@ Cristina; Jaa klopt daar is het ook gezellig!!!
maar bedoelde eigenlijk wat anders…aaarrgg Who Cares!![]()
Delluuuffttt, is gewoon gezellig!!![]()
Om nog ff terug te komen op die herinneringen…
Ineens komt dat nummer langs op de radio…
van Helena Paparizou - My number one!!!..
:paranoid: :paranoid: :paranoid:
Hallooo,zo ik ben er ook weer.Net ff op kraamvisite geweest,en moest 10 pagina’s bijlezen…Heb dus helaas de foto van mk gemist :disgust:
Bloem en Cris,dus ook in real life was het gezellig en voor herhaling vastbaar en dat wordt dus in St.Petersburg ![]()
Brennie,toch nog 7 uurtjes geslapen dus ook deze nacht gaat weer lukken voor je.
Rest vergeten,sorry
@ Turkijelover: jaaa k ben wel redelijk fit!
kan er weer tegenaan!!!
En jij gezellie op kraamvisite geweest…Girl or Boy???
nou
tis alweer later dan de planning was
tandjes gepoetst en de deur op slot, ook de lunch voor morgen klaar om mee te nemen
sluit dus in 1x af en zeg welterusten tegen iedereen
:dag:
Weltrusten Bloem.
Brennie,boy en zijn naam is Kenji.
Bloem; slaap lekker!!! :kus: sweet dreams!
TurkijeLover: aaah!!.. Wat een leuke naam!!!![]()
En askim nog gesproken??
Weltrusten allemaal
:slapen:
Ik ga er ook vandoor. :dag:
Oh ja, Brenniej…werkse weer. Hopenlijk heb je weer een rustige nacht. ![]()
Brennie,ja ze kijken vaak naar de pfaffs:D ken je dat die belgische familie??
Nee nog niet gesproken :disgust:,maar wel een smsje gehad vanacht dat hij wel gezien had dat ik gebeld had,het hotel is vol,dus druk…Zal zatermorgen bellen,dan moet het lukken ![]()
@ Bloem: hahah, maar van jezelf isset altijd stom om foto’s terug te zien. Ook als ik lach, heb ik altijd wel wat over mijzelf op te merken. Scheve ogen, rare blik, etc.
Anyways, ik ga ook richting bed denk ik. Vanochtend niet uitgeslapen en vandaag heel de dag in de buitenlucht geslenterd.
Slaap lekker allemaal!
Ik ga ook richting bed :slapen:
Brennie,werk ze.
En voor iedereen weltrusten
zo ben weer terug van een lange werkdag was best druk
@ TurkijeLover: nou gelukkig maar!!![]()
Ik heb askim vandaag nog niet te pakken gekregen…![]()
maar ja zal het ook wel druk hebben!!
hopelijk dat die vanacht nog even aan me denkt!
om me te sms=en…
Ben ik ook weer blij!
Iedereen die ze bedje gaat opzoeken… Slaap lekker!!!
Ik ga wel weeer werken hooorrr!!!
Balen is dat dan he brennie.Wat doet jouw vriend voor werk??
Linda,heb je J al uitgenodigd ??
@ turkijLover: Hij werkt in een bar,…aan de boulevard…!..:(![]()
aaccchh je kent het wel… drankjes brengen, kletsen met iedereen, dansen, dansen op de bar…!!!
Jaaaaa IK BEN EEN BEETJE JALOERS!! whwhehehe
tjeetje ben er even 2 uurtjes niet en gelijk denderd de thallys hier langs, niet te geloven wat een gekwebbel
Marion…leuk idee Bloem en Ik in Carree…als we dan ook de opbrengst krijgen willen wij wel een avond aan elkaar kletsen hoor
Brenniej…dode mensen afleggen brrrrrrgrrrrr…moet er niet aan denken.
Toos…ook koelbloeding daaronder…ook al naar bed…wel het kippenhok weer aan de leg krijgen he.
Beps…tickets…wat een Krachtige Uitdrukkingvan Teleurslelling tijden…echt pech hebben
Bloem…nee ik heb mijn tickets nog niet worden 7 dagen van te voren opgestuurd, dus ik denk dat ik ze zaterdag of maandag binnen hebt, ligt een beetje aan onze postverwerkingsbedrijf hier in nederland.
Maar weet mijn tijden wel, en die zijn al weken hetzelfde op Rotterdam
vertrek 9.50 uur en terug vertrek 6.50 dat is wat minder…wordt je in de nacht opgehaald, maar goed ik zit er 3 weken dus dat valt dan wel weer mee. Ik denk dat ik volgende week vrijdag om een uurtje of 7 in het hotel ben.
Roanna…meeting met Toosje gehad, gezellie
Bloem en Cris…ook samen zitten leuten
Cris…Brenniej…Delft ik kom er 3x in de week, woon dan wel in Den Haag maar op het randje van Delft, als ik de straat uit loop sta ik in Delfse Hout.
en ja op dat plein met al die terrasjes. staat een grote kerk…daar liggen alle van oranjes begraven.
Mk…jammer heb G. gemist zal je pmen voor de foto, ben reuze benieuwd naar je mannetje.
Marion…lekker met hubs kijken waar je heen gaan dit weekend.
Mierre, ik hoop dat je toch nog lekker weer hebt gehad, ik weet dat het hier in Den Haag pas laat in de middag tegen de avond begon te regenen, dus misschien hebben jullie het getroffen, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
voor de rest…vergeten
Kan je wel begrijpen hoor Brennie.Een jongen die ik ken van Kusadasi werk dit jaar ook in Marmaris,zal eens vragen hoe het heet…
Nu ga ik er echt vandoor:dag::dag:
TurkijeLover; slaap lekker!!,…en laat het me maar weten!![]()
Viva: oohhh dan woon je egggt dicht bij mij!![]()
Nou ik ga richting werk…Plicht roept! BaH, !!!
Tot morgen allemaal!!!
:kus: :dag:
@turkije-lover: heb hele dag moeten werken van 9-21 uur en had telfon vergeten