@ beps lekker chill aan doen dus
@ turkijelover, nee van drie hoog die zak op straat kwakken leek me niet zo’n sterk plan… hihihi…
@ beps lekker chill aan doen dus
@ turkijelover, nee van drie hoog die zak op straat kwakken leek me niet zo’n sterk plan… hihihi…
haaahhaaa Bloem dan had je geen vliegjes in huis gehad, maar vliegende zakken met vliegjes lang heel de flat…
was iedereen vast heeeeel erg blij mee geweest :unibrow:
Good morning ladies
Nou, het is dus een heel ander plekkie geworden dan we in de 1e instantie in gedachten hadden. Heb heel Nederland en België voorbij zien komen. En uiteindelijk kwam ik Alpen tegen. He daar heb je toch Archeon, wilde daar altijd al eens heen, leuk voor J., ook interessant voor ons. Dicht in de buurt bij Gouda, ook een mooie stad, ff kijken daar dus. Hotel is bij Avifauna, mogen we zo in dus dat pikken we ook nog mee. Voor iedereen wat dus dat gaat goed komen.
@Beps
Veel plezier met je nichtjes!
@Viva
Fijn gevoel de Koffer van zolder, dan duurt het niet lang meer voordat je mag gaan. Inpakken en dan nog even en dan ist zover.
@Bloem
Leuk die rastabanaan.
@Brenniej
Hoop dat je vandaag beter in slaap komt dan gisteren.
@Turkijeover
Ken Delft ook niet, alleen het delfts blauw, maar ben er nooit geweest. Lijkt me trouwens wel een mooie stad. Lekker knus met al die oude huizen.
En nu maar vlug soppen, ben al te lang lui geweest. Wil dat het er hier wel een beetje opgeruimd bij ligt als hulp en vriendin het weekend hier logeren.
Goedemorgen ledies.
Zo, ik zie dat een paar van jullie aan het soppen zijn, dus heb ik ook maar even weer de badkamer een lekker sopje gegeven. Ik lig op schema dus. :unibrow:
@Marion: Fijn zeg, dat het je toch nog gelukt om een weekendje weg te kunnen. Geniet ervan met je gezin. :zon02:
Oh, dus jullie hebben ook weleens last van die vieze kleine vliegjes? Ik ook hier en vind het zo irri ook. Maarja, zoveel mogelijk de vuilnis buiten houden, indien je die mogelijkheid heb natuurlijk.
Verder alles goed hier? ![]()
@Bep: Jij ook veel plezier met je nichtjes dit weekend. Lekker tutten dus!
Bloem,hadden je buren je niet in dank afgenomen denk ik,maar jij was er vanag geweest,nee hoor was ook maar een grapje zou ik ook niet gedaan hebben.
Marion,zo te horen gaan jullie je goed vermaken,weekend al volgepland.Gouda leuke stad,heb er familie wonen me pa komt er vandaan.Niet vergeten om de stroopwafels te proberen.
altijd met de trein van B. naar den haag, dan rijdt ie altijd zoooo langzaam in delft, wel leuk om te zien allemaal maar niet een stad voor mij
@ roanna, ja eet veel fruit, appel en peer en tja… blijkbaar vinden ze dat lekker, ben maar alleen, dus zoveel afval maak ik niet dus dan gaat het hard… echt vies… juk!! :eek:
@ marion, veel op de planning dus, hopelijk werkt het weer nog een beetje mee… en dan kan het weekend niet meer stuk!!
Haha vieze vliegjes in huis… ik heb elke dag vieze hubbie in huis…met vliegjes… :biggrin:. Hij zweet zich dood van de klus, en op dat zweet komen de vliegjes af…hihi,lijkt wel een comic…
Ben er bijna door… Halve kamer schoon, zo alles naar de andere kant, zuigen dweilen…vliegjes met zoetwater naar buiten, en dan ikke schoon
DOUCHEN!!!
Zo alle bedjes weer lekker schoon, ook de slaapkamers…nu de badkamer nog en beneden…en ikke dan weer klaar zweet, zweet, zweet.
wasje lekker buiten aan de lijn, nog even strijkje doen…en dan weekendboodschapjes halen.
alles tegelijk is weer echt viva dag…telefoon…ww…soppen…enz…enz…
pffff wat doen jullie toch allemaal altijd veeeeel in het huishouden!! ben ikke echt te lui voor!
Ach Bloem, valt best mee hoor. Ik doe het ook alleen als ik zin heb en als het nodig is en… dat is het soms dus. ![]()
Dames een fijne dag nog en werkse voor de werkenden.
Ik ga er ook weer vandoor. Vrijdag…snackdag… dussssssssss:p
Doegggggg
ja allicht
maar denk dat jullie dingen eerder nodig vinden dan ikke
@Roanna
Vliegen … hebben ze hier in alle maten, erg irritant. Vooral als ze gaan steken.
@Turkijelover
Ga ze zeker proberen die stroopwafels.
@Bloem
Genoeg op de planning. Nu nog kijken of het ook nog allemaal uitgevoerd gaat worden. Is net zoiets als goede voornemens ![]()
@Viva&Beps
Hard gewerkt dames. Kan een voorbeeld aan jullie nemen. Heb de laatste tijd meer de stijl van Bloem.
en die werkt prima hoor ![]()
owh dames :retard: is het al weekend??
zo stom eigenlijk, draai mn hand niet om voor een 6-daagse werkweek, maar nu ik weet dat ik hierna 2 dagen vrij ben, wil ik het ook NU…!!! HAHAHA, grappig how a human brain works!
Pfff heb helemaal geen zin meer en vind de tijd ook zo langzaam gaan.Moet nog een half uur,zo maar eens een rondje lopen…
hahaha en nog ff plassen en vast opruimen!!
ikke over een half uurtje eten… honger!! en dan nog de rest van de middag werken…
[COLOR=red]:NETHERLAN Marion: 28 juli - Alphen a/d Rijn :NETHERLAN
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi