@Cris
Hopelijk is er wat te doen op het terras straks. Gaat de tijd wat sneller. Denk maar aan het geld wat je ermee verdient. Is het wat beter vol te houden.
@ cris… allicht toch maar veranderen? ![]()
hahahaa nog een uurtje!! lalalalaaaa
@ Viva: huh, vliegen… thuiswedstrijd? Ben vaak op vakantie geweest maar heb maar 1 keer vanaf Zestienhoven mogen vliegen. Thuiswedstrijd… Ik heb bij Feyenoord gewerkt, was echt geweldig ;).
@ Bloem: Vavavond werkt een andere vriend gelukkig ook, en zondag is die vriend er ook en dan is E. er ook. Dus tis allicht iets dragelijker. Maarrrrrr, nog maar 8 avonden te gaan ;). En dan Ferien machen.
arrgghhh was ik op msn lekker aan het kletsen met een manager van ad.
Heeft zijn msn problemen!!!
Maar goed volgende keer beter!
groetjes
@ cris goed om te weten maar het was marion die het vroeg ![]()
maar ach, we all share the luvvvv
O, haha, oepsiee!!! Beetje scheef.
Zo ikke klaar…ga zo heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk douchen…huishoudelijke taken gedaan…klaar…alleen nog boodschappen…maaareh…die doe ik vanavond wel…gelijk ff wat eten en klaar.
okey ikke ook klaar
ikke zit er ff helemaal doorheen en ben zo BLIJ dat ikke ff 2 dagen nix hiermee te maken hoef te hebben
spreek jullie later weer
fijn weekend Bloem, geniet er van je hebt het verdient na al die vele uren werken.
Ha meisjes, ik ben brak!!! Bruiloft was geweldig leuk, en mooi. Gelukkig hebben we het aardig droog gehouden, op een paar spatjes na, en het was niet koud. Maar ik ben dus behoorlijk brak. Kan jullie ook niet meer teruglezen, hoor, is me teveel. Zal me af en toe wel melden, maar jullie tempo kan ik niet bijhouden**Weet dus ook absoluut niet waar jullie het op het moment over hebben.
Sorry. Kuzzie, Mar.
@Mierre: Ziet er goed uit, ze genieten duidelijk!!! En daar gaat die dag tenslotte om!!!
Meiden zijn met de Wii bezig! Helemaal toppie…
Iedereen over die ratanaan…die vond ik op Hyves haha!!!
Beppie help wat is Wii???
Mierre fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, ziet er goed uit…hele aparte jurk hoor, leuk met dat paars en dan ook nog in stijl met de ballonnen.
Merhabaaa…![]()
Ik ben ook weer wakker,…
Ga is ff wat bijlezen!..
@ Brenniej: bijlezen zal snel gaan, volgens mij waset rustig vandaag!
@ Mierre: ziet er goed uit!
@ Beppie: hmm, Wii lijkt me echt tof! Wat is ratataan?
Ikke ga mij maar eens omkleden. Over een half uurtje moet ik alweer weg.
Ja jullie hebben niet zoveel gekletst…
@ TurkijeLover; Hmmmzzz Nog steeds geen Askim,… ga het oook maar ff niet meer proberen, anders wordt ik gekkk!!!
maar ja komt goed!
@ Cristina: Werken zometteen,… Werkse!!!
@ Bloem: Lekker weekend,… lekker niks doen!!..Heerlijk!!
@ Miere: Fijn dat je een leuke dag heb gehad,… Leuke foto’s!!![]()
En voor de rest…uuuuhhhhhhhh weet ik het niet meer…!!
@Miere
Fijn dat jullie zo’n mooie dag gehad hebben. Het weer zat gelukkig ook mee, niets zo vervelend als regen op de bruiloft. Ze zien er stralend uit die 2.
@Viva: Wii is de nieuwe spelcompie van Nin****o… En dat is grappig…
@Cris: Ik bedoelde Rastanaan…(de rastabanaan)
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Ikke wordt nu net door me werk gebeld…
Ik hoef de nacht niet meer in!!!
Joeeehhooeeee haha
Ze hebben me veeel harder nodig op de dag…*** Crisis ***
Iemand van de vaste nachtdienst neemt extra mijn nachtjes over!
Dus ikke kan lekker uitslapen morgen… Hopen dat het lukt… omdat ik nu eigenlijk net wakker ben!!..hmmmm zien we dan wel weer…!
En dan zondag werken…
hmmm…wel beter!!!
Dus ik ga nu gezellie bij de buurvrouw eten…
Het ruikte zo lekker,…dus ben even gaan buurten…
Mijn buurvrouw is een heel lief turks vrouwtje…
Dus kan zo aanschuiven!!!
Tot later!!..
Eet smakelijk voor straks…
en een fijne avond!!..
Gule Gule!! :dag:
@ Brenniej: oo wat aardig :D. Eet smakelijk! En lekker geen nachtdiensten! Joehoeee!
@ Beps: die banaan is echt fantastisch!![]()
Ik ben aangekleed. Mijn haar is vandaag gewassen en pluist nu als de weet ik veel wat. Zal mijn manager blij mee zijn, die zit daar altijd over te zeuren, dat mijn haar elke kant uitsteekt.
Anyhow, jammer dan. Ik ga afsluiten, tot vanavond en anders tot later! Fijne avond allemaal!
brenniej…fijn geen nachtdienst…lekker weer vanavond gewoon naar bed helemaal uitgerust om het weekend te werken dan toch…
cris…pluizen, lekker boeiend, als je baas er wat van zegt, zeg je gewoon, geen geld voor de kapper…