Bloem, als je iets op marktplaats zet… Ben je dan verplicht het te verkopen? Als bijvoorbeeld het bod je niet aanstaat…
x
Bloem, als je iets op marktplaats zet… Ben je dan verplicht het te verkopen? Als bijvoorbeeld het bod je niet aanstaat…
x
nee hoor
had een bod van € 150 via mail, afgewezen
marktplaats is niet bindend bieden!
bij ebay is er volgens mij wel een koopverplichting als je de hoogste bieder bent
Oh ok… Ik heb namelijk een spel voor de Ds erop gezet… Wil gewoon weten wat ik ervoor kan krijgen… En kijk dan wel of ik het verkoop…
ja daarom
same here!
maar goed, ikke heb de werkdag weer overleefd… wonderwonder
dus boodschappies, opruimen en tot straxxies!!
:wub:Doei!! Ik ga ook zo!! Ga vanavond lekker wokkuh met mijn werk
@bloem
4 oktober moet ik weer beginnen.
zit effe na te denken om J. uit te nodigen voor mijn verjaardag volgende week woensdag weet alleen nog niet precies hoe
@mk116: alles goed? hier wel. bovenstaande proberen? hahaha
Goedenmiddag vanaf een stralende Veluwe. :zon02:
@Linda: Ja joh, moet je doen. Nodig hem gewoon uit. Even denken hoe… ja. Ik probeer mee te denken.
@MK116: Leuk te horen dat het goed gaat met jou en je gezinnetje. Heerlijk toch! Enneh… nog bedankt voor de punten. Kan zelf helaas nog niet delen zag ik net, maar komt nog wel.
Hallo meiden, ben ik weer even, vandaag een rommelige dag…telefoon…boodschappen ect…de hond getrimd en het beessie gewassen moet he voor de vakantie, als hij gaat logeren bij opa en oma.
a.s. schoonzoon op de koffie gehad voor de trouwdag.:king:…vanavond een dineetje in elkaar flansen…wist het echt niet wat te eten, nou heb het toch gevonden…
varkenshaas met champignons en roomsaus, pommes risolet, en rauwkostsalade, lekker en snel klaar, wordt weer een latertje.
heb even snel bijgelezen
heeft toch gewerkt Bloem een bod via de mail van 150 euro…misschien moeten we er over heen bieden… heb bod van Jan 140 als we op 175 gaan staan krijg je misschien wat je wil hebben.:lol:
mk…4 oktober weer aan de slag moet je zeker nog ff niet aan denken.:retard:
Linda…gewoon uitnodigen die hap:kus:
Roanna ook geloof ik een rustig dagje
Beps…lang aan het werk…jammer met dit mooie weer:hihi::zon02:
Brenniej…de nachtdienst in…pfff moet er niet aan denken, val bij voorbaat al in slaap…gaap.:slapen:
Toos…nog niet voorbij zien komen:vak01:
Marion …ook niet op ww:arrow:
Voor de rest weinig te melden…rustig ook op ww voor vandaag, gisteren was het drukker.![]()
@viva: van harte met je trouwdag en nog vele jaren erbij!
ikke ben er ook weer ff!!Gelukkig ben ik paar uurtjes in slaap gevallen…!
ik zit me nu is even te bedenken wat ik zal gaan eten!
oohh tis ook iedere avond hetzelfde liedje!
Nou Viva, jij weet nogal veel. :paranoid:Toch? Mijn buuf komt net dus hier om even het een en ander door tenemen vanwege hun vakantie van morgen naar Andalusie.
Ze zei tegen mij, ik heb mooi alles in in 1 koffer gedaan (voor 2 pers), waarop ik vroeg, hoeveel weegt die koffer nu dan? Ze dacht iets van 26 kilo. Het leek haar handiger om met 1 koffer te gaan, omdat ze met nog een stel gaan en met z’n vieren ook een auto erbij hebben. Dus al die koffers waarschijnlijk niet kwijt kunnen.
Maar ik dacht en zei dat ook tegen haar, volgens mij mag je die ene koffer niet voor 2 personen rekenen. Dat dacht ze namelijk. Je mag per persoon zoveel bij je hebben. Ze zei, ja maar met ons beiden is het toch nog geen 40 kilo? Dus ik weer van, er wordt per persoon gewogen. Dus mijn vraag is eigenlijk, weet jij dat Viva hoe dat zit, of misschien wel iemand van de anderen?
Had al even op de site van Mart**air gekekeken, maar kon dat niet specifiek terug vinden op hun site.
Dus wie weet het?
Oja Viva…van harte met jullie trouwdag en nog vele gezonde en gelukkige jaren gewenst. :kus:
@roanna: mag volgens mij niet in 1 koffer een koffer mag namelijk niet meer wegen dan 23 kg
Wij hebben ook wel eens 1 koffer meegenomen die woog 38 kilo, was toen geen probleem…het is wel wat anders met de handbagage, die mag niet zwaarder zijn dan 5 kilo, dus als je voor 2 personen bijv. 8 kilo hebt, ben je de pineut en moet je het er echt uit halen…
Dit heeft te maken dat de bagage in de bakken boven je zit, en bij een of ander de klep open gaat de persoon die er onder zit niet gelijk een doodgooi krijgt van een tas die veel te zwaar is.
Dus meer kilo’s in 1 koffer het mag volgens mij wel…
wij waren ook een keer met zijn 4en 1 koffer woog 15 kilo, de ander 24 kilo en nog 2 die gewoon binnen de norm zaten, was geen probleem, 4 personen x 20 kilo = 80 kilo…en daar bleven we onder.
Laat ze anders even bellen met schiphol die kunnen je het vertellen.
ja zou idd even bellen met schiphol
Viva,Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
Linda,gewoon een smsje sturen met de vraag of hij zin heeft om volgende week op je verjaardag te komen…
Zo ik vanmiddag lekker op pad geweest met wat collega’s was gezellig en we hebben gedaan wat ze gevraagd hadden,kijken hoe je vanaf welk punt je het best 360 graden foto’s kan maken van ons bezit…