@ turkijelover hahaha,a denk je?? mannen zijn daar toch niet zo lang mee bezig??
@ viva, tja… tis nog niet helemaal weg nee… jammer… beetje zoals dr kovac het gisteren bij ER zei
je zit in een ruimte met 2 deuren. op de ene staat geen toegang en op de andere staat geen uitgang. en dus zit je… en wacht je
nou ja, het weer past goed bij de stemming, tis hier grauw en grijs… dikke mist!! brrbrbrr zal blij zijn strax thuis in mn bedje te liggen
@ roanna, owh lekker van die frisse lakens en blouses aan de lijn en dan na een uurtje, hoppa de kast in…
volgens mij is het hiero windstil, anders zouden we geen mist meer hebben (toch??)
@ brenniej, ach, zal toch niet superdruk zijn in de nacht, beetje half half
@bloem: hoorde een geluid als ik stil ga staan bij bijv het stoplicht schijnt dat ik het klotsen van de bezine inde benzinetank normaal volgens monteur, tja msn hij staat in mijn msn maar dan moet ie wel online komen, officieel begint de training 15 aug weer, maar volgende week en de week erop geeft iemand uit onze groep training en kunnen we eindelijk weer beginnen, maar ik ga volgende week omdat ik dan jarig ben ik mag dus over twee weken, wel blij dat ik dan weer mag zie m dan eindelijk weer