TTT deel 38!!

@ Bloem: Die flim is echt tof! Nouja… beetje langdradig wel, maar wel goed. Hij is nu 3 euro bij de Free Record Shop. Je kunt toch DVD’tjes kijken op je leptap?

Ijskoffie in de vriezer, ik heb koffie gemaakt (ik haaaaat senseo, wil ons koffiezetapparaat terug) en daar een grote schep vanilleijs ingedaan en daarbovenop nog cacao. Ben benieuwd.

Trouwens, websites/logsworden vanaf elke computer anders weergeven. Of, iig, ik keek vanaf de laptop van mijn vriends huis en das breedbeeld, kon amper lezen water stond, terwijl vanaf mijn computer alles echt heel duidelijk is… Vervelend.

@ cris, ikke heb ook problemen om je log een beetje goed te zien
veels te kleine lettertjes, en kan ook niet alle foto’s zien…

enneuhm… ff wat koffiekoekjes erdoorheen kruimelen… jammie!!

en ikke heb de film al wel eens gezien idd, lekker lang, en kan vast wel op de laptop kijken, maar dan is het geluid zo vervormd…

@ cris, zie nu wel al je foto’s maar dat groen op zwart leesd gewoon erg moeilijk! ikke zou de middentext breder gaan maken…

@ Bloem: jup, heb dat van mijnalbum.nl gedaan van jou :D. Ennehm, bij mij zijn de letters nu echt groot. Heb jij een breedbeeldscherm?

Trouwens, nu isset wit. leest dat makkelijker? Ik vinnet erg fel.

ikke heb absoluut geen breedbeeld scherm!! mn laptop is echt innieminnie, daarom scroll ik me altijd een godsganse ongeluk!! :smiley:
zal nog eens gaan kijken…

leest wel een stukkie beter ja!
en je kunt ook kiezen voor een bepaalde kleur groen die bijna wit is, of blauw die bijna wit is, etc…

maar je bent lekker bezig he? :wink:

@ Bloem: haha, helemaal mijn ding gevonden ;). Een eind weglullen is altijd mijn favoriete hobby geweest. Denk dat Journalistiek wel goed bij mij past.

Pfff, koelt niet echt snel af daar in de vriezer.

Meiden ik heb genoten van het eten!! Heerlijke spare-ribs. Met knoflookmarinade. jammmiiiieeee!!

Logs heb ik niets van…hubbie is onderweg er 1 te maken, ook ivm de hondje enzo… Maar goed…

@Mar-Mier: Lekker nog een keertje weg!! Lekker saampjes…

Ik wil NU, niet volgende week… Als ik had geweten dat het allemaal al kon, had ik voor deze week geboekt. Ikke netjes zo ver mogelijk naar voren geplaatst, is er al 1 van de groep 2 weken geleden gegaan!!! Ikke zeggen ruim 2 weken(anders gaan ze soms zeuren) gaat dez gewoon 4 weken dus…

Nou goed, nog 8 daagjes!!

Stil en verlaten hieroo… Dan maar Friends kijken he:D

zijn er hier nog bij die naar de tilburgse kermis zijn geweest?:smiley:

Is hier giga stil dus…

Nou goed, ik ben vanaaf ff naar Het Strand geweest… Heerlijk begonnen aan mn ondergrondje…
Morgen weer, overmorgen enz verder tot aan ,… JAHAHAHAHAHA!!!

Spreek jullie morgen/maandag wel

@ cris, ja jijhad er ook wel een klein beetje een handje van he? dat lullen… hahah

@ beps, nee joh! jij gaat gewoon volgende week! dees week is zwarte zaterdag week! half NL zit daaro… blegh! mij niet gezien…

:paranoid: uhm… begreep het net ookal niet
het strand??
dacht dat je de zandbak bij de motorport bedoelde :wink:

vroeger heb ik één in de zwarte zaterdag gezeten. Voor mij nooit meer.

Nu over 8 weken en dan sta ik op schiphol. O langzaam begint het weer te kriebelen.:slight_smile:

Meiden fijne zaterdagavond

Het Strand(ook wel de Canarische, Bodrum, Alanya, Kusa bij ons genoemd) is:

De :zon02:[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/sofa.gif](javascript:void(0):wink:

En nu ff rust, zo de meiden naar boven, en dan ikke ook te bed… Heb het vanacht eens beluisterd(en van mezelf weet ik dat ik het ook doe dussss…)
Het zal vannacht hier een groot [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/sleep1.gif](javascript:void(0);)concert zijn haha

@ beps… hahaha ach als niemand er last van heeft…? dan maakt het toch niet veel uit
en nu snap ik em van het strand… leuk gevonden! bij mij komt ie uit een flesje!

Bloemmie: Nichtje zegt: uit het flesje niet op zn 13-jarigs insmeren. Heeft zij ooit gedaan, daarna toen die ziekenhuisellende…verpleegsters dachten dat het van de ontstekingen ed kwam :lol: Dr benen hadden dezelfde spots als bij een luipaard :biggrin:

:slapen: lekker wij zijn naar …

@ beps, hahaha, voor een leuk printje… :unibrow:
nee idd goed smeren!!
maar ze houden je wel wakker he? tis allang beps-bedtijd geweest!!

trustel

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris
Miere: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

tis al rustig hiero, zal over een week nog wel erger worden voor een 3-tal weken!!