TTT deel 37!!!

@ turkijelover hahaha,a denk je?? mannen zijn daar toch niet zo lang mee bezig??

@ viva, tja… tis nog niet helemaal weg nee… jammer… beetje zoals dr kovac het gisteren bij ER zei
je zit in een ruimte met 2 deuren. op de ene staat geen toegang en op de andere staat geen uitgang. en dus zit je… en wacht je

nou ja, het weer past goed bij de stemming, tis hier grauw en grijs… dikke mist!! brrbrbrr zal blij zijn strax thuis in mn bedje te liggen

dikke mist??? de zon straalt hier aan de hemel het is windstil en heerlijk weer.

ik hoop dat dat hiero ook gaat gebeuren maar tot nu toe dikke mist, en met het hoofd in de wolken

Goood morninggggg!!!

allereerst

CRISTINA… VAN HARTE GELEFELICITEERD!!!.. maar er een leuke dag van!!! :kus:

he Bren goedemorgen, nog hoofdpijn??

nee gelukkig niet!!
Ik heb echt als een blok geslapen!!..

nu maar ff wat dingetjes doen!!
en dan weer probren te slapen!!..
Moet vanavond de nachtdienst in!!!..pfff

@ brenniej, oei!! nachtdienst?? tot wanneer?

Ik kom er maandagochtend weer uit!..
Dus 5 nachtjes…
Maar ja vind het altijd wel lekker…
Niet dat ge-ren en gez*ik aan je hoofd!!!:wink:

@ brenniej hahahaaa… en dan ook nog in het weekend!!

Bloem,nee denk het niet denk dat mannen het eerder naar hun moeder brengen :tongue:

brennie,5 nachten??? Dus je moet je ritme ff omgooien,zit je alleen in de nachtdienst of met z’n 2??

Hier een flauw zonnetje en droog

jajajajaa
its coming!!
de zoóóóóóóoonnnnnnn

Goede morgen meiden! Ga straks bijlezen, moet opschieten nu voor de jaarmarkt.
Maar eerst nog …

@Cris

Gefeliciteerd met je verjaardag

http://www.epk.nl/ud/afbeeldingen/Zonnebloem%20-%20zonnekeur.jpg

maak er een superdag van vandaag

We zitten met ze 2-en in de nachtdienst…gelukkig maar!!
Anders ben ik helemaal zooo alleen!!

Zit met een collega waar ik ook buiten werk mee om ga…dus dat moet goedkomen!:slight_smile:

@ marion, fijne dag op de jaarmarkt!!

hiero ziet het er ineens een stuk beter uit, mmmmmhhhh :wub: zooonnnetjee!!

@ brenniej owh dat wordt dan gewoon gezellig 5 nachten kletsen… of niet?

hahah jaa…
Als er nog maar gewerkt gaat worden!! hehehe!!..

maar goed meiden ik ga ff wat doen,… tot later!! :dag: :dag:

Goedemorgen allemaal.

@Christina: Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag :king: en nog een hele fijne dag en dat het je verder ook goed moge gaan.

Hier ook mooi zonnig weer, met wel een stevig windje, maar dat is alleen maar goed, want heb de :was: buiten gehangen.

:dag: Doegggggggg

@ roanna, owh lekker van die frisse lakens en blouses aan de lijn en dan na een uurtje, hoppa de kast in…
volgens mij is het hiero windstil, anders zouden we geen mist meer hebben (toch??)

@ brenniej, ach, zal toch niet superdruk zijn in de nacht, beetje half half

@bloem: hoorde een geluid als ik stil ga staan bij bijv het stoplicht schijnt dat ik het klotsen van de bezine inde benzinetank normaal volgens monteur, tja msn hij staat in mijn msn maar dan moet ie wel online komen, officieel begint de training 15 aug weer, maar volgende week en de week erop geeft iemand uit onze groep training en kunnen we eindelijk weer beginnen, maar ik ga volgende week omdat ik dan jarig ben ik mag dus over twee weken, wel blij dat ik dan weer mag zie m dan eindelijk weer

ja idd want strax ga jij natuurlijk op vakantie en tja… dan zie je hem dus ook weer ff niet!!
lastig lastig allemaal!!