TTT deel 37!!!

@Viva
Veel plezier met die lieve oude bok van je :slywink:

@marion: nee helaas nog niet

@Linda
goh das balen zeg!

@Beps
Waar ben je???

@marIon: wil ook niet gelijk weer sms sturen lijkt ook zo opdringerig

@ linda, nee da zou ik ook niet doen!

@ marion, soms wel een fijn ff toegeven aan bepaalde gravings… maareuhm… ben je 's ochtends ook misselijk :unibrow:

mis beps ookal, volgens mij ligt of internet eruit of ze heeft andere bezigheden, want ze is al heel de dag nie langs geweest… helas!!

@Linda
Zou ik ook niet doen, is zijn beurt nu.

@Bloem
Misselijk 's morgens? :D:D:D Nee hoor, en ook niet zwanger :tongue:

@ Bloem: koopavond op donderdag? Ik heb je nr, we nemen donderdag wel contact op.a

@ Marion: ooee, bananensoezen! Heerlijk! In de pizza hut hadden wij dat oa als dessert… Ik kon er niet vanaf blijven. Alleen ipv slagroom zat er bananenijs aand ebinnenkant!

@cristina: in enschede is er ook elke donderdag koopavond is dat bij jullie anders dan?

breda, tilburg, nijmegen allemaal koopavond op donderdag
mijn hometown heeft het op vrijdag, vind ik veel prettiger, maar ja!!

@ marion, owh dan ist goed!! hihihi… klonk alsof…

@ cris, moet wel gewoon tot half 4 werken, daarna pas bereikbaar, maar mail staat altijd open en sms kan altijd!

Ben ik ook nog ff,had een boek geleend van een vriendin,en was wel een mooi boek dus maar ff uitgelezen.

Hier ook op vrijdag koopavond.

@ turkijelover
welke dan???

Bloem,Vlucht uit het land van de vrijheid van Anna Meijerink.

@ Linda: ik ben niet anders gewend dan koopavond op vrijdag.

Ikke ga richting bed. Gisteren na werk ben ik gebeld door moeps van mijn oppaskindjes dat ze mij dringend nodig had. Dus, eerst na het werk wat gegeten met vriend, (Turks brood met lams shoarmaaaa!! Bij de Turrrk!) en daarna vriend thuisgebracht, doorgesjeesd naar huis, kwam ik om tien voor 1 aan. Spullen gepakt, om 1 uur opgehaald. Om half drie gaan slapen, om negen uur gewekt. VAndaag heen en weer gesjeesd tussen Rozenbug en Rotterdam, vriend naar Theorie rijexamen gebracht, hij is geslaagd. Nu liggne de kids op bed en ga ik eindelijk ook! Ben doodop!

fijne avond allemaal en werkze morgen!ik moeter zelf morgen ook aan geloven.

Cris,slaap lekker,was dus racen voor je vandaag

@ cris, oei! klinkt stressvol!

@ turkijelover, heb ikke dan weer niet vangehoord, maar als het mooi was, dan lees je het graag in 1 ruk uit

ikke ga ook richting bedje… voel me niet zo happy, beetje onbestemd gevoel…
maar nog maar 5 maandagen te gaan!! jeehhaaaa…

ik ga ook afsluiten, morgenvroeg boodschappen doen met mams in duitsland daarna werken van 13-21 mss kom ik voor werk nog effe langs

Weltrusten allemaal,ik ga ook me bedje opzoeken.

Bloem,gaat over een nederlands meisje die op jonge leeftijd naar een sekte wordt gestuurd in Amerika en uiteindelijk weet te ontsnappen met haar 7 kinderen,is een waargebeurd verhaal.

tot morgen allemaal

heee!!!
zooo jullie hebben aardig door gel*lt als ik alles ga bijlezen ben ik wel ff bezig geloof ik!!!

@ turkijelover :eek: nee, not my thing!!

allemaal slaap lekker en tot morgen… dat morgen de zon maar weer mag schijnen, of igg droog mag zijn!!

:dag: