ik woon eigenlijk dichter bij zuidpoort en ikea
@ Viva…nouuu als jij vlak bij de Mac woont,… zit je er zo met tram 1…![]()
Wel toevallig hoor!!
Wel eens gehoord van Brassershout, daar woon ik…of te wel in smurfendorp, allemaal blauwe en groene huizen naast concordia de sportvelden
ja ik woon in den haag met een telefoonnummer van Delft en een postcode van Nootdorp handig hoor…
@ Viva: ooohhh jaa dat ken ik wel indd…!
tram 1 stopt bij de Brasserskade in Delft richting rijswijk…klopt, maar is wel een flinke wandeling naar mij toe. maar is te doen…bus 60 die stopt vlakbij en die gaat ook naar Delft
nou daar woon ik…isse niet zo heel groot he,…ja Den Haag is mega maar waar wij wonen, dat zit vlakbij elkaar
de wereld is klein hoor, in welk tehuis werk jij dan???
Ik werk in Abstwoude… Is daar in de buurt van de Hoven…
Brennie,alvast weltrusten.Lekker een rustige nacht gehad.
beps,leuke banaan :biggrin:
Ben niet bekend in Delft of omgeving dus kan ik niet over meepraten ![]()
ik heb ook in de Bieslandhof gewerkt…das meer jou kant op! dat ken je denk ik wel!!
@ turkijLover: ja heerlijk nachtje gehad,…! MAAR askim niet te pakken gekregen, niet gesmst…noppes!
doet die normaal nooit… snik…snik…vandaag maar weer afwachten!
@Viav: Zo beter???
Nou op naar de verdieping, en dan ff ontbijten met hubsje… Meiden komen wss in de ochtend, en hier is nog steeds een zandbom ontploft. Heb mezelf aangeleerd niet elke avond dan te gaan poetsen, alleen het gedeelte waar we zitten is (redelijk) schoon. Ben geen slaaf, en zeker niet van mn huis :hihi: Dus zo is hubbie klaar met het straatwerk, en dan ga ik na het ontbijt goed stof(zand)zuigen en dweilen… Blijf Relaxed hihi
@ beps: Relaxed!!! wehehe…Nou succes er mee,… staat je nog heel wat te doen dus;)
nou sopse beps…enne brenniej voor jou welterusten.
@Brenniej: Valt wel mee hoor, lijkt erger dan het is. Als ik me een uurtje druk maak dan is ik klaar…dan alleen nog douchen en de boodschapjes… Ach komt goe… ![]()
okidoki dan!!!
ik ben er ff tussenuit voor een paar uurtjes!!!
Have a nice day!!!..
kussjjj!!
@ brenniej truste!!
ikke zou denk ik ff doorgaan en dan later slapen, opstaan en werken zeg maar, maar ja, tis niet mijn ritme vrees ik
@ beps, je kunt het
hahahaa, en zand is makkelijk op te ruimen
ik had een vuilniszak te lang op het balkon laten staan, allemaal vliegjes, maar ja die zak moest door het huis naar buiten, zijn een paar beestjes blijven hangen in huis… krijg ze niet weg!! en ze vermenigvuldigen zich waar je bij staat volgens mij!
Brennie,misschien heeft je askim het ook druk gehad.Balen is dat dan he.Mijn askim smst niet elke dag,maar als ik toch een tijd niks van hem hoor dan baal ik ook wel hoor.En hoe gaat het met je zusje in Marmaris?
Bloem,had je die zak niet over het balkon kunnen gooien dan en gelijk naar beneden gaan om hem op te ruimen of zou die dan open springen?
Beps,veel plezier vandaag met je nichten.
Ikke heb nu ontbeten…onderweg naar boven ff hoi (Hoi allemaal) zeggen, en dan daar aan de slag.
Kids en zussie zijn er niet voor 11 uur, dus geen probleem!!
Tot straks:dag: