@Cris
Hier geen ijs van binnen maar de slagroom smaakte wel naar banaan.
@Bloem
Vind kids prachtig maar niet meer voor mij, ben nu dan toch net iets te oud, dus gezinnetje is compleet zo.
@Turkijelover
Lijkt me een mooi boek, houd wel van waargebeurde verhalen. Ga ik onthouden dus voor in de bieb.
Vergeet het je telkens te vragen … hoe kom je erop om een weekend naar Venzelderheide te gaan? Is nu niet echt een bekende plaats. Ken je er iemand toevallig?
@Cris
Ze houden je wel bezig he?
@Linda
Veel plezier morgen met je mams in Duitsland!
@Bloem
Beetje stresserig misschien voor de grote reis.
@Brenniej
We hebben niet stil gezeten vandaag he?
nou iedereen is weg…ik doe hier het lampje uit…beps misschien dat je morgen er weer bent om het licht aan te doen…toedels…en sleep well
ik kom ook nog even snel langs…voordat ik me bedje induik!..
Ik zethet lampje wel helemaal uit!
Slaap lekker allemaaall!!!..
Wou alleen nog even kwijt…dat dit echt een superleuk forum is!
:kus: :kus:
Helemaal mee eens Brenniej 
Ga ook het bed in … truste :slapen: sleep well
:idea:
er klopt iets niet…
:paranoid:
ik mis iemand…
maar goed, onkruid vergaat niet, dusseuhm zal wel goed komen :hihi:
ikke heerlijk geslapen, wel gedroomd, maar ben het nu alweer kwijt wat, dus zo heftig zal het niet geweest zijn, werd echt in een oorverdovende stilte wakker… HEERLIJK!!
wel moeilijk om op te staan, maar ik ben er… nog maar 30 werddagen te gaan!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya 
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
ging er binnenkort nog iemand op reis??
Goedemorgen,
Bloem,ga van de week aan bangkok hilton beginnen misschien is dat meer jouw ding???
Marion,we gaan altijd met een groep vrienden een weekend weg in oktober,nu had een vriendin dit gevonden,hebben nu dus een boerderij gehuurd bij vakantiepark aur*ra( ken je dat?),normaal gaan we naar cp ofzo,maar zij dacht dit is misschien ook wel leuk.
Heb beps ook al gemist.
hier regent het al:angry:
[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/curtianpeek.gif](javascript:void(0)
Hallo ik ben er wel hoor…
Was een avondje naar mn ouders en ging zo snel dat ik me niet kon melden…
Ik lees nu ff bij en meld me straks
@ beps…hij is fijn!! leuke gleurdert
@ turkijelover, vroeger las ik alles wat los en vast zat, nu kom ik niet veel verder dan de LP zuidoostazie en TTT37 :biggrin:
lees dus alleen op vakantie eigenlijk… erg slecht, want krijg vaak weer inspiratie als ik lees
anyway, de werkdag is alweer bijna begonnen! whoehheee (maaa nie heusss)
@Bloemmie: Ik ga trouwens mee hoor naar zo’n schip!!! Gister als het kan graag…lekkere mannen kijken!!! Zien er vast beter uit dan die bouwvakkers decolete van hubbie de laatste tijd 
Motorhome bijna klaar(nou ja bijna) nog 2 1/2 deur…halve wand en het kleine stukje dak van de verlenging bij de carpoort(1 mtr 30 X 3 mtr)
Vandaag werken, en dan vanaaf goed tv. Ben ik er weer bijna niet…
Nu me voorbereiden, oorlogkleuren op en de wet gaan toepassen :hihi:
Tot hoe laat mag je vandaag Bloem??Op je aanstaande reis zal je ook niet veel tijd hebben om te lezen,maar ja je krijgt dan zoveel te zien dat je daar ook wel weer inspiratie van krijgt en kan je hier weer wat neerzetten in de verhalen,kunnen we er hier ook van meegenieten.
Beps,gelukkig je bent er weer…
@ beps klinkt goed!! ikke vanaaf ook tv avond, dus zal je niet missen :hihi:
@ turkijelover, tot half4 as usuall, nix nie langer hoor!! whahaha
maareuhm… wat lees ik nou :paranoid:
op mn reis weinig tijd om te lezen?? :paranoid: wat denken jullie dat ik ga doen?? als ik eenmaal in zuidoostazie ben dan plant ik mn dikke kont op een wit zandstrand, of in een hangmat, coctailtje erbij en een boek op schoot en lezen lezen lezen enneuhm… vooruit af en toe duiken en iets cultureels verantwoords doen…
dus!! tis nog steeds vakantie hoor!!
Kijk zo ken ik mn bloempje weer… veel moois zien, en genieten…maar vooral VAKANTIE!!!
Ik hoef maar tot ff 4 uur. Paar boodschapjes en dan lekker AVOND!!!
@Turkijelover: Denk dat ik HP meeneem op vakantie… Ook lekker om te lezen… Verder heb ik de nodige baantjer-boeken om mee te nemen…maar wat mijn plannen voor dees vakantie zijn: SLAPEN!!!(niet teveel, ook vanalles bekijken enzo)
Meiden ikke is te werk
Tot vanaaf!!!
:kus: :dag: :kus:
@ beps, werk ze, boodschappies shop ze en enjoy the evening!! (klinkt een beetje als mijn dag)
@ roanna of cyn… hebbie nog ff die link van die schepen waar die liggen, en wat je moet doen om erop te komen, of niet… :unibrow:
gaaaaappp ben echt nog niet wakker…
Beps,werk ze.Wat bedoel je met HP??Je gaat toch ook wel terrasje pakken in Kusadasi…
Bloem, www.cruisetravel.nl heb me ouders ook aangemeld die gaan 4 oktober,misschien dat ik mezelf ook nog aanmeld.
@ turkijelover… HP… Harry Potter… :unibrow:
of HP saus… erg lekker op de hamburger kwam ik laatst achter
of Half Pension… dan moet je wel op een terrasje een borrel nemen…