TTT deel 37!!!

@ viva, ff de schade inhalen van de afgelopen tijd :unibrow:

maar om nu vanavond uit eten te gaan, a.s. zaterdag gaan we ook al uit eten…hakt er allemaal vreselijk in…is gewoon niet leuk meer om naar een restaurant te gaan…je bent zo maar 50 a 60 euro kwijt…kun je in turkije toch heel wat leuke dingen voor doen…je kan het maar een keer uitgeven he.

ja echt wel…doe mijn best…ben vandaag echt braaf geweest, heb niet zoveel gepost.

kan ook geen punten weggeven heb al een rondje gemaakt…lukt niet…jammer

@ viva, ik bedoelde de schade inhalen met je mannie :unibrow:

jaaaa die schade halen we altijd wel in hoor no problemo…anders hou je het ook niet zo lang uit met elkaar hoor, als je elkaar niets meer te zeggen/bieden hebt dan houd het snel op hoor…

hier thuis is het altijd een zoete inval…mijn hubs moet altijd vroeg zijn bed uit…dus gaat er ook vroeg in… dus echt tijd voor elkaar schiet er dan eigenlijk vaak in…maar zit wel goed hoor…enne ik ben ook geen 20 meer hahaha

ja ik weet er alles van

maareuhm viva
its just you and me now, isn’t it
zullen we er nog een nachtje over slapen en deeltje 38 morgen ter wereld brengen…
of als ik wegga… ga je dan weer alleen bevallen? nee toch!!

@ viva, ach zal wel goed komen… je bent jong en je wilt wat :unibrow:

waar is iedereen??? zie er genoeg online maar niemand reageerd…spannende serie op de tv misschien???
heb sbs6 erop staan, gaat over een stelletje sletten met dildo’s…stomme tv…zap hem wel over naar wat anders…
vind trouwens toch de tv tegenwoordig niets aan herhaling van een herhaling van een herhaling…en maar betalen aan die c*sema

nee alleen is niet leuk, zit je tegen een blinde muur aan te praten…

dus het is jou feestje Bloem zeg het maar…doen we het licht uit hierzo…of gaan we door…

Als we doorgaan is het dan een record??? 48 uur een deel???

Als dat zo is gaan we door vind je ook niet Bloem…Hans wordt nog eens gek van ons…

nee we hebben het wel eens eerder zo snel gedaan

maar ikke moet toch echt gaan slapen
deuren zijn al op slot
make up eraf
nog ff de lunch klaarmaken en dan richting het nestje

maar ja die 25 red ik nog wel in mn eentje

en met jou erbij is het een piece of cake

we kunnen het beps natuurlijk niet aandoen dat ze en het licht moet aandoen en een nieuw deel moet starten!!

ff de lijst er ook maar bijzoeken vast

strak plan Bloem…anders moeten we straks zo spitten.