@roanna: snap t helemaal was maar dat je weet dat je altijd welkom bent
Ligt er trouwens niks leuks ergens halverwege nijmegen en a’doorn om af te spreken, als ik weer die kant op kom
@ toos: jaaa hahaha… Ik heb ook wel een knal gekregen!!..Wilde alleen maar lief zijn!!.. nOu whahah… Maar meeste zijn wel lieff toch!!!.. Ik moet er altijd wel om lachen!!..
En dan die vragen wat ze 10000 keer per dag stellen:
Ik moet naar huis,…
Ik wil naar mijn moeder…accchhhh… tis tog ook wel een beetje zielig!
Maar indd… Liggen daar mensen van zoooo oud,… eigenlijk niks meer waard…en die houden maar vol…onvoorstelbaar somss!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
Nou, ik kom hier ook zo af en toe in een verzorgingstehuis Rumah Saja dat is voor Indische Nederlanders op leeftijd zeg maar.
Nou… daar zitten inderdaad “krengen” van bewoners tussen hoor!
Je wilde al niet op mn verjaardag komen, dus als de berg niet naar mohammed komt, komt mohammed enz enz enz:biggrin:
@ Linda: ja precies,… das wel lekker…! vakantieperiode heee…hard werken!!![]()
Als je het goed beschouwd is het diep triest, hoop nooit zo te worden
ik ook niet,…
echt niet…
Ja natuurlijk wel Toos. Wat dacht je van Beiaardiersh****
Is voor Linda ook makkelijk te reizen. Hahahahaha
Waar ligt dat??
@Viva
Gefeliciteerd met je trouwdag! En nog heel veel gelukkige jaren samen.
@Roanna
De koffers en het gewicht. Hangt af van welk vliegveld je vertrekt. Wij hebben vanaf Amsterdam nooit problemen gehad. Pakten altijd alles voor ons drietjes in 2 koffers. Ongeveer 25-30 kilo per koffer. Totdat we vanaf Enschede vlogen. In verband met de arbeidsomstandigheden (is daar nog niet zo geautomatiseerd als op Schiphol bv) mag een koffer daar dus idd maar 23 kilo wegen. Bijbetaling daar doen ze niet aan, je krijgt plactic tasjes om de spullen die er teveel in het koffer zitten in te doen. Zo niet, dan gaat de koffer niet mee. Hebben dus na die ervaring maar een koffer erbij gekocht en nemen voortaan het zekere voor het onzekere.
@ marion: jeeetje das ook een gedoe… met plastictasjes…:paranoid:
Vond ze trouwens op schiphol behoorlijk streng qua gewicht. Voor ons was iemand met 2 kilo overgewicht werd moeilijk over gedaan
Waar dat ligt Toos? Hier bij mij thuis :vak02:
@Marion: Klopt. Ik had ook al even voor hun op een speciale site gekeken en je mag als je samen reist, 1 koffer met niet meer dan 26 kilo meenemen. Maar buuf neemt nu voor de zekerheid er toch nog een weekendtas bij mee.
Was me wat daar toen. Echt genant, moet je koffer daar open voor de incheckbalie en kan je daar al je spul over gaan zitten pakken. Gelukkig lagen er zware dingen bovenop dus waren zo aan het aantal kilo’s. Maar je sjokt dus wel de hele verdere reis met een paar plastic tasjes extra.
noouu jaaa…daar had ik nog nooit van gehoord…!
Gelukkig lagen die zware spullen maar bovenop! hehe… sta je daar…
ooohhh…![]()
zo dames
bebo doorgespit, wat een foto’s van mijn thuis en mijn vrienden en mn vrienden en kinderen van vrienden en :wub: poe hee, ben er ondersteboven van
maareuhm… tis wel de avond van de 1 regel postjes, jeetje… proberen jullie bij te blijven ofzo?? :so:
@ oudjes, en babie’s niet mijn ding. ik begrijp ze niet, ze klagen om nix en zijn traag
als ik hulpbehoevend word en niet meer dan 50% aanwezig ben/ meekrijg, mag de stekker er echt uit.
echt petje af voor alle mensen in de zorg
hoop er nooit meer mee te maken te krijgen, maar geweldig wat jullie doen
en de rest… uhm :paranoid: ben het alweer kwijt, ga nog maar eens naar wat foto’s zwijmelen ofzo :wub:
ik ga slapen ben moe en heb best wel hoofdpijn
Heb het een paar jaar geleden in luik gehad, zagen ze wat op de scan in de handbagage, waren het telefoon en camera oplader, dus alles moest eruit. Bovenop lagen verkruimelde cakejes. werd een zootje op die tafel. waren de hele nacht al op, kreeg de slappe lach en dat mens werd steeds bozer:D