Vind 4 uur 's morgens meer dan genoeg. Mn schouders vinden al dat getrek en gesjor aan die mensen niet zo fijn en ik ben geen ochtend mens
@Brenniej
Werk ze vannacht, hopelijk blijft het rustig.
Je hebt groot gelijk roanna, anders wordt je wereld zo klein.
Meisjes welterusten:kus: :dag::dag: behalve Brenniej, jij morgen lekker slapen
:drugged::drugged::slapen::slapen:
@ brenniej, dan kan ik je morgen mooi welterusten wensen voordat ikke ga werken en jij gaat slapen
@ roanna, dat zal toch wel? als ze je nu telkens al extra inplannen enzo
@ toos, ja dat is ook weer zo, beetje rustig aandoen en alles, die kleine broze oude mensen kunnen soms nog best zwaar zijn denk ik
@ cris: thanks vfor die bloeemmm…euhm…punten!
nou dames
wat zeggen jullie ervan
doen we nog ff een nieuw deeltje
of laten we dat liggen tot morgen??
@ roanna, jij ook bedankt voor die bloeeemmmennn…uhm…sorry punten…
zal ook weer eens een rondje maken, kijken waar ik ze kwijt kan!
Hee weer bijgelezen…visite weer weg mijn ouders met een bos bloemen…lijkt hier wel de floriade, had bloemen van zaterdag, krijg ik van hubs vandaag een mega bos rode rozen, van dochter een bos rozen en gerbra’s en nu weer mijn ouders…
nu iedereen weer plat, alleen ikke niet
O daar had ik bij willen zijn bij die kruimels en bende op de band bij de douane, je had mij ook wegkunnen gooien…
Marion en dan lekker in de openlucht met een kol tot aan je keel dicht zitten om wat te drinken fijn…he al die vliegveld perikelen, ik denk dat iedereen hier wel het een en ander heeft meegemaakt.
heerlijk toch die bloemen!!
en met dit weer blijven ze ook nog wel eventjes goed!!
mmmm jij bent lekker verwend!!
Wat denk je meisjes…gaan we nog voor een nieuw deel of niet???
Leuk Bloem een verslag van iemand die contra gereisd heeft…zie je het toch vanaf een andere kant of zou dat niet schelen…??? geen idee.
Brenniej…werkse meisje
Linda…beterschap…jeetjes meis…jij hebt wel heeeel vaak hoofdpijn, je hebt pas een nieuwe bril…is daar niets mis mee???
Ja lief hoor we zijn niet vergeten, ik wou er eigenlijk niets aan doen, en uit eten gaan, maar ja ga strak 3 weken uit eten…hakt er ook weer zo in voor niets… zonde van het geld
Bloem moet ik nog een bod erover heen doen…
Beps gaat het wel goed met je…zo weinig van stof…
@ viva, ja tuurlijk maar een mens moet toch eten he?
hoeft toch niet altijd duur te zijn? maar ff lekker de tijd voor mekaar
zeker met die speciale dagen, je leeft tegenwoordig al snel genoeg langs elkaar heen
eneuhm… contra reis is idd errug anders, maar toch, dezelfde ervaringen, alleen andere beeld cq bril… ikke ga morgen uitgebreid lezen
nu te veel tussendoor en de laptop is niet prettig om hele verhalen te lezen, dan scroll ik me een ongeluk!!
@ viva, is dat laatste bod ook van jou?? € 140
ikke weet het niet meer
denk het nl van niet, mag, hoeft niet
als iemand et wil kopen dan koopt ie wel
wil er eigenlijk € 250 a € 220 voor hebben en zit er zover vanaf… weet niet of het helpt zeg maar
nee mijn bod was 100 volgens mij had toos of roanna met Jan 140 geboden maar je had via de mail er al een van 150 dus als we er boven gaan zitten dan gaan ze er wel weer overheen…en misschien haal je niet de 250 maar wel 200…ik weet niet of je dat geld bij je budget had geteld, anders is het mooi meegenomen.
zeg maar een bod van 175 ofzo…
Ja ik weet wel dat je snel langs elkaar heen leeft, maar ik ben wel wat gewend hoor mijn hubs heeft `10 jaar op het buitenland gereden, en dan leef je dus echt langs elkaar heen…komt altijd in de vakantie wel goed…dan zijn we er echt voor elkaar.
ach
kijk maar
dat bod via de mail was 110 en toen zei ik, veel te weinig
en toen zei die vent, max 150
ja daahahhaaaagggg