Goeiemorgen trouwens
@Bloem: Dat manneke van mij is goed getraind, heeft een superconditie
Ikke heb alles aan kant, ook mezelf… Zooooo kan een mens ruiken!!!
@Marion: Nou ikke en poetsen zijn 2 dingen…vertellen wat gepoetst moet worden aan hubbie, das meer mn ding!! Maar nu MOEST het… zoveel zand, en hubbie is druk…
Mn lijf vind het meestal niet goed, en ik vind het gewoon niet leuk, laat staan dat ik er vrolijk van word…
Iemand zei ooit tegen me:
God heeft elk mens gaves gegeven, en mijn gave is niet om te poetsen, dus dat laat ik over aan hen diens gave het wel is :lol:
Nou dat doe ik dus ook: HUBBIE!!!
Nou zo boodschapjes doen, en de meiden halen. Ze zijn toch met de trein en zonder zussie!!! Die gaat voor mij koken zondag, turks, met sigara boregi enzo JAMMIEEEEE
Kom denk niet meer langs, of ff snel straks…
zooohoooo het licht gaat hiero uit… dat wordt weer herfstweer!!
@ beps, heel veel plezier!! geniet van de meiden en zondag van het eten, we spreken je wel weer als we je weer spreken :dag:
@ toos, jij ook een goede-dagdeel gewenst!!
en idd dat manneke dat springt maar en doet maar… bouncy bounce!
Ik ben thuis.Zo eerst de douche onder handen nemen dan de was ophangen en dan weekend houden !!!
@ Viva & toos: ging weer als een sneltrein… Hubbie’s surpriseparty, schoonouders, etc. Lekker veel gekletst!
@ Marion: ooo, Alphen! Je komt richting ons! Dat ligt toch niet zo heel ver van Zoetermeer vandaan? Iig, heeeel veel plezier alvast!
@ Viva: met wie gaje allemaal op vakantie? Met hubs en dochter?
@ Brenniej & Viva: volgens mij wonen wij alledrie redelijk dicht bij elkaar. Vanaf mij is Delft een half uurtje fietsen.
@ Brenniej: tweede nachtdienst zit erop! Nog maar 3 te gaan?
@ Bloem: bijna weekend, en deze keer een HEEL weekend. Nog plannen?
@ Turkije-lover: heerlijk hoor, zo’n vroeg begin van het weekend.
@ Beps: veel plezier met de familie! En laat je maar lekker verwennen bij de Turkse maaltijd zondag!
Iedereen maakt zich klaar voor het weekend, en ik moet juist werken in het weekend. Vanavond en zondag. Getverderrie. Maarja, als dat erop zit heb ik nog maar 6 avonden te gaan!
@Beps
Veel plezier met de meiden. En voor zondag smakelijk … zoooooo lekker sigara boregi.
@Cris
Geen flauw idee hoe ver het van Zoetermeer ligt. Weet dat het die richting uit ligt maar daar is ook alles mee gezegd.
@ schoonmaken… iedereen de badkamer/ douche aan het doen??
@ cris, nee geen plannen, ja slapen en nix doen
zat net te denken om misschien naar de kapper te gaan, zonnebankje, scrubje zoiets
Nee hoor vandaag geen badkamer soppen. Wel zo even stofzwiepen,dweilen en de :was: ophangen
Heb ook geen plannen voor het weekend, moet dus ook werken:frown:. Vanavond naar verjaardag van nichtje
Trouwens die
http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif
heeft ook een superconditie ![]()
@ Marion: leuk stadje hoor, Alphen aan de Rijn!
@ Bloem: gewoon lekker uitrusten dus, en genieten van je vrije tijd!
Die Bob Marley banaan is echt geweldig!
zo gisteren beneden verdieping en net de bovenverdieping gedaan.
Het weekend weer werken:(
Nee hoor heb er best zin in.
Ik ga heel eventjes bijlezen!
Groetjes
@ toos, ja maar das een she-deviltje!
@ marion, nog niet cker hoor, allicht kom ikke mn bedje niet uit
he, he ben ik weer, schiet geen meter op, zoon en schoondochter net op de koffie, ik loop nog in mijn pon…laatste:was: erin tussendoor strijken…
moet nog steeds de badkamer doen…en beneden…
ikke blij…ik heb mijn tickets ik mag weg…jipppie:vak02:
cris…jij woont toch in rotterdam, niet in zoetermeer, zoetermeer is 8 km hiervandaan…woont ook mijn zoon
Ja dochter en vriend gaan ook mee op vakantie…lekker 3 weken niets…
http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_moonwalk.gif
http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_hangloose.gif
http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_banana.gif
Nog wat dansende banana’s. Zou hans ze niet toe kunnen voegen
uhm dames… jullie wonen allemaal in de randstad… daar ligt alles dichtbijmekaar!!! :biggrin:
@ toos, nee denk het niet… jammer he??
ikke vind die moonwalk banaan ook helemaal da bomb!!