Ik vind het ook niet zo erg om te doen,. maar vind het toch altijd een beetje eng…!
maar goed… zal indd ook wel met leeftijd te maken hebben!!..
Ikke ben eigenlijk nog maar een broekiie van bijna 21…;)
whahaha
Ik vind het ook niet zo erg om te doen,. maar vind het toch altijd een beetje eng…!
maar goed… zal indd ook wel met leeftijd te maken hebben!!..
Ikke ben eigenlijk nog maar een broekiie van bijna 21…;)
whahaha
Hier ook wolkbreuk, dus hubbie en ikke aan de koffie.
Laatste(hopelijk) spullen bij de bouwmarkt voor het motorhome…
Morgen de nichten…eerst het huis zand vrij maken
Meld me straks nog wel ff
:dag: :kus: :dag:
Bij ons gaat het in vlagen. Soms gebeurd er een hele tijd niks en dan in eens een aantal achter elkaar. Vorig jaar met die hitte viel het ook wel mee, tenminste bij ons op de afdeling.
ja het is meestal periodes…
gaat er 1 volgen er meestal meer,… gek is dat altijd!!
Vorig jaar was het bij ons wel heel erg…
Gingen er soms egt 3 per dag…:(![]()
toen ik zo oud was als jij Brenniej, vond ik het ook eng (sprak oma:)), nu niet meer
Miere treft het ook niet met het weer vandaag, ik hoop dat ze ondanks het weer toch een ‘zonnige’ dag hebben.
We hebben zo ons best gedaan met het duimen, maar helaas.
Hier nog droog, lucht is wel donker. hub belde daarstraks en die had het over die onweersbui bij jou Bloem
Goede avond!!!
@Toos
Van alles gevonden, straks ff met hubs kijken wat we het leukste vinden.
Familie wisselt elkaar af in de provincie Zeeland. Schoonouders thuis, morgen gaan mijn ouders naar Zierikzee. Even op en neer voor een feestje…pffff. Neef van mij is begin dit jaar daarheen verhuisd en hij trouwt morgen.
@Brenniej
Hoest met de hoofdpijn?
@Beps
De tickets … je kan ze maar binnen hebben he. Alleen de tijden hadden wel wat gunstiger gekund ja.
@Bloem
Nog iets om naar uit te kijken tijdens de reis … meeten in St. Petersburg.
@Besmile
Is ook al eeuwen geleden dat ik gesport heb. Weet intussen al niet meer hoe de sportschool er van binnen uit ziet. Als J. weer naar school is gaan we er weer volop tegenaan, alle schade ff inhalen.
hahaha…
Nou dan zal ik dat maar van ‘oma’ aannemen!;);););)![]()
moet er gewoon nog een beetje aan wennen!
@MK: hoe is het? en met de kids?
wow, 3 per dag!! daar staan zich een paar oudjes in de handjes te wrijven dat ze dan bij jullie kunnen komen wonen
tja, de een zn dood is de ander zn nieuwe plekkie…toch??
@ beps, tot morgenochtend he??
@ Marion: jaa gaat beter hoor,… had paracetamol in genomen en ben lekker gaan slapen,… toen ik wakker werd was het weggg!!!![]()
@Marion: Jammer dat je niet mee kon .
nee miere, treft het idd niet, denk dat we al ons duimen hebben opgemaakt voor afgelopen zaterdag
@ toos, trekt alweer over en hopelijk weg
@ marion, goede mid-jaar voornemens??
Mooi zo, is zo irritant als je hoofdpijn hebt.
Tja zo werkt dat Bloem
@ toos, circle of life weer he??
@ Bloem: jaaa is toch niet normaal… 3 op 1 dag… heb je de 1 nog niet gevonden en de anders stopt er alweer mee…!!..Acccchhh…
Nou jaa… ouwe mensjes he…
Maar ja wil in de toekomst toch wel in het ziekenhuis werken…
Ik zou dit niet altijd vol kunnen houden…
me arme ruggetje doet nu vaak pijn,…door al dat getrek en getil…en gesjor aan die mensen!
@ marion: Jaa precies… laatste tijd vaak last van,… zo een irritante pijn en bonk… aan de zijkant van me hoofd… bij je slaap… en bij de achterkant van me ogen zeg maar… hehe…
Huisarts…zei: Stress,…stresss…
Zo is dat.
Nou een wat gezelliger onderwerp hoor