TTT deel 38!!

@miere
Het weer viel dus toch mee, gelukkig maar! Hebben we niet voor niets geduimd :wink:
Mooie foto’s hoor! Stralend bruidspaar!
Alles op elkaar afgestemd jurk, stropdas, balonnen en zelfs de haren van de bruid. Ziet er schitterend uit, ze is vast geen type voor een maagdelijk witte jurk.

@bloem
Waar zit je, ben je je bed ingedoken om er vervolgens maandagochtend pas weer uit te komen???

Waar is iedereen???

@mk: ben ook wel benieuwd naar de foto van G. Je hebt mijn emailadres

is verzonden

@ MK klopt ja
ik zag het weekend voor de deur staan en ben meteen het bed ingedoken
beetje lullig akkefietje op mn werk, 90% mijn schuld maar ja, wel op aangesproken en heb er nu een heel akkelig gevoel bij, beetje struisvogel techniek, ben lekker het bed ingedoken en voel me een stuk beter, maar het zit me goed dwars, lekker weekend maar niet heus!

@ brenniej, heee wat een verrassing, maar ja, nu ben je vast klaar wakker… goed excuus om vanaaf lekker te stappen!! hahaha

@ mierre, mooie foto’s net wat de rest zegt, alles goed verlopen? goed gecerimonimeesterest??

@ beps, en kun je het een beetje volhouden… huis alweer een puinhoop? hihi, kun je maandag zo opnieuw beginnen

@ cris, owh don’t ya hate those people?? alsof je het met opzet zo laat pluizen!! arch! heb ook zo’n hekel aan dat commentaar. bij mij ook: heel subtiel: wat is eigenlijk je echte haarkleur… ja ik weet dat ik uitgroei heb!! duh!! hahahaa
maar goed, ga zo nog ff-kes tv kijken ofzo…

Good evening!
Me is back again
Boodschappen gedaan, zo meteen nog ff wat was strijken, batterijen opladen en meer van die prutskarweitjes, en dan vind ik het wel goed voor vandaag.

@Brenniej
Leuk een turkse buurvrouw. Werkte vroeger ook een poosje bij een turks gezin, de 1e keer had ik net het ontbijt achter de kiezen maar moest aanschuiven en eten. Heb je snel geleerd dus, geen ontbijt meer als ik daar ingepland stond.

@Cris
Ze moet niet zeuren over je haren. Dat zag ze toch ook toen ze je aannam.

@MK
Heeft 1 voordeel dat het rustig is, ben je in ieder geval in no time bijgelezen.

@ marion heel veel plezier!!! vertrekken jullie morgenochtend?? en dan zondag weer terug?? ff de boel de boel laten!!

[COLOR=red]:NETHERLAN Marion: 28 juli - Alphen a/d Rijn :NETHERLAN

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

[/COLOR]

@Bloem
Erg altijd dat rotgevoel waarmee je blijft zitten na een ‘standje’ op het werk. Vooral als ze dan ook nog voor een groot deel gelijk hebben. Maar het is nu uitgesproken dus zand erover toch? Of werkt dat bij jullie niet zo?
Morgen in de loop van de ochtend een keer vertrekken denk ik. Rustig ontbijten, kleren bij elkaar graaien en dan … laat ik heeeeeeel ff de boel de boel want zondag idd weer naar huis.
Voor zover ik begreep had de knecht groen licht en kan dus volgende week ook voor oktober gaan boeken. Zo sta je niet in het lijstje en dan opeens 2x in een week

http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_hangloose.gif

http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_banana.gif

Zie opeens dat mijn kracht flink omhoog gegaan is, bedankt meiden voor de puntjes!!!

@marion: veel plezier!

@mk: foto nog niet over

@ marion… nee ik vrees het niet :paranoid: vandaar het vervelende gevoel
maar klinkt goed!! gewoon meteen maandag boeken… wwoehoee!!

zit ik een film te kijken en dan komt er een of ander stom journaal-achtig programma tussendoor!! grgrgrr… idiotenzender!!

@bloem: irri he

en dan vooral dat VRESELIJKE weer bericht… is toch niet om aan te zien, sensatie tv enzo… pfpfpfppf
maar tis bijna klaar, dus kan weer verder met de film!

@bloem: veel plezier met de rest van de film

Morgen werken van 9.30-18, daarna snel kas opmaken en dan naar huis, mijn zusje komt eten en daarna gaan we gezellig een film kijken.

Zondag open dag van mijn favo club hopen dat t droog blijft

Ik ga slapen tot morgen allemaal