TTT deel 38!!

ach en organiseren heb ik niet zo’n moeite mee hoor, ben ik mijn leven al 4x ceremoniemeester geweest…heb van mijn schoonzus en zwager de hele bruilofd geregeld, incl…de avond zelf met 5 mensen onder mij die ik moest dirigeren…ging prima

Ik heb dat ook, zou het ook op zo’n manier doen. trouwens hub ook, die had op mijn verjaardag ook van alles georganiseerd, samen met onze dochter.

toen ik in de catering werkte, zat ik ook binnen 3 weken niet meer in de kantine, maar deed vergaderservice banqueting…regelneef zeg maar, zorgen dat alles op tijd ergens is.

Dat moet je in je hebben. Ik ben ook wel een regelnicht, wil graag alles in controle houden.

ja toen we 25 jaar getrouwd waren hebben we ook een groot tuinfeest gehouden, heb ik ook overal voor gezorgd, alleen op de dag zelf moest ik het uit handen geven aan mijn kinderen, en daar had ik wel moeite mee maar alles ging perfect.

Wij waren in december 25 jaar getrouwd, maar hebben het niet uitgebreid gevierd. Waren net een dag verhuisd, zijn uit eten geweest met mn broer en zn gezin. Zouden nog een keer gaan eten met mn vader en schoonmoeder maar dat heeft niet meer zo mogen zijn

jeetje dat is sneu…

nou ja het hangt niet van een feestje af hoor,

Tja het was niet anders. En met mn schoonmoeder gaan eten, das zonde voor mn eetlust

hahahaha, nou mijn schoonmoeder zit al 5 jaar in het verpleegtehuis, ze zit mij en mijn man daar best … heb ik totaal geen contact meer mee al een jaar of 8 niet meer…

nee dat is ook zo. Op zich hou ik wel van een feestje, maar wat je zegt het kost een vermogen

We hebben het er al eens over gehad, schoonmoeders. verhaal apart. Zou willen dat ze een auto met vierkante wielen had, kon ze ook niet meer langs komen

Je wil niet weten wat ik kwijt was afgelopen zaterdag…Hubs is het waard hoor daar niet van maar ik was toch tegen de 600 euro kwijt, en dan doe je het allemaal nog zelf, alleen het vlees had ik besteld bij de slager, maar dat was al 140 euro, en dan nog naar de slijter, supermarkt, bakker ect…nee echt vrolijk wordt je daar niet van…:delete:
en dan moeten we ook nog met vakantie…:tssk:

:nod:

Ik geloof het, vind dat toch een hoop geld. Je kunt er zoveel andere dingen voor doen

Ja echt wel, maar goed…we werken alletwee en je weet dat het er aan zit te komen, dus dan hou je er rekening mee… Maar voorlopig doe ik het niet meer…pff moet er niet aan denken
we gaan volgende week lekker op vakantie, en we komen 1 dag voor mijn verjaardag terug, maar die vier ik dus lekker niet moet er niet aan denken.
Nee…het is genoeg zo…dat ik Hubs zijn verjaardag vier heeft ook te maken met het feit, dat hij vroeger als kind altijd vergeten is door (jawel mijn schoonouders). En dat neem ik haar nog steeds kwalijk, je vergeet de verjaardag van je kinderen niet…(ze vergat eigenlijk alleen die van mijn hubs). Dus dat is ook eigenlijk de opzet hiervan…voor mezelf ik hoef niet zonodig een verjaardag van mezelf te vieren…

Toos: pm

nou iedereen is hier weg ik doe het lampje uit…
truste en slaap lekker allemaal

kus
Viva

Was nog niet op stok:D

Was altijd in de vakantie jarig, werd dan wel daar gevierd maar feestjes waren er niet bij want daar waren gewoon de middelen niet voor. Dat heb ik nog steeds, vier de verjaardagen van hub en de kids wel en die van mezelf vind het leuk om of iets bijzonders te doen met degene waar ik meest om geef of in turkije te vieren zoals de afgelopen jaren