@Bloem: Ook ik zal nog eens extra mijn best doen. Je weet maar nooit! Vallen altijd wel mensen af.
Enneh… op het werk gaat het momenteel wel goed. Na dat gesprek van laatst weten we van beide kanten, waar we aan toen zijn. Tot nu toe lukt dat aardig en zelfs gister vroeg mijn leidinggevende nog, of ik nog “blij” ben. Ikke wel dus! :unibrow:
gewoon eerlijk blijven Roanna, zeggen wat er op je hart ligt, bij mij werkte dat wel…niet dat ik er wat mee opgeschoten ben, maar dan explodeerd het niet zo.
@Viva: Dat gesprek heb ik al gehad tijdens mijn functioneringsgesprek. Heb alles eruit gegooid wat me dwars zat en ze hebben het tot nu toe goed opgelost. Daarom ben ik voorlopig wel weer “blij” op en met mijn werk.
@ roanna, je zoon heb al teruggemaild dat 4 okt de eerste en enige datum is
@ cyn, waarheen dan?? newcastle ofzo?? das geen geld voor 6 dagen en ik bedoelde eigenlijk of je zelf nog weg ging dit weekend of je een aanbieding had kunnen vinden
@ viva, tis sept. rusland en mongolie hebben een landklimaat, dus ikke verwacht warm als de zon schijnt en koud als de zon niet schijnt. Op zich hoop ik dus op mega goed weer!! in mongolie regent het 1 dag in de 2 jaar in de gobiwoestijn zelfs 1 dag in de 5 jr…
china is ff aankijken, maar de weersvoorspelling voor 4 dagen peking is :smog!! hihihi
tibet en nepal is het begin winter maar dat is de beste periode om te gaan, na het regenseizoen is de lucht helder en fris en heb je dus de beste uitzichten op de bergen. Omdat het redelijk hoog ligt is er felle en warme zon. moet dus rekenen op een graadje of 22-28 overdag en allicht 15 graden in de avond
dan naar zuid-oost-azie, daar is het altijd subtropisch tot tropisch. ook weer de beste periode, want tussen de 2 regenseizoenen in. dus vooral warm, klam en benauwd, maar aan het witte zandsttrand heerlijk bikini-weer en kortebroeken weer…
dusssss
@ viva, denk dat het niet zo goed gaat met JILL… ik hoop voor haar dat ze gewoon nog op vakantie kan!!
heb er al verschillende malen via pm benadert, maar volgens mij is ze al zeker 4 weken hier niet meer geweest…
Nee sinds Jill terug is van haar vakantie is het direct daarna mis gegaan, ze heeft zich nog 2 dagen gemeld ofzo dat het weer wat beter ging, en dat ze in het ziekenhuis had gelegen, vervolgens hebben we niets meer gehoord of gezien van haar…
@Viva… Mijn oma moet mij niet… En ze zegt echt hele gemene dingen over mij tegen haar buren enzo… Ik ben altijd de pineut bij haar… Maar dat gaat al 10 jaar zo… alleen de afgelopen week heb ik weer veel dingen gehoord.:drugged: