TTT deel 37!!!

@bloem: ja idd ggrr wil m zien, spreken, vasthouden, voelen haha

@Cristina: Gefeliciteerd met je 19de verjaardag, geniet van je dag vandaag!!!

goeiemorgen trouwens

@toos: goedemorgen

Haaai allemaal!!

Dames, bedankt voor de felicitaties :D:D. Heel erg leuk!!

Ikke ga zo meteen even gebak halen (jaja, op mijn eigen verjaardag =P). Mijn ouders hadden gebak toen ik geslaagd was voor rijbewijs, gebak toen ik geslaagd was voor VWO, gebak toen mijn halfzus geslaagd was en voor vandaag waren ze straal vergeten. Hahah,

Anyhow, Bloem, ikke heb dan nog net tijd. Als ik gewoon zorg dat ik de zesde weer op weg naar NL zit isset pas de problem!

@ toos jij ook een goedemorgen! beetje bijgekomen van de nachtdiensten??

@ linda, hihi je hebt het echt weer zwaar te pakken he?? ikke zou toch echt een keer de stoute schoenen aandoen, hem bellen en uitnodigen voor een terrasje, hardlopen, filmpje, middagje tuincentrum, potje midget golf, vakantiefoto’s kijken : whatever!!!

@ cris nou super dan!! zou het cker leuk vinden!!
en maak er maar een leuke dag van en als je zelf je eigen gebak haalt, weet je cker dat je gebak hebt wat jij het lekkerste vindt!!

Ladieesss, ik ben er vandoor voor vandaag.

Nogmaals, bedankt voor felicitaties!

Bloem, St. Petersburg gaat geregeld worden! Ik sms je morgen nog even over hoe laat wij waar zijn enzo. Neem dan alvast je plannen mee voor St. Petersburg! Dan kunnen we kijken wat we allemaal niet kunnen doen voordat jij er bent, want ik heb geen zin om dingen dubbel te doen!

@bloem: weer? nog steeds haha

@ cris is goeddddd!! leuk!!

@ linda, nou ja, was toch een klein beetje afgezwakt toen je dacht dat ie serieus een vriendin had? ach, hoop doet leven he? :wink:

Goedemorgen ook Toos. :vak02:

Ga jij nog wat leuks vandaag daar aan de Zeeuwse kust?

Ik ga zo weer werken zoals elke dag, maar ff nog langs de buuf. Die gaat morgenochtend al vroeg weg, om te gaan fly-driven in Andalusie.

Meisjes, allemaal een fijne dag nog en voor hen die vrij zijn, geniet nog even van het zonnetje, want hierna wordt het weer herfst, zeggen ze. :thumbsup:

De rest werkse ook!!!

:dag:

@roanna: werk ze vandaag

Linda,nodig hem uit voor je verjaardag,dan moet hij wel reageren of hij komt of niet komt

@turkije-lover: idd, maar ja ouders erbij, zus, oma met aanhang, vriendin

So what zullen toch wel meer vrienden en vriendinnen zijn…Of vraag of hij een andere keer langs komt

ja daarom!!

Net volop zon,… en nu wordt het weer donker…

Rain is comin again!!!:frowning:

Wordt net gevraagd of ik zin heb om wat wijken in kaart te brengen hier i.v.m de website,nou dat wil ik wel is eens wat anders he,dus ik mag vanmiddag naar buiten,hoop maar dat de zon blijft schijnen…Moet alleen wel een uurtje langer door,maar ja overuur altijd handig

@Roanna: werk ze vandaag, heb geen plannen hier aan de zeeuwse kust. Ten minste nog niet.

Hier nog volop :zon02: