TTT deel 37!!!

zeg ik ook altijd, als ik ook zo wordt mogen ze me zo van de oosterscheldekering rijden in mn rolstoel,

Oh, Toos ik zie het helemaal voor me.

Linda: slaap lekker:slapen::wub:

en dan wel mn gordel dicht want stel dat ik een helder moment krijg:paranoid:

Werk jij op vaste dagen roanna of heb je door de week ook vrij

@ Linda: slaap lekker!!!:dag:

Jaaa als ik zo wordt,… stekker eruit!!..!!!

Linda weltrusten hoor. Hopenlijk voel je je morgen weer wat beter. :dag:

Ik werk elke dag een paar uurtjes en met name tussen de middag met de lunch in een bedrijfsrestaurant en toevallig voor de zelfde werkgever als Miere011. Soms wordt ik ook gevraagd om s,avons een paar uur te werken als er receptie’s zijn, maar momenteel is het erg rustig vanwege de vakantie.

Zo ben er ook nog ff net die hard 4 gekeken,maar vond er niet veel aan.

Vindt het ook knap hoor van die mensen in de zorg,dat ze dat werk kunnen doen,zou echt niks voor mij zijn,maar heb wel respect voor de mensen die het wel doen.

Brennie,hoe laat moet je beginnen?

@ Bloem: pfff, veel leukers in Istanbul dan in St. Petersburg… pfff! :wink:

Anyhow, sorry niet goed bijgeleest… Ik ga nu richting bed. Moeten morgen eerst naar mn vriend toe om auto op te halen, dan richting Breda om te shoppen, mijn favo bezigheid. En daarna terrasje pakken met Bloem! :smiley: En plannen maken voor St. Petersburgieeee!

Toedeledokiee!

Slaap lekker allemaal!

Ga denk ik over een week of 4/5 die kant op

Wij ook niet dus! Was me een vertrek die keer zeg. Eerst moesten we 10 euro brandstoftoeslag pp bijbetalen, andere reizigers hadden hierover een brief gehad maar wij wisten van niets. Hadden ook al extra betaald bij het boeken dus dacht dat ik die al betaald had. Factuur erbij … kijk maar betaald. Nee dit is weer een extra toeslag. Nou dokken dan maar. Toen het verhaal van die koffers. Dacht we komen nooit dat vliegtuig in :).
Eenmaal ingecheckt wilden we wat gaan drinken. De vertrekhal is daar echt heel klein dus geen plek meer. Kon je alleen nog buiten op een omheind terras gaan zitten, koud en een harde wind, was begin mei toen. Daar zaten we dus een uur te koekeloeren, jas tot aan de nok toe dicht. Maar ja we zijn er gekomen, hebben een topvakantie gehad, en daar gaat het tenslotte om he. Soms moet je er gewoon iets voor over hebben.

@ Turkijelover,…Ik moet om half 12 beginnen… over half uurtje richting Werk… Getsiieee!!!

@ cris ik hoor het wel

@ linda, slaap zacht

@ toos, hahahaa, en dan met de kruimeldief over de douane band! hahahah

@ roanna, hoeveel uur werk je in totaal dan

@ brenniej, al wat energie gekregen??

@ turkijelover, heb je je vriend al te pakken gekregen??

@ Brenniej: heb jij nachtdienst? Waar wekr je precies dan?

@ Bloem: hehe,… ja na 3 red bull, en 2 koffie en een douche,… gaat het wel!!!:wink:

Slaap lekker cris. Ben morgenavond even in breedjedaaaa om autootje van dochter op te halen. Maar krijg visite, iemand die 8 maanden gebackpackt heeft in australie, de treinreis die bloem ook gaat doen maar dan andersom. Hij eindigde in st petersburg

@ Cristina: jaa ik heb vnacht de eerste… ik werk in een verzorgingstehuis!..

@ Brenniej: oo oki, nou success met je eerste nachtdienst! Ben benieuwd. Is waarschijnlijk wel anders dan overdag…

@ Toos: oee, lijkt me echt geweldig. Misschien heeftie nog Tips voor Bloem :wink:

Brennie,werk ze alvast voor straks.

Cris,weltrusten en veel plezier morgen

Bloem,nee heb nog niet geprobeert vandaag.

@Bloem: zoiets, maar goed dat ik niet aan een kruimeldief heb gedacht, kwam al niet meer bij, hub werd steeds bozer omdat ik samen met oudste dochter slap op die tafel hing van het lachen. Bij dat mens kwam ook de stoom uit de oren geloof ik. Toen moest alles er nog in en da paste niet meer