TTT deel 37!!!

@Cris
Veel plezier morgen met shoppen en natuurlijk met ons Bloemetje. Geef haar ook ff een knuffel van mij.

@Bloem
Omgekeerd voor jou natuurlijk. Ennuh …de verjaardagskus niet vergeten.

@Linda
ALWEER HOOFDPIJN??? Misschien een keer naar de dokter ermee, je hebt er wel erg vaak last van.

Ja misschien wel, heb wel zn weblog steeds bijgelezen, morgen komt hij met foto’s

Is een jonge knul, zou samen met een ander reizen maar liep al snel fout en gingen ieder hun eigen weg. Hij heeft 7 maanden alleen gereist, vind het nogal wat hoor

Of samen met iemand die hij daar tegen was gekomen en dezelfde kant op ging. Ben heel benieuwd naar zn verhalen

@Bloem: Ik heb een contract van 12 uur per week, maar ik werk gemiddeld zo’n 16 tot 20 uur per week. Ik doe dit al jaren zo, en heb ook geen behoefte meer, om meer uren te maken. Dit is voor ons/mij een leuke bijverdienste en vind het goed zo!

@Roanna: Kan me ook wel voorstellen op jouw leeftijd

@ roanna, groot gelijk

@ toos, log… waar?? welk?? enneuhm… doe maar verslag uitbrengen
en goed dat het nog in NL was, was het aan de turkse kant gebeurd… owh zie het helemaal voor me

@ marion, maar ja, wel een leuke herinnering en zal je niet snel meer vergeten

@ brenniej: werk ze!!

Ik ga ook slapen.

Kletsen jullie nog een naar een nieuw deel toe?Fijne avond nog

:dag::dag:

@Brenniej: Rustige nacht en slaap lekker morgen
Ga ook zo mn mandje opzoeken, moet er om 6 uur uit. Hoef gelukkig maar 4 uurtjes te werken

Ja he!!! :lol: :vak02:

@ Brenniej: werk ze! Hoe laat ben je klaar?

@ Roanna: lekker rustig aan. Leuk centje is altijd welkom :D. En soms even lekker uitrusten ook.

@ toos, owh das ook amper de moeite
maar slaap lekker

Thankss…!!! Slaap lekker!!! :dag: :dag:

Zal je zn weblog pmmen

@ roanna, en de sociale contacten he? ook niet onbelangrijk :wink: hebbie er hier nog niet genoeg van he?

@ toos, is goed!!

Ik ook. Ik wil niet klagen, maar ben ook een beetje grieperig. Ik hoest al de hele week en ik rook niet eens. :biggrin:

Oke dan lieve members. Ik ga jullie morgen weer zien. :dag: :kus:Allemaal.

@ Cristina: Morgenochtend half 8 ben ik klaar!!..

Nou meiden, ik ga richting werk!..
Fijne avond iedereen, en slaap lekker!!!:wink:
Zal aan jullie denken als jullie lekker liggen te dromen!:wink:

Tot morgenochtend in het nieuwe deel denk ik!:slight_smile:

:kus: :kus:

Precies Bloem!

Zolang ik gezond blijf wil ik dit blijven doen, als hun dat ook willen natuurlijk, maar dat zit wel goed.

Trusteeeeeeeeeeee :dag: :kus:

:slapen: voor iedereen die het bed al op gaat zoeken