TTT deel 37!!!

@ turkijelover, bij die site kun je een cruise boeken… waar kan ik klikken om alleen een cruiseschip te bezoeken… zie ff door de schepen de boot niet meer zeg maar… (en ben nog nie wakker en dus LUI!!)

Bloem,www.cruisetravel.nl/scheepsbezoek deze link kreeg ik van hun,maar is alleen een scheepsbezoek in oktober heb jij niks aan.Stuur anders ff een mailtje naar hun heb ik in eerste instantie ook gedaan

poeheee… ziet er goed uit~!!
heb meteen een mail gestuurd, dus ff afwachten…

Goedemorgen dames.

Dan heb ie kans dat je een mail van mijn zoon terug krijgt. Hij werkt daar en organiseerd en presenteerd die scheepbezoeken met nog een paar collega’s.

Gewoon een keer doen meiden, zul je geen spijt van krijgen. :thumbsup:

Bep ook weer boven water las ik. Gelukkig! :vak02:

Zo, ik ga ff douchen.
Latersssss.

Roanna,dan heb ik een mail van je zoon terug gehad :dope:.Had bedacht dat ik ook wel mee kon gaan met me ouders,maar helaas de tijd waarop me ouders gaan zit vol dus een andere keer maar.

Oja dat kan wel kloppen. Ik zou ook eerst met de eerste groep gaan en die zat ook vol en mochten toen alsnog met de rondleiding van een paar uur later, van Reisagenten mee doen.

En wij (man en ik ) hebben geweldig genoten. :zon:

hihi das ook TOEVALLIG!!

kan je zoon dan niet eerder wat regelen roanna :wink: :wink: of is er eerder nix te regelen… ach, t zou leuk zijn, maar als het niet kan dan kan het niet he?!

@ roanna, hoe is het nu op het werk enzo?

Oww Harry Potter ja daar heb ik niks mee.Kan zoveel zijn he HP…

Beps,welk hotel zit je in Kusadasi?

@ roanna, je zoon is snel!!! whahahaaa

@ beps, helaas, 4 okt is de enige en eerste… dus je moet maar zonder mij gaan of we gaan later een x samen :wink:

Jammer Bloem,maar het loopt niet weg,kan na je reis ook nog…

Ik heb weer wat punten rond gedeeld,het kon weer.

sow :eek: ik merk het!! hahaha

en ja, je hebt gelijk, maar ja, wil echt niet denken aan wat ik allemaal na de reis zou moeten/ kunnen/ willen doen… eerst dit, de rest komt later wel!

goedemorgen meisjes…rustig hier…niemand heeft echt iets te melden, hoe komt dat…???

@ viva… tututututt… beticht jij mij ervan dat ik in de ruimte loop te lullen?? :paranoid:
dan ga ik daar eens eventjes heeeeeeeeeeeeel gauw verandering in brengen…

ik heb namelijk een BELANGRIJKE MEDEDELING…!!
over 6 weken ben ik onderweg!!

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

Bloemmie, als ik nog een uitnodiging krijg voor binnenkort voor een bootje kijken… dan mag je met mij mee goed!!! Dan ben je zogenaamd gewoon reisagent :hihi:

x

altijd en overal!!

als het binnen nu en 6 weken is dan i’m your girl

Ja ik houdt het wel in de gaten!! :zon02:

zit er nog een weekendje weg in :unibrow: !!?

Haha nee dat heb ik niet in de aanbieding… Maar ook dan zal ik aan je denken goeD?

x

nee bloemmie ik beticht jou nergens van, maar kon op niets reageren…

Had vorige week trouwens ook nog een mooie aanbieding gekregen… 6 dagen cruisen voor 130 euro!!! Haha verleidelijk!