Memories; Gelukkig zijn ze der,…en meestal is het ook fijn om er aan terug te denken,. kan niet meer afgepakt worden…
maar daardoor wordt je ook weer herhinnerd…aan de dingen waar je gewoon ff gewoon even niet aan wil denken!!!![]()
@ Beps: morgen lekker vrij??
@ Brenniej: gelukkig was je eerste nachtdienst lekker rustig. Nog een beetje kunnen bijslapen?
@ Turkije-lover: haaa, ik heb gisteren reptuatiekrachten uitgedeeld, volgens mij heeft het gewerkt!
@ Cyn: volgens mij ga jij vaak naar Beverwijk! Isset die zwarte markt?
Ben jij zo’n fan van Jan Smit? O, lees net datie een ‘lekker ding’ is in jouw ogen. Ach, hij is niet lelijk… niet helemaal mijn tiepje.
@ Linda: gewoon recht toe rechtaan. ‘Wil je op mijn verjaardag komen?’ Maakt niet uit wat hij ervan denkt, het gaat om zijn antwoord.
@ Marion: leuk zo’n nachtje weg! Volendam schijnt gezelli te zijn! Laat Jan maar lekker daar zitten hoor. O, hij zit in India ofzoo? Nou, hoe verder hoe beter.
@ Bloem: haha, wijntje is niet gelukt, was niet wijn-weer vondik! Ijskoffie en Icetea was wel errug lekker. En we vonden het erg gezellig! Ikke ging trouwens zoiezo al naar St. Petersburg, besloot alleen om de reistijd te verzetten. Misschien reis ik wel met je door naar Moskou… Alleen moet ik dat even in de planning zien te krijgen. Als het lukt. We kwamen thuis, eten was nog niet klaar dus ik ben maar naar huis gefietst. Kwam in een stortbui, maar had gelukkig zo’n plastic ding over mij heen, dus alleen mijn hoofd raakte doorweekt.
@ Beps: oeelallaaaa!! Vakantiegevoel kan beginnen!
Oef, weer helemaal bijgeleest! Breda is een leuke stad, heel gezellig. Deed me denken aan Delft.
Anyhow, op de terugweg een wolkenbreuk, zag niets meer. Ruitenwissers konden het echt niet bijhouden. Alleen de remlichtjes van de autootjes voor mij kon ik nog zien!
Leuke dag al met al. Haha, Bloem is net zoals op WW: een kletstante! :D.
Ze kreeg zelfs mijn vriend aan de babbel die normaal niet zo spraakzaam is.
@Toos
M’n neef zou er echt niets van zeggen als ik mee kwam hoor, zou het alleen maar leuk vinden als ik de moeite nam voor em. Maar paps kan nog best zelf rijden en hij heeft zijn wagen al volgeladen … ;).
@Bloem
Zit altijd vol met goede voornemens … alleen de uitvoering ervan laat vaak te wensen over :redface:.
@ Cristina: Heee Delft daar woon ik!!:)![]()
Ikke ga :slapen:
Tot morgen
:dag: :kus: :dag:
@ Beps; GuleGule!!! :dag: :kus:
@ beps, slaap lekker!!
gaaappp ikke zou ook wel eens voooor middernacht erin willen liggen, ga strax eens een goede poging wagen!!
@ Brenniej: Oo oo, :D. Delft is leuk! Ik shop daar ook wel eens, ga er binnenkort weer heen! Heb daar ook vrienden wonen :D.
@ Beps: slaaap lekkeeer!
Zo, goedenavond dames.
Ik zat daarnet ff met mijn haartjes in de verf en ben nu klaar en het kan er weer even tegen. :o
@ Bep: Ach ja, die tijden zijn wel een beetje k*t , maarja jullie gaan toch 2 weken en het belangrijkste is … jullie gaan.
Er zijn velen die dit weekend met die Turkse maatschappij zouden vertrekken en die gaan nu mooi niet. Nou, daar ben je lekker mee dan. :finger: Dan maar iets meer betalen.
@ Cristina; Ooohhh…
gezellig!!..vooral de beestemarkt… ken je dat??
@ Brenniej: Neee, wasdaah?
@Cris
Geloof direct dat Bloem je de oren van het hoofd af kletst. Volgens mij rebbelt ze zelfs 's nachts nog door ;):biggrin:
Zet haar samen met Viva in Theater Carré en je hebt een avondvullend programma.
@ Cristina: dat plein, met al die cafe-tjes!!![]()
Truste Beps, lekker :slapen:
@ marion… :paranoid: wat denken jullie toch allemaal van mij
ikke ben ook errug bedachtzaam en rustig en evenwichtig en uitgedacht hoor!! alleen als ik me op mn gemakske voel bij mn vriendinnekes… tja… ach, ik praat sneller dan dat ik typ, das waar… en ik heb veel oefening door de dag door he?
Beps: Slaap lekker:slapen: Handen boven de dekens he
:kus:
:dag:
Bep, ik heb ff je punten weer wat opgeschroefd. De rest kan nog niet. :so:
Truste Bep en wie er nog meer gaan slapen. ![]()
@Bloem: Ik heb ook de indruk dat je 5 kwartier in een uur kletst
ppffff over herinneringen gesproken… zit ff wat oude foto’s op bebo te uploaden van mn turkijevakantie’s… heb die destijds gebrand, dus staan alle foto;s nog op… kom daar natuurlijk ook weer mn ex bij tegen en foto’s van ons samen, jukkie bukkie bak jak!! brbrbrbrrr… misselijk!!
Ik heb net ook weer punten uitgedeeld…maar sommige kunnen wel,…en andere niet!!:S vaaag hoor…