TTT deel 38!!

Nog 58 nachtjes slapen!!!:):):slight_smile:

@toos
Ik zat te kijken of ik via een pm een foto bij kan voegen, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Of wel??? Als je het leuk vindt om hem te zien, pm me dan je e-mailadres.

@beps
Wat een tijden :frowning:
Gelukkig ga je meer dan 1 week, anders baal je echt.

ik wou net zeggen: een gezelliger onderwerp… ff denken :paranoid: ikke word er erg vrolijk van dat ik morgen de hele dag kan zeggen: ā€˜over 5 weken heb ik mn laatste werkdag!!’

hihihi…

@ mk, je kunt em volgens mij wel als bijlage meesturen, moet je em eerst ff uploaden

of je plaats hier in de bijlage een plaatje en haalt em na een uurtje weg, dan heeft iedereen em toch een x gezien en blijft ie niet voor eeuwig hiero op de site mn zn baby-koppie

jaaa dat snap ik!!!:slight_smile:

laaaaadiedeeladiedaaaaaaa

Ik zocht wat in een kastje!..
Vind ik ineens een aangebroken turks pakje sigaretten!!!:slight_smile:
hahaha
Die heb ik de laatste van Askim gepikt!!:wink:

slaat nergens op maar moest het even kwijt! whaha

x

MK: accchhh,…wat een lievvieee…:slight_smile:

@ mk116 wat een lief baby om te zien.

Oh MK…ik smelt helemaal. Wat een lief, leuk jochie. :nod:

@ mk, heeee hij is wakker!! hahahaha

@ brenniej, rook jij?? vind je die turkse sigaretten te roken?? hoor dat ze minder sterk zijn… zeker een stapel herinneringen in dat ene pakje hahahah :wink:

Bloem: jaa ik rook…slechte gewoonte I know…

maar jaaaa stapels herinneringen…in dat ene stomme pakje…!:wink:
hehehe…

@bloem
Af en toe is hij ook ff wakker :smiley:

snap ikke wel
heb gisteren wat leuke foto’s online gevonden van die ene hele goede turkse vriend :wink: van me, en tja… precies zoals ie is, erg leuk om te zien, maar al die herinneringen dan weer… pffff

@ mk, cker als ie iets wil! :biggrin:

Bloem: jaaa aan de ene kant heeeel leuk om tegen te komen,… maar je gaat we zo diep na zitten denken,… en dan… I MISSSSS IT!!!:(:slight_smile:

nog ff wachten

@ cris me tooo!! had ff geen trek in wijn, maar gaat om het idee he? goed thuisgekomen?? schoonbroertje lekker gekookt ook?

@ brenniej, ja was wel ff schrikken, was er niet op voorbereid em zo live om mn schermpie te zien!