TTT deel 37!!!

Oh Toos dan ff verder zoeken

we hebben personeelstekort en nu de vakantie, maar toch is het redelijk te doen. Alhoewel afgelopen weekend waren ze overdag met 4 man in plaats van 6. Dat betekend dus wassen voor de nacht. Zal bij jullie ook wel zo zijn

Nee terneuzen ligt op het verkeerde eiland

OHHH je bedoelt naar mn eieren

kwartje valt

Oh, nou daarom moet ik ff verder zoeken dus. hahahaha

@ toos… Ja precies…! Maar jaaa…We gaan vrolijk door!:slight_smile:

Ook :unibrow: :unibrow:

@roanna: mocht je keer hier in de buurt zijn en tijd over hebben je bent dan van harte welkom hoor

Alleen m;n nachtjes zullen wel druk zijn…er liggen hoop mensjes slecht:(

morgen weer werken van 13-21

Volgende week totaal andere tijden aangezien ik dan de enige ben voor de kassa: ma, di, do van 13-21, vrij 9.30-21 en zat 9.30-18

Nou Brenniej en Toos. Ik heb diep respect voor alle mensen die zoiezo in de zorg werken. Dan mag ik met mijn job eigenlijk helemaal niet klagen.

@ roanna: Acchh,… die mensjes…!! je moet er wel tegen kunnen,… maar aahh… ze zijn toch wel lief!!.. alhoewel niet altijd!!..whahah

@ Linda: lekker druk weekje!!..:slight_smile:
maar wel lekkere tijden…toch?

Dank je Roanna. Vond het eigenlijk nog steeds leuk.Maar sinds het overlijden van mn vader kan ik mn draai niet vinden. Bij ons op de afdeling zitten mensen van 80, 90 en zelfs in de 100 en niet neer te knuppelen. Klinkt cru ik weet het, maar vind dat nog steeds moeilijk. Zal wel slijten denk ik

@brennie: had door ander rooster eigenlijk 42 uur volgende week, maar heb nu de donderdagmorgen ook vrij gekregen zit nu dan op 39 uur 1 teveel maar die krijg ik dan als overuur, maar ook wel lekker de ochtend na je verjaardag vrij zijn

Nee hoor niet altijd lief, krijg af en toe een dreun of wordt blauw geknepen

Dat weet ik hoor Linda. Maar weetje,we gaan er maar voor een paar uur naar toe (Haaksbergen) en dan is het een bietje lullig om dan te zeggen, van ik moet ook even naar E.

Zijn toch best lange dagen Linda