TTT deel 38!!

@ toos… waar baseer je dat dan toch op (angelface)

lul ik jullie allemaal onder tafel ofzo…
zo stil ineens…

maar goed, lul dus nog ff lekker door
ben dus die foto’s aan t bekijken en als ik toch goed kijk… brbrbr… zie nu de madness in zn ogen, jak, wat was ik blind zeg!!

@ Bloem: maar das altijd achteraf…:frowning:

@Bloem: nou dat zal ik je vertellen. Had dat idee vorig jaar al, het tempo waarmee ik smsjes kreeg, leek wel een waterval :D.

@Bloem
Is niet negatief hoor, juist leuk, zo’n gezellige kwebbel!
En foto’s van de ex, gruwel gewoon als ik ze bekijk. Heb hem er dan ook bij de meeste foto’s gewoon vanaf gescheurd.

@Bloem: Soms realiseer je zulke dingen pas acheraf

@ toos… :smiley: :smiley: was errug opgewonden over de kwestie… goed excuus?? :wink:

@ marion, weet ik toch, zit maar een beetje terug te porren!! enneuhm ja, de ex… ach, mn exman kan ik best op foto’s hebben hoor, met de honden, al met al goede herinneringen, nix geen haat of spijt ofzo, maar de turkse ex, krijg er de rillingen van… helaas is die cd gebrand dus kan ze er niet meer afgooien…

Ik heb helemaal geen ex-en. Of toch wel, maar dan heb ik er toch geen foto’s van. :unibrow:

jeetje… het lijkt wel uitgestorven in bodrum… krijg ineens allemaal turken op mn msn… moeten die niet werken???

@ roanna, beterrrrr!!

Ja hoor goed excuus. Was te merken dat je een beetje hyper was. Zelfs 's nachts om half 3:D. Maar het is je vergeven hoor.
De tijd van ex is uit de prehistorie, heb er ook geen foto’s van

@ toos, 2 uur tijdsverschil gran can en turkije he? :wink:

Hou het daar maar op

is goed :so:

:):smirk::hihi::o

Nee he Toos. Wij zijn heel burgelijk he?

@Bloem: Maar ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Nu zie je alles ook zo makkelijk terug, omdat je het terug kunt zien op een pc, maar ik had vroeger hoogstens een pasfoto van een gozer in mijn portemonee, waarvan ik nu ook denk… blehhhhhhhhhhhh:eek:

@ Bloem: ik kan me ook heel erg voorstellen dat je soms stil kan zijn! En bedachtzaam. Maar op de juiste momenten ben je een kwebbeltante!

@ Brenniej: weet niet precies straatnamen daar maar heel Delft is gezellig. Maar ik denk dat ik wel weet welk plein je bedoelt… Staat ook zo’n kerk toch, best grote…

@ Roanna: jaaa, toen was er nog geen digitale fotografie. Minder foto’s toen ook. Ik merk ook dat al mijn vrienden hier miljoenen foto’s hebben van zichzelf als baby maar dat ik er echt maar een paar heb, waarvan de meeste zwart wit. Jaja, opgegroeid aan de verkeerde kant van de Berlijnse muur he ;). In Rusland is de ontwikkeling ongeveer 10 jaar verlaat begonnen.

@ cris, hahahaa, DOZEN vol!! hoe vreemd dat ook mag zijn

ikke heb nu ook een ‘paar’ cdtjes met foto’s, toch veel van hetzelfde en vooral veel onzin, knip maar raak!! en toch nog net niet die ene mooie foto die je gemaakt zou willen hebben, maar niet gedaan hebt

en okey okey, vooruit, jullie je zin, ikke ben een kwebbeltante… heb niet voor nix meer dan 7,5 duizend postjes op mn naam… oeps :redface:

@Roanna: nou he

vind alleen dat ik er zelf altijd zo ontzettend stom op sta!! altijd ogen dicht als er geflitst wordt
en vooral met stappen enzo… kan ikke er maar beter niet opstaan, zonde van de foto :wink: