Anders helpen wij jou wel even herinneren hoor Viva.
Wanneer ga je ook alweer? :zon02: ![]()
Anders helpen wij jou wel even herinneren hoor Viva.
Wanneer ga je ook alweer? :zon02: ![]()
pppfff vraag is eerder… wanneer komt ze weer terug
dan mag ik! hahahaa
Goede avond!
Vanmiddag even op de koffie geweest bij zus, mams was er ook dus 2 vliegen in 1 klap. Ook nog even voor J. nieuwe broeken gekocht, kan hij er weer tegen deze ‘zomer’. En voor nu … ff afwassen … foto’s raden … banken … kletsen.
@Viva
Klinkt niet goed allemaal, pijn … koortslip. Hopelijk knap je snel weer op. Heeft niets met je leeftijd te maken hoor, kan gewoon niet anders met dit weer.
@Cyn
Mooie oplossing toch! Jij aanspraak overdag en voor hen is het ook fijn dat dochter nog mee gaat op vakantie.
@Bloem
Lange, knappe mexicanen? Zou je er niet ook nog een cruise achteraan plakken?
Kan je weer ff lekker genieten van al dat bloot in T. vandaag. Al zullen de glitters er straks wel afgespoeld zijn met dit weer.
@ marion, gays… toch alleen maar kijken, mag zo’n boytoy toch niet mee naar huis nemen, where’s the fun in that?!
enneuhm… meteen de dames lekker bijgekletst! ideaal! lekker bakkie gedaan?
Bijgekletst, bakkie gedaan met … een lekker gebakje.
owh lekkallll
bossche bollen?? :unibrow:
Mag je best mee naar huis nemen Bloem, kan er toch gezellig mee babbelen :D. Vriendin is er trouwens nu mee op vakantie, is toch gemakkelijk, kan je toch teuten over welke kleren je aan zal doen en zo.
Krijgen we ooit de zon nog te zien hier,jee wat een weer het lijkt wel herfst.
jammie jammie een bosche bol das lekker
Nee geen Bossche Bollen, groot uitgevallen bananensoes. Was echt jammie jammie. Zou nog wel een doos lusten.
ja jammie,… mmmmm
heb brood gegeten vanavond, dus rond een uur of 10 krijg ik altijd vreselijke trek…
@ marion, je mist het echt he? met de dames op vakantie??
och… bananensoes heeft ook veel (slag) room… dus :tssk: bijna hetzelfde
gewoon lekkal dus!!
owh!! nu heb ik echt trekkkkkk!!!
ahahahaaa
nou dames…
ikke ga me vast nat laten regenen!!
dus alvast :dag: en fijne avond!!
wij lekker aan de koffie met aarbeientaart met slagroom…voor hubs natuurlijk
@Bloem
Is gewoon ff vreemd. Maar komt allemaal goed. Hebben afgesproken van de vakantie gewoon een weekendje weg te maken. Hub gaat 1x per jaar met de vrienden een weekend op pad. Ik bleef dan altijd thuis. Dat weekend reserveer ik dan voor haar, kunnen we er toch nog even uit samen, zonder dat ik me schuldig voel tegenover hub.
@Viva
MMMMMMMMMMMMMMM lekker!
@vivia: nog van harte gefeliciteerd met je hub!
@ marion strak plan en dan gewoon lekker ff chillen, weekendje lekker naar de sauna/ beauty center ofzo… scheveningen is leuk!
@ viva, owh jammie smakelijk!!
ikke heb net mini bosschebollen op, of te wel, slagroom soezen met chocolade eromheen!! met een wijntje. had ik ff behoefte aan, erg slecht, maar ach,.,… who cares
helemaal zeikesnat geregend net, wat een weer, en toch… al die mensen op de kermis, gingen er al wel weer naar huis, helemaal nat geregend… nou wat een lol!! bah! heb maar ff wat droogs aangetrokken en nog gauw ff brad pitt bij friends kunnen zien, jammie jammie jam!!
het is stil vanavond…meisjes ik ga stoppen…tot morgen…voor iedereen welterusten…meisje wil op de pc…haar forum…bokt…ik ga bij hubs zitten en een toastje eten…op abraham…pfff oude bok…ach nee hij is lief.
heel misschien doe ik straks hier de lampjes wel uit…ik zie wel…maar ik heb alvast gedag gezegd.
@Bloem
Of Barcelona, Sevilla, Londen, Marrakech, Praag …ISTANBUL!
Errrug slecht die bollen maar lekker … lekker … lekker … heb echt zo’n vreetdag vandaag, heb net alweer 2 snickers weg zitten kanen. En nu ligt er weer een zak chips mij zoooooooooo verleidelijk aan te kijken. Hoor hem gewoon roepen … pak mij
.
Hey Linda!!! Nog antwoord gehad op je sms-je?