TTT deel 38!!

Ik ga nog maar eens wat doen, tot laterssss.
@MK: Wat een lekker ventje

@ Viva: ik woon even ver van Zoetermeer als van Rotterdam. Ongeveer. Ik lig er denk net tussenin. Woon niet IN Rotterdam maar BIJ Rotterdam. Maar als in nou ‘Berkel en Rodenrijs’ opschrijf heeft niemand enig idee waar ik mij bevind ;).

Lekker gevoel he Viva als je de tickets heb, want dan is het zoooooooooooo dichtbij, maar eerst zaterdag nog. Alvast veel pelzier!!! Ben benieuwd hoe die reageerd. hahahahhaa

@ cris, ikke kende het wel hoor, das die 80 kilometer zone als je rotterdam voorbij gaat, dus dan heb je ALLE tijd om al die borden met afslag berkel en rodenrijs te bekijken… hihiihhi

Wij zijn ook heel blij met hem!

@beps
Veel plezier met de meiden.

@marion
Lekker weekendje weg, heerlijk hoor er even tussenuit.

@viva
Veel plezier met de surprise party, ik ben wel nieuwsgierig hoe hubs het vindt. Hij denkt natuurlijk dat hij vorige week alles al heeft gehad.

@Bloem
Bijna weekend!!! 2 hele dagen!!!

jajajajaa mk dat zie je goed!!!
weet gewoon van gekkigheid niet wat ik eens zal gaan doen!! hahahaa
over 2 uurtjes ga ik echt naar huis sjeesen om het weekend binnen te laten, want dan staat ie voor de deur!!!

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

Je hebt zoveel gewerkt de laatste tijd, dit weekend is je gegund hoor :kus:

jepperdiejep!!

@ Bloem: haha, idd! En tegenwoordig is alles om Rotterdam heen 80 km zone. En Berkel is de eerste afslag!:smiley:

vreselijk daar die bocht!! en dan na die 80 km zone… plankgas naar DH!! hahahaa

ikke wel hoor:teeth:

mhaw van te voren vroeg hij waarom ik het niet deze week vierde, ik zei we moeten dat weekend vrij houden, morgenochtend moeten ze de haard halen, dat weet hij nu, dus denkt dat we daarvoor het weekend vrij moesten houden…hij komt er wel achter ahahahahah

nee bloem dat is het mooiste gedeelte van Rotterdam, ja kleinpolderplein…daar begint de A 13 naar Den Haag…brrrr Rotterdam…ik heb niets tegen Rotterdammers, Amsterdammmers of wat dan ook maar Rotterdam…ik wil er nog niet dood gevonden worden echt niet, wat een vieze stad… Nou heb ik ook niets met Den Haag hoor woon er nu eenmaal en ben er geboren en getogen, maar dat mogen ze van mij ook afsteken hoor en af laten drijven…ben eigenlijk helemaal geen stadsmens.

@ Viva: ik ben JUIST een stadsmens. Alleen is Rotterdam niet mijn type stad.

@ Bloem: naar Breda toe ook haast alleen maar 100 zone. Je mag een klein stukje 120. Wat deed jij eigenlijk op die snelweg dan?

van O. naar den haag reizen en weer terug
heb 2 jaar in den haag gewoond en gewerkt, en alles en iedereen qua familie en vrienden woonde hier, dus met de auto menig weekend heen en weer geweest
en een maand in O gewoond en in DH gewerkt

@viva
Staan we quitte, gaat hier ook niet zo snel als ik het gepland had. Telefoon gaat regelmatig, dan de onderhoudsmonteur aan de koffie, dan weer. J. weg brengen naar zijn vriendje. Schiet niet op als je er telkens af moet. Maar de dag is ook nog niet voorbij.

@Cris
O jawel hoor, B&R ligt ook in de buurt van R’dam. Was er vroeger ooit met mijn exvriendje, hij was vrachtwagenchauffeur en ik ging toen regelmatig mee als ik vrij had.

@ Marion: als ik het zo hoor is Berkel nog aardig bekend ook, haha. Zo’n boerendorp.

@ Viva: jaa, jij woont hier dan ook redelijk dichtbij!

@ Bloem: das nogal een heen en weer gereis dan!

O bah, over 2,5 uur alweer richting werk. Blegh.

nou het schiet eindelijk een beetje op …wctje nog doen beneden, en dweilen, en dan nog mijn laatste wasje wegstrijken,die wapperd hevig aan de lijn…lekker alle lakens weer gestreken in de kast, en alle was weg…nu gewoon bijhouden tot vrijdag…

tja, kom wel eens op de fiets die kant op Cris…is best te doen hoor…dus jij vliegt ook beter vanaf rotterdam, een thuiswedstrijd…