TTT deel 37!!!

Dat zou ze ook doen. Bedankt anyway :dag:

@ roanna, mag, je mag dus best het gewicht van 2 pers in 1 koffer doen… maaaarrrrr (en dat scheelt per maatschappij) er mag maar een max van meestal 26 kilo in 1 koffer… anders sjouwen die mannen zich een breuk!!

@ viva, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
wanneer is de bruiloft eigenlijk??

@ brenniej, ikke eet pittige worstjes met brood en lekker beetje kk en tomaat enzo

@ linda, tja, uitnodigen… niet per sms, als je hem al vraagt zeker over de telefoon of in het echt (da laatste is een beetje lastig i know)
maar zou me toch ff afvragen wat je wilt… komt iedereen tegelijk op je b-day? komen er nog meer mensen die hij kent? dus niet alleen familie??
anders zou ik hem een x apart uitnodigen om een ijsje te gaan eten ofzo, voor je verjaardag…
al zou ik de jongen nog zo leuk vinden, er is nix zo vervelend als in een vreemd huis zitten, allemaal in een kringetje, met een bordje met taart op je schoot met allemaal mensen om je heen die JIJ niet kent en die jou allemaal nieuwsgierig aankijken wie jij dan wel niet bent!! :eek: no way, bij voorbaat gedoemd te mislukken!! vogel ook eerst ff via msn uit of ie niet moet werken ofzo, nix zo vervelend om te vragen als het antwoord sowieso nee is

uhm… denk denk…
honger
moe, geiiriteerd, laptop is zo traag als bagger… gisteren was ie ultra rap, nu zit ie echt te kutten!

Oke bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga het zo gelijk even doorgeven en dan hoor ik ook wel, wat ze zelf nog te weten zijn gekomen.

Eet smalijk allen. :dag:

@Viva: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

ikke ga ook ff eten maken want ik word helemaal messjoge van die klote slome KKKKKKKKKK*****^^6^&*******TTTTT laptop…
arch!!!

@Bloem: Hub had mijn bod weggehaald, die dacht wat moet die nou met een crossfiets. Even uitgelegd hoe t zit, bod staat er weer

@ Viva: jaaaaaa, gefeliciteerd met je trouwdag!!! Nog wat speciaals gepland?

@ Bloem: als jij op mn weblog zit, kan jij dan de plaatjes zien? Op deze computer kan ik dat wel, maar toen ik beneden zat lukte het niet…

Hellooo nou het zijn maar patatjes geworden!
Snel en makkelijk!:wink:
hmmmm en lekker!!!

@toos: waar op mp zie jij dat van die hometrainer van bloem nu ong staan heb vandag al lopen zoeken maar nog niet gevonden

@linda: Als je naar marktplaats gaat, crosstrainer intypen, even zoeken naar breedjedaaaa ,komt ie vanzelf boven water.

Cris,wat is je weblog???

@toos: gevonden

@Linda::thumbsup:

Ben thuis, ff bijlezen, eten. Had een “feestje” van het uitzendbureau. Kreeg een kadootje(strandhanddoek) en een borrel…wel leuk, niet gezellig!

@Viva happy huwelijksdinges…toch…

Net Askim aan de telefoon gehad!
Het is weer zo warm in Turkije…!! 40 +
en het werd alleen maar weer warmer…

@ toos, owh okey hoor, no probs

@ cris, nee zie idd niet alle foto’s… boven heb je de foto;s op de pc staan en dus kan ie ze gewoon uploaden, maar anderen zien ze niet
heb je ze wel in jpg formaat??
wat ook helpt is uploaden op bv mijnalbum.nl etc

@ linda…hoezo? intersse??

@ brenniej, patatjes jammie

@ beps. jou spreek ik zo vaak, nix te melden

okey mensen, grr.r… klungel nog ff verder
ben lid geworden van bebo, zeg maar de engelse hyves, maar daar verdwaal je echt in de vrienden van vrienden van vrienden en heel erg vooral… foto’s van mn turkse vriendjes en vriendinnetje… boehoeeee :crybaby: heimwee… zucht, mooi foto’s van :wub: en broertjes van :wub: hihihi
ben daar ff verder aant cruizen

@Bloemmie: Nou lekker dan, niets aan mij te melden…
En dan ook nog in F-ing Russia meeten met anderen…(hihihihi)
Ik ga je missen echt…

@ beps je bent uitgenodigd hoor… st petersburg 4 of 5 sept… alles is goed
nee askimmetje van me, ik maak het goed met je in istanbul, veel leukers, en daarna kun je altijd bij me thuis om de bank of in bed komen logeren als je lekker vakantie komt vieren bij/ met mij thuis!!!

@bloem: was gewoon effe benieuwd hoe ie eruit zag