Hier ook
@ toos geniet maar lekker van je dagje zonder planning!! heerlijk!
@ turkijelover, hey klinkt goed! lekker idd iets anders, lekker afleiding enzo… maar wat moet je dan in kaart brengen?
hierook nog volop zon!!! jippieeeee!!!
@Toos: geniet maar lekker
@Roanna: werk ze vandaag.
@Linda: gewoon uitnodigen en als hij niet wilt komen omdat familie erbij is ja dan…maar hem alleen uitnodigen!!!
Groetjes trouwens stelletje kletskousen!!! Man pagina 77 alweer
CRIS: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!![]()
Bloem,de wijken wat voor wijken het zijn,kindvriendelijk en of er dan genoeg speeltoestellen zijn enzo…De uitgebreide uitleg hoor ik om 12.00 uur.Dus zal het wel zien
@ turkijelover, klinkt leuK!! ff klimrek en de wipkip en de glijbaan uittestten ![]()
Hahahaha ja Bloem,weer ff kind zijn ![]()
@bloem: onder welke caegorie staat je hometrainer op mp was effe benieuwd
uhm sport en dan fitness geloof ik
maar allicht al op pagina 5 ofzo
gaat rap
@ turkijelover, juisttttt!!!
was al effe aan het zoeken staan er nl zoveel op
ja maar niet alle aanbieders heten bloem29 ![]()
das waar zit tot nu toe al op pagina 9, zo de vier sollicitatiebrieven zijn klaar deze straks effe op de bus doen
maar ja men zet ze bij soprt en fitness onder elke categorie haha
ik ga boodschappen doen met mams en daarna met naar oma tot later vanmiddag
Cris van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!
@ mk, hoe is het met jou?? neemt de visite al wat af?? ben je al langs je werk geweest om je mannetje te showen??
Deze week is het rustig met de visite, morgenochtend komt mijn zus met de kinderen en morgenmiddag de buren met hun dochter en meer niet deze week. Nee ik ben nog niet op het werk langsgeweest, nu is er bijna niemand op kantoor alles is op vakantie. Ze komen na de bouwvak langs, want dan zijn de meesten weer terug van vakantie.
Net de wijkverpleegkundige gehad om een heel dossier in te vullen voor het consultatiebureau. Hij is op de weegschaal geweest, nu 4140 gram (was 3840), hij doet het goed zeg maar ![]()
wereldreis perikelen update:
lang-op-reis / wereldreizigersverzekeringen kosten in de regel € 45 per maand. Flinke hap van het budget, maar ja, je zult hem maar nodig hebben.
Kwam via deze site terecht bij de *hra, en die bieden een permanente reisverzekering aan met min of meer dezelfde dekking als zo’n speciale verzekering
maarrrrrrrrrrr
(heb ze de afgelopen dagen al helemaal gek gebeld met allerlei vragen en tis echt waar)
betaal bij de O*ra dus voor 1,5 jaar (verplicht verz. tot 1 april 2009) het bedrag van € 112,50
in plaats van de gemiddelde € 320 ofzo
dussssss
gullie snappie denk ik al: bloem = blijjjjj!!!
Cris: Happy Birthday!!! :hihi:
Ik ben lekker VRIJ!!! :dope:
Ben weer weg!!!
x
@ mk, das super om te horen en idd iedereen is op vakantie, maar ja, allicht als ie net een paar weekjes ouder is, is het ook leuker, als ie wat actiever is ![]()
wanneer moet/ mag jij weer aan de slag?
@ cyn, kort maar krachtig dus :biggrin: