer op de spaar:idea:
das beter voor het milieu
ikke denk dat ik maar weer eens naar bed ga… nog niet genoeg gedaan vandaag :so:
truste allemaal!
:idea:
Zo de dag is weer begonnen(helaas met :storm: hier)
@Bloem: Voordeel van laat naar bed, HEEL laat eruit haha!! :nod:
Waar is iedereen nu?? Hoop dat Marion met fam het heerlijk heeft…
Vandaag:
Btje rommelen, dan hubbie(die overigens al VAKANTIE heeft :frown:) wakker maken en naar zussie…kids wegbrengen:dope:
Mss(wss) tot straks en anders tot morgen
He gelukkig Beps heeft het licht al aangedaan, wat is het donker zeg met al die regen.
Bloem zo erg kan het toch niet zijn geweest, dat je ONTSLAGEN zal worden.
Marion…ik hoop dat je in leiderdorp wel plek had, ach is ook niet zo ver weg van alphen a.d. Rijn…die kan op is er ook genoeg leuks te doen.
Nou de surprise van Hubs helemaal geweldig.
De hele dag bezig geweest om zijn tuinhaard, op te halen en in elkaar te zetten, zoon en schoondochter waren er ook. Afijn om 4 uur klaar met alles, hun weg onder het mom van boodschappen doen.
Ik zeg we gaan alles opruimen want ik heb geboekt, we gaan uit eten bij de Argentijn…oke zegt hubs wat leuk. Dus ik onder de douche en omgekleed, leg hubs zijn kleren klaar in de douche. En terwijl hij onder de douche staat roep ik je shirt ligt op bed klaar, oke zegt hij. Ik naar beneden, komt hij later aangekleed naar beneden met het shirt aan.
IK BEN GEEN 50 MAAR 18 MET 32 JAAR ERVARING, met op zijn rug, IK WIL GEEN GEBAK GEEF MIJ MAAR EEN MARIAKAAKJE.
afijn hij maar vragen, ik niets zeggen, wij weg naar het theater, de kids liepen er al…werden we binnen gehaald, als oude van dage…opa Hubs en oma Viva ect…of we allemaal dement waren…vreselijk gelachen, hubs de hele avond in het zonnetje, en zelfs moest hij op het podium komen, helemaal geweldig vond hij het…dit was dan de afsluiter van het feit dat hij abraham is geworden.
hij vond het geweldig…al met al suprise helemaal geslaagd.
Hallo allemaal, het gaat lekker in Side, zo samen met E.
Werk in de ochtend op een riesbureau en in de middag relaxen. 's Avonds soms thuis, soms uıt.
Lekker warm hier, gemiddeld 42 gr.
Kus en groetjes
@fransijn: leuk iets van je te horen, nog veel plezier in Side, samen met E.
Fransijn,leuk wat van je te horen,en lekker werk op een reisburo en s’middags de tijd voor de leuke dingen…Kan je niet wat zon hierheen sturen,hier wil de zomer maar niet komen.
Linda,J nog gesmst??
Viva,hubbie dus echt verrast en lekker genoten.
Net me vriend gesproken,het hotel zit vol veel engelsen,die blijven drinken vanacht kon die pas om 5 uur de bar dichtgooien en zo gaat het bijna iedere avond,vaak staat hij er alleen soms een uurtje hulp,is toch niet normaal…
TRL: Dat lijkt me nou zo verschrikkelijk van daar werken… die uren!!! En die vervelende irri gasten(zoals wij haha)!!!
@Fransijn: Goed te horen dat alles goed is… geniet lekker verder
@Viva: Zo alle feestdingen klaar, nu op naar de:zon02:
VAKANTIE:zon02:
!!!
@Bloemmie: AL wakker??? Nog veel op te ruimen?? Of is alles nu blinkend schoon???
mornink ladies
geen koopzondag dus ikke ga even verder kluizenaren!! heerlijk!! en scheelt weer in de portemonix
@ turkijelover, ja is niet normaal, maar aan de andere kant, een bar haalt zn geld uit drankorgels en hoe meer die drinken hoe meer omzet en hoe ‘nodiger’ het voor je vriend is om daar te zijn… leuk is anders, maar tis zn werk en nu moet er geld verdiend worden… dit dubbeltjes heeft verschillende keerzijdes
@ viva, klinkt helemaal geweldig, ikke had mn eigen al lang verluld! hahahaa, zijn de festiviteiten nu voorbij,of heb je nog iets leuks in Turkije geregeld?? of nu al aan het voorbereiden voor jullie zoveelste bruiloft ofzo :so:
@ beps, wasda? 8 uur pas op ww… braaf meisje! ben je de kids al beu? of is het nog steeds gezellig… gaaapppp
@ beps
tegelijk
nee niet blinkend schoon maar welbeloopbaar… scheelt een hoop, de kleren gewoon in de kast ipv op de grond voor de kast… en je weet hoe klein het bij mijn lease huis is, dus scheelt een hoop!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris
Miere: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
snap er nix van, heb nu weer tot dik over 12-en geslapen, is toch weer een uurtje of 10 ofzo… gaapppppp blijf aan het slapen!!
Neee hahaha, ik ben ff uitgeregeld hoor…laat het nu aan anderen over…geen zin meer in…ben nu echt lui…zit nog in mijn pon…ga zo douchen en een wasje erin gooien maar voor de rest…vandaag ff niets
Hallo lieve mensen!
Hier ben ik weer! Vannacht terug gekomen uit Alanya met twee uur vertraging, maar dat mag de pret niet drukken op het vliegveld…
Ik heb weer een heerlijke tijd gehad met mijn poepie. We hebben gezellig een boottripje gemaakt met mijn ouders erbij en verder hebben we het appartement een beetje opgeknapt. Nieuw bed, gastel en badkamer! Helemaal leuk en allemaal mooi. Houdt natuurlijk wel meteen in dat ik eigenlijk helemaal niet meer naar huis wil nu ons huisje steeds mooier wordt, maar ja. Ik ken mezelf, voor ik het weet heb ik weer een ticket geboekt.
Heerlijk weer gehad, alleen een hele hoge luchtvochtigheid, 80% heb ik gehoord. 's Avonds waren de tafelkleden gewoon nat van de luchtvochtigheid, maar goed, alles beter dan het weer hier. Ik stond vannacht alweer in een miezerbuitje op Schiphol. Welkom thuis.
Woensdag beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Het zal me tegen vallen om weer te moeten werken na vier maanden vakantie, waarvan ik drie en een halve maand in Alanya heb rondgehuppeld. Maar ja, moet toch weer wat centjes gaan verdienen.
Mis mijn mannnetje nu al! Zucht… :retard: Maar hij komt wel drie maanden naar Nederland! Jippie! We moeten nog even kijkenn wanneer, waarschijnlijk in december. Met de kerst is ie hier nog nooit geweest, dus moet het er toch een keer van komen.
Liefs ,Babs
@ babsch welcome back
uhm… laat mn geheugen me nu helemaal in de steek of gaat de tijd toch harder dan ik zelf wil…?? je zou toch 3 weken gaan?? of ben ik nu echt van de bananenboot gevallen??
igg leuk dat je het heerlijk hebt gehad, hoe kon het ook anders!! enneuhm… er is altijd nog sept of okt he? :so:
@ viva, uitgeregeld… er gaat er toch binnenkort nog 1 trouwen bij jullie of ben ik nog niet goed wakker?
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/henk_50_007.jpg http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/henk_50_002.jpg
Links de foto gisteravond gemaakt bij suprise hubs
recht de foto van de haard die gisteren in elkaar is gezet door zoon en hubs
Nee, dit keer ging ik maar twee weekjes. Ik moet namelijk 1 augustus bij mijn nieuwe werkgever beginnen, dus kon ik helaas niet langer.
En idd, er is altijd nog september of oktober om toch weer even heen te gaan! Zal dann denk ik eerder oktober worden, denk dat september een beetje te snel is om al vrij te vragen als ik daar nog maar net werk. Maar goed, eerst maar eens even kijken hoe het allemaal bevalt bij mijn nieuwe baan.
Nee… Bloemmie er gaat niemand trouwen bij mij…
Babsch welkom terug…waar zat je trouwens in Turkije
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/henk_50_022.jpg hubs loopt de polonaise
Ik zat in Alanya! Eigenlijk ga ik altijd naar Alanya, in eersate instantie omdat mijn ouders er een appartementje hadden gekocht en nu omdat mijn vriendje daar woont. Uiteraard ben ik wel in andere plaatsen geweest. Ik vind wel dat je meer moet zien van Turkije dan alleen maar Alanya in mijn geval. Ik wil toch graag weten wat Turkije allemaal te bieden heeft aangezien mijn vriend daar dus woont en vandaan komt.