TTT deel 38!!

truste linda
welke film ga je kijken??

ikke ga ook langzaamaan afsluiten enzo
ff overal gedag zeggen en dan vind ik het wel weer mooi genoeg geweest voor vandaag!

ikke zet em vast op de spaar:idea:
hij werkt op motiondetection, dus als er iemand binnenkomt
springt ie vanzelf weer aan :idea:

truste ladiezzz

Hoi,

Zo ikke ook weer thuis vriendin vroeg of ik ff op der kids wilde passen altijd leuk,hele middag in de tuin gezeten tot net aan toe…Was lekker weer vandaag.Ook nog surinaams gegeten smaakte ook heerlijk,met z’n alle wat gedronken en gepokerd.

Bloem,Beetje bijgekomen van het akkefietje,tis weekend voor je dus vergeten en maandag wel weer verder zien.

Miere,ziet er goed uit die foto’s hele aparte jurk niet standaard leuk.

Marion,heel veel plezier.

Mk,ben ook wel benieuwd naar de foto.

Brennie,lekker geen nachtdienst meer.Heb je ondertussen al wat van je askim gehoord?

Beps,hoe was Harry Potter?

Wat is het quit on the site tonight :slywink:

iedereen ligt al op 1 oor denk ik Marion…Weet je al waarheen je gaat boeken maandag?

Zou eigenlijk het liefste naar Fethiye gaan maar twijfel een beetje ivm het weer. Vorig jaar oktober was het in Kemer ook niet altijd mooi en nu gaan we nog 11 dagen later dan toen. Alanya is dan toch weer een stukje zuidelijker he. Ook de vluchten naar Dalaman waren vol vertelde Cyn pas dus verwacht dat het Alanya zal worden. Maar maakt niet zoveel uit, Fethiye ligt er volgend jaar ook nog wel.

@ Viva: ‘Geen geld voor de kapper.’ hahaha!! Wel een goede, zal ik onthouden!

@ MK: Zou ik de foto ook mogen bewonderen? Ben nu ook nieuwsgierig naar het poepje :smiley:

@ Bloem: idd, van die opmerkingen waarvan je er op dat moment niets mee kan. Alsof je gelijk naar de kapper zult rennen om je haar opnieuw te verven ofzoo!!

@ Marion: have fun in Alphen!! Lekker even saampjes!

Zooo, ik ben weer uitgewerkt. Het was weer gezellig :D. Elke keer ga ik er met enorme tegenzin naartoe en wordt het uiteindelijk toch nog redelijk leuk. Nu ben ik bij mijn vriend omdat ik met iemand anders mee kon fietsen. Morgen ga ik ze wegbrengen met de auto… Mag ik weer chauffeur spelen.

Ik ga maar eens lekker slapen. Er lag nog pizza in de koelkast dus onder het genot van een pizzatje en een glas melk heb ik bijgeleest. Ik zet de lamp hierbij uit.

goedemorgen lady’s ik doe de :idea::idea: maar aan jeetje wat donker…

Iedereen nog plat op dit vroege ochtenduurtje…
ben helemaal bijgelezen…

Bloem trek het je niet aan…akkefietje op het werk, lekker boeiend…over 5 weken zeg je :dag:

Marion, fijn weekend en volgende week lekker boeken voor turkije :wereld:

Beps de nichtjes nog:slapen:

Linda werkse vandaag

Brenniej…nog in slaap kunnen komen ???

Mk…wat een heerlijk knulletje en ook al zo wakker de wereld in kijken wat kun je trots zijn op zo’n kanjer.

Cyn…stilletjes vrij geweest zeker…of druk met omboeken van alle mensen die niet weg kunnen i.v.m. flyair

De rest…weet niet meer…fijne dag vandaag ik hoop dat de :zon: nog komt, hubbie moet de haard buiten opzetten…en vanavond…SURPRISE…jullie horen wel hoe hij het heeft gevonden…

Goede morgen!
Oeps beetje laat uit bed, J. is inmiddels ook boven water, hubs nog in coma. Eerst het ontbijt maar maken voordat ik hem eruit ga trommelen. Dan langzaam aan de spullen bij elkaar pakken en op naar het westen. Hoop dat het weer er daar beter uitziet dan hier, grijze lucht dus een trieste bedoening. Zo meteen de buienradar maar eens checken.

@Cris
Toch nog meegevallen dus op het werk. Telt voor jou ook af nu, nog een paar keer en dan … vakantie.
Nog niets gehoord van Schotland? Wanneer gaat het schooljaar daar eigenlijk beginnen?

@Viva
Fijne avond! Maar dat gaat lukken. Hij zal het helemaal geweldig vinden dat ze dit voor hem geregeld hebben.
Wij hebben ook eens een verrassingsfeest georganiseerd toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. Ze twijfelden of ze een feest wilden geven of niet omdat er onenigheid was in de familie. Uiteindelijk besloten ze dus om het niet te doen. Wij kinderen vonden dus dat het wel gevierd moest worden en planden stiekem een feestje en nodigden alleen de mensen uit die ze er graag bij wilden hebben. Mijn zus heeft een grote schuur die we mooi versierden. Tap gehuurd, koud- en warm buffet besteld. Was ook ideaal met onze kinderen, waren toen allemaal een jaar of 4-5. Vervelen zich snel in een zaal en hier konden ze gewoon buiten spelen en naar bed als het genoeg werd. Was beregezellig en zal die verraste gezichten nooit vergeten. Ze hebben er weken over gepraat. Hebben nog ontzettend gelachen om mijn vader, mijn moeder had wel in de gaten dat we iets gingen doen, hij dus echt niet. Stond mams er op en top bij, paps wel netjes maar niet op zijn zondags zeg maar. Hij was van jongs af aan bij de harmonie dus we hadden ook een serenade geregeld. Daarna zouden we richting zus gaan waar iedereen dan op hen zat te wachten.
Pap zou je je pak niet eens aan gaan doen want we gaan zo. Maar hij moest dus het nieuws eerst nog afkijken. Wij op hete kolen want de harmonie kon ieder moment komen. En jawel hoor, even later hoorden we de drumband al. Paps met gespitste oren op de bank, hoor ik de harmonie? Tja nu je het zegt. Vreemd dat ik daar niets van af weet. Inmiddels waren ze al knap dichtbij voordat hij in de gaten viel dat ze naar hem onderweg waren. Als een razende naar boven dus om in het pak te komen. En net op tijd stond ie klaar met glimmende wangen en stralende oogjes om zijn serenade in ontvangst te nemen.

Goedemorgen.

Wat een rust heeft er geheerst zeg! Hoefde dus ook niet veel bij te lezen. Ja, ik was zelf een beetje grieperig, eigenlijk de hele week al, maar met paracetamol weet ik aardig op de been te blijven. Ik voel me nu al een stuk beter, alleen dat hoestje nog he!!! :smoke:

@Marion: Vanmiddag zou het vanuit het westen op klaren hoorde ik net, dus dat moet wel goed komen. Heel veel plezier in ieder geval. Enneh…leuk verhaal over je ouders. Dat zijn pas verrassingen!

Nou dames, allemaal een heel fijn weekend. :dag:

Viva, ik was lekker vrij gisteren!!! En wij boeken geen fly-air dus dat probleem hebben we niet!!!

Zo ik ben er weer… Nog niet bijgelezen echt veel te veel!!! :disgust:

X

Nou nog een x, deed wat verkeerd zeker, zit ik een heel verhaal te schrijven, doe ik wat verkeerd, floep, weg alles…
**
Goedemorgen iedereen die er is, het is een bietje rustig, nou ja kan ik ook eens bijlezen!
**
Ja, de foto’s zijn leuk, hè, ze was idd geen “standaardbruidje”, dit paste helemaal bij haar, zelfs d’r paarse haar. En de dag is vlekkeloos verlopen, er was geen onvertogen woord, dus we hebben goed geceremonimeesterd!!
@Bloem, kop op, iedereen maakt wel eens een foutje in z’n werk, dat is toch niet het eind van de wereld? en idd, over 5 weken, doooeeeeeeeiiiiiiiiii!!!
@ Marion, hier in het midden-westen schijnt lekker het zonnetje, of ben je al onderweg? Wij gaan straks naar het zuid-westen, zeeland dus, op bezoek bij onze huisvriend de Turk, die is morgen jarig. En dan is het dus ook dit weekend precies een jaar geleden dat ik begon met lijnen. En nu ben ik dus zo’n 34 kilo lichter dan een jaar geleden. Toch wel iets om even stil bij te staan, vind ik.
@ Chris, Weet je wat het is met dat werken in de horeca, het is wel gezellig, maar er gaat zoveel tijd inzitten. Dat vind ik tenminste. Vind het hartstikke leuk om wat extra te werken in de bediening, maar die tijd dat ik daar ben zou ik ook wel anders willen gebruiken. Maar ja, krijg er centjes voor, hè
@ MK, Alles goed met de kleine kotertjes??
@ Beps, ben je stil??
**
En…Crazy, ik en haar nicht hebben geboekt voor September, dus ik ga zo ff lijstje zoeken, joepiiiieee!!!
We gaan dus 15 september weer naar Marmaris, ik voor 10 dagen, en crazy en haar nicht blijven 2,5 week. Lekker hoor.
Ik ga maar ff wat nuttigs doen, wil om 1 uur weg.
XXXXXXjes, Mar

:NETHERLAN Marion: 28 juli - Alphen a/d Rijn :NETHERLAN
:NETHERLAN Miere: 28 juli - Terneuzen :NETHERLAN

(geintje)

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazymar: 15 september - Marmaris
Miere: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

Nou mooi, kregen net een telefoontje, hotel was vol. Heel verhaal maar dat komt nog wel een keer. Geen Alpen a/d Rijn dus maar Leiderdorp, ook goed, ligt ook in de richting. Zijn er vantussen. Tot morgenavond!!!

@Miere
Je hebt een TOPPRESTATIE geleverd … 34 kilo … je bent een kanjer! Mar de wiste we al he.

Hey Miere011.

Ik wil me hier even bij aansluiten. Geweldig topprestatie. :thumbsup: En nu volhouden hoor! Enneh, wat lekker alweer de vakantie voor september geboekt. Weer een heerlijk vooruitzicht.! :zon02:

En…wat een apart en mooi bruidspaar. Echt een keer anders, dan anderen.
Prachtig!!!

Zo, ga even lunchen en dan weer zien dat we de boodschappen binnen krijgen.

Doeg allemaal :dag: en Cyn werkse meid!

@Roanna, thanks gaat wel lukken!!!

Askim is trouwens vandaag jarig… En wat had ik hem graag verrast… maar helaas… geen vluchten meer!

@ cyn tjha… zwarte zaterdag he?

@ mierre :thumbsup:

@ marion… jeetje was je om 12 uur nou nog hier??? maar wat een machtig prachtig mooi verhaal van je ouders… erg mooi :crybaby:

gaaappp heb geslapen…!! had ik niet verwacht! gistermiddag ookal 3 uur geslapen enzo, had wel moeite om in slaap te komen, maar lekker in een ruk doorgetukt tot nu eigenlijk…
zucht en tja dat werk… idd over 5 weken ben ik weg, maar daarna nog 8 weken in dienst en tja… heb zo’n vermoeden dat ik hier nog wel enkele vervelende gesprekken over ga krijgen en nog meer op mn vingers gekeken ga worden de komende 5 weken en das nog het minste… als ze willen kunnen ze me er met 5 weken eruit schoppen en dan heb ik dus min of meer voor nix zoveel overgewerkt zeg maar… dus heb er echt een slecht gevoel bij
maar goed… weekend he? wat zal ik eens gaan doen?
volgens mij is het morgen koopzondag hiero…

Bloem, zucht ja inderdaad!! Misschien ga ik eind augustus wel ff een paar dagen… Zie ik mijn beste vriendinnetje ook weer ff!

Hey allemaal,
Sorry sorry sorry dat ik me niet even heb laten horen deze week, maar ik heb geweten dat ik weer in het land aanwezig ben…! Druk druk druk. Pffff, lijkt wel of i niet ben weggeweest. Maar goed, heb dus alweer 3 dagen gewerkt, tussendoor een bruiloft gehad van mijn collega, een dag voor de dochter van Mar, maar wel in dezelfde locatie! Was erg gezellig.
Verder ben ik al druk met onze slaapkamer bezig. Komende week komt ons nieuwe bed (lekkerrrrr…) en nieuwe vloerbedekking en dan wil ik ook nog ff de muren schilderen.
Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en allemaal, nogmaals sorry voor dit egoberichtje, maar zo weten jullie tenminste wel dat ik er gewoon nog ben haha.
Fijn weekend allemaal. Hier schijnt t zonnetje wel, veel wind en niet warm. Maar wel droog in elk geval.

Cynthia, gefeliciteerd met vriendje. Jammer dat je hem niet in levende lijve kon gan verrassen, maar je gaat er nog wel heen toch? Dan haal je vast je verloren tijd wel weer in.