TTT deel 38!!

Juppie 2000ste post

Welterusten voor degene die gaan slapen:slapen:
@Viva: Huhhhh meeting met Roanna??? Staat wel in de planning
Kip is nog niet op stok hoor

Hou het rustig brenniej

Bijna 2500 posts, kan nog niet tippen aan Bloemmie, Beps en Marion, maar toch

@Viva: Ben niet koelbloedig hoor. Kan als ik af moet leggen een knop om zetten en er niet bij nadenken.

weet ik brenniej…ik woon bij de brasserskade dus zeg maar aan de kant van de mc donald bij de A13

brrr Toos ik moet er echt niet aan denken…niet emotioneel ofzo hoor, maar een lijk aanraken, heb al moeite een dood konijn in een zak te doen.

Dat is toch anders. Heb wel moeite met dode dieren.

ik ga ook slapen tot morgen allemaal

truste Linda

ja ik weet niet, mijn oma lag toen opgebaard nou ik raak ze niet aan hoor.

Wat heb je trouwens voor verrassing voor hubs zaterdag?

Slaap lekker linda

Als iemand is opgebaard doe ik dat ook niet, dan vind ik het wel vervelend.

We gaan naar het theater hier in denhaag daar draait dan een thema, mijn hubs wil nooit gebak en zegt altijd geef mij maar een mariakaakje…
thema…het toeval is…jodenkoeken en mariakaakjes, hebben we een diner, en wordt hij in het zonnetje gezet…hartstikke leuk weet hij niets van, krijgt hij een t schirt aan met tekst erop.

Leuk idee, nog steeds voor zn abraham? Die hub van jou wordt verwend

is eigenlijk een toetje van het feest van afgelopen zaterdag, hij weet hier helemaal niets vanaf…t shirt staat op ik ben geen 50 maar 18 met 32 jaar ervaring

ja nog steeds voor zijn 50 jaar…hebben de kids bedacht…ach ik vind het leuk, maar het is zoooooo duur…Maar goed iedereen zegt ook hubs heeft jaren van zijn leven in het buitenland doorgebracht om hun alles te kunnen geven, ze hebben hier altijd alles gekregen wat hun hartje begeert, en hebben beiden nog nooit 1 cent kostgeld hoeven te betalen, dus het kan wel een keertje, de bbq koste 400 en deze avond uit ook… de een is betaald door onze zoon en het ander door onze dochter…die we nadat ze samen heeft gewoont, weer 2 jaar thuis hebben…(ik kreeg haar kaal terug, ze had niets meer geen spaarbankboekje niets meer)

Het is zeker duur, maar aan de andere kant is het geweldig gebaar van de kinderen voor hun vader. Kan hij trots op zijn en jij ook. Trouwens vind dat ze ook trots op jou kunnen zijn om alles zo te organiseren

dat zijn ze ook hoor…alleen het zijn geen van allen praters, ik kan altijd alles zeggen maar mijn hubs en kids niet…die doen het dan weer op zo’n manier