@beps
Grote kinderen zijn dus net zo vermoeiend als kleine kinderen.
hahaha
ikke kan me zo voorstellen dat die nog vermoeiender zijn dan kleintjes!! kleintjes worden ook moe en dan kun je ff samen maffen, maar ja,… als ze groter zijn, dan geven ze dat niet meer toe en denk je: wanneer zijn die batterijen nou op?!
ahhahaa
okey, ga eens ff afdrogen…
helemaal opgeruimd hiero, gestofgezoogd, opgeruimd, kleertjes weg, vuilniszak met zooi weggebracht en afgewassen… nu ff wegwerken
helaas… het droogt hier niet netalss in turkije aan de lucht…
@bloem
Wat is er met jou aan de hand???
Stofzuigen, de afwas, opruimen…
ja…
uhm…
:paranoid:
:redface:
verveel me een beetje… of nou ja, ikke heb eindelijk de rust en de tijd om te doen wat ik zou moeten doen… wel handig dat je ook op je vloer kunt lopen en niet over de kleren hoeft te stappen
en tja, nog maar 4 weekenden en alles moet hiero weg… dus alles een beetje bij beetje doen
en tja… als het eenmaal zo opgeruimd is, valt die rommel op de vloer zo op, heb dus maar ff gauw de 4 bij 4 meter hiero gestofgezoogd en tja… 1x in de week afwassen MOET gewoon gebeuren he?
Bloem: Pas op, zo begon het bij mij ook, en nu ineens wil ik geen troepjes meer om me heen… Moet hubbie nog vaker stofzwiepen enzo haha!!!
Nou goed,… ik blijf nog ff in de ruststand. Zooo vermoeiend…
ja gelukt!
heb ff een nieuwe avator gemaakt… maar vin em eigenlijk nie zo leuk als die andere… uhm :paranoid:
@ beps, nee hoor, weet het cker… geen last van!! hahaha
denk dat ik em toch maar weer terug verander… hahahaha
Meiden fijn weekend!!
Cynnie gaat morgen de bazaar onveilig maken, en daarna op verjaardag!! Dus ik denk tot maandag!
x
@ cyn veel plezier!! en nie te veel kopen!! of wel ![]()
zul je zien… krijg ik em niet meer aangepast!! arch!!
nou ja, dan dees maar… krijg mn hondje niet meer terug :crybaby:
Zo weer bijgelezen…
Bloem,druk geweest huisje schoon…Hoe voelt dat nou ![]()
Beps,hier in de buurt geweest,burgers zoo gezellig.
Cyn,van harte gefeliciteerd met je askim,heb je hem zelf ook nog gesproken?
Mar en Miere,lekker geboekt dus het aftellen kan weer beginnen.
Marion,geen alphen maar Leiderdorp,daar zit een heerlijk pannnekoeken huis…
@ turkijelover… nee nee, niet schoongemaakt… enkel opgeruimd… hahaha
en what’s up with u?
nog wat leuks gedaan??
Bloem,van opruimen kan het ook schoon worden :slywink:
Vandaag niet veel gedaan ff de boodschappen en ff bij me broer geweest die is morgen jarig,maar vierde het vanmiddag :disgust:had niet zo veel zin om te gaan maar toch maar gegaan.
En jij beetje wennen aan het 2 daagse weekendje?Je hebt lang geslapen zal je het wel nodig hebben gehad…
ach… ikke slaap totdat ik echt niet meer kan! hahaha
ben nu aan het koken, ruikt lekker, maar duurt altijd zooo lang!
owh d’r brand iets aan denk ik, hou wel van een krokant kortstje, maar moet niet te gek worden he?? :so:
@ Bloem: t eten was heerlijk, en nee, geen culinair hoogstandje, haha. Ik hoef niet te werken, heb net mijn vriend en nog een andere vriend naar t werk gebracht. Zit nu bij mijzelf thuis en ga ze vanavond weer ophalen.
Ennehh, ik weet niet wat je nou beter kan hebben: heimwee naar Turkije of je gedachten bij het akkefietje. Volgens mij allebei geen feest.
@ Beppie: mooi dat de film je beviel :D. Bis Montag!
@ Bloem: deze foto vindik leuk! Die zag ik ook al op je weblog. Was dit je eigen haar/kapsel? Het staat echt tof :D. Nog lekker gegeten?
@ Cyn: gefeliciteerd met askim!
Ikke is begonnen in HP 7. Ben benieuwd. Ga nu even ijskoffie maken, haha. Had ik eigenlijk vanmiddag moeten doen toen de zon volop scheen. Achja.
bloem,smaakte het nog een beetje of was het zwart???
ikke ben nu bijna klaar met koken en ga zo tv kijken… maaarrrr
zag dus een reclame voorbijkomen!! 7 years in tibet!! morgen op tv!! wilde em eigenlijk nog een x zien voor vertrek, maar ja, geen dvd speler, geen video speler, dus lastig! en nu komp ie morgen op tvvvvv olé olé!!
@ cris, lekker aan de ijskoffie, jammie
owh ja
cris
dees foto is van gran canaria… na een avondje stappen, was sooo bezopen die avond, hihi… en da was een pruik!! hahaha
heb het vroeger wel eens zo gehad, zwart en kort, maar nooit met 'n engelse bob, was een errug leuke avond, maar ja… WARM!!
OKEY eten is klaar
dus tot straxxies weer