TTT deel 37!!!

Cyn,nee dat zal die vast niet leuk vinden,maar ja je doet er verder niks mee dus moet kunnen toch,dan kom thet cultuurverschil weer om de hoek kijken.Heb daar ook wel eens een discussie over gehad met me vriend…

@Viva: Fijn dat je er weer bent en nog van harte gefeliciteerd met je man zijn verjaarjaardag en nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst.

Fijn zeg, dat jullie feestje zo geslaagd was. Daar doe je het ook allemaal toch voor, is 't nie? Mooie foto’s oook zeg! Nouja, als ik wist hoe je moeder,(of was het je oma) eruit zag, had ik vast wel even de groeten gedaan. :biggrin: Wij waren er niet zover vandaan. Doe ik dat de volgende keer. Oke? :lol:

@Cynthia: Zo… en of dat mooi is he op zo’n schip? Ik heb ook werkelijk mijn ogen uitgekeken van al dat moois. (Incl. bemanning) :stuck_out_tongue:

@ roanna, owh… :paranoid: ook de bemanning!! dat kwartje was nog nie gevallen, misschien moet ik ook maar es gaan kijken (@ beps, ga je mee?? :biggrin: )

@ cyn, ja allicht, in gumbet ooit?? :unibrow:

@ turkijelover, klinkt errug overtuigend… NOT!! hahaha, alsof jullie nix beters te doen hebben dan aan mij denken, dat gaat van turkse pizza’s naar wijntjes, naar werk en turkije, etc etc… en weer terug…?

Oma…klein vrouwtje met grijs haar heet prijs…en wordt in november 100

Dank je wel Roanna, ik zal ze overbrengen aan hem, van jullie allemaal trouwens.

heet prijs…???

mijn oma lag in maart op sterven met een blaasontsteking die niet over wilde gaan, maar loopt nu weer als een kip in het rond…zonder stok of rollator.(die heeft ze wel nodig hoor maar ze is vrij eigenwijs)

Bloemmie zitten ze je te plagen…kom maar hoor meissie:kus:

yep

daar zijn er in de regio van Roanna 100den van hoor…haahahaha

mijn oma leeft nog ja…en zoals ik al zei ze wordt 100 jaar op 10 november a.s…dus misschien hebben we nog een feestje in het verschiet.

Ow, dan komt het vast wel in de plaatselijk krant te staan. Ik ga het in de gaten houden, tegen die tijd Viva. Hopenlijk blijft ze nog gezond, om het mee te kunnen maken.

@Bloem, juist in Gumbet!!! :wub:

@Tr-Lover: Dat zeg jij dat ik daar niks mee doe :lol: haha nee hoor :hihi:

@Roanna, de bemanning vond ik niet zo!! Allemaal aziaten van 1.40 meter! :paranoid: haha kom ik daar met mijn 1.80!!

x

Ja maar, niet allemaal met de naam Prijs! :wink:

Ach we wachten maar af…eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met mijn oma…zij ook niet met mij hoor dus het mes snijd aan 2 kanten zeg maar…mijn oma is van de oude stempel (dat mag ook hoor als je zo oud bent) maar ik heet dus niet naar haar, als enige heet ik naar mijn opa…en ja mijn andere nichtjes heetten dus wel naar haar, vandaar dat ik een beetje uit de gratie lig…niet dat ik daar wat van heb hoor maar dat heb ik ook altijd wel gevoeld, ik kreeg bijvoorbeeld nooit zoveel als mijn nichtjes…

En mijn opa is al heel wat jaartjes geleden overleden, dus die kon het zeg maar niet meer goed maken met mij…( goh als ik het zo opschrijf lijk ik wel jaloers maar dat is niet zo hoor)

@Cynthia: Ja dat klopt, heb ik ook wel gezien, maar onze tafelheren waren (Bloem let op!!!) van die mooie, lekkere, lange Mexicanen. :p:biggrin:

hhahahah nee dat is waar…

prijs… voor- of achternaam??

@ viva, nee hoor, ze pesten me niet, maar moet af en toe toch echt wat dingetjes rechtzetten!!

@ cyn, it’s a date!

:eek:
gringo’s!!!
:drool:

welk schip wasda ookalweer?? hoe kommie daar???
:unibrow:

Mexicanen lang…ik dacht altijd dat dat van die kleine onoogelijke mannetjes waren…die nog stinken ook…:wacko:…heb ik even een verkeerd beeld

achternaam…zo heet ik ook van mijn meisjesnaam hoor…

Nou, deze eg nie hoor Viva. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Als je na je reis weer terug bent, kan ik er voor zorgen, dat jij ook een keer zo’n schip mag/kan bezoeken. Als je het teminste meent wat je zegt!