@ cyn ja i know
jammer dat ik niet mee kan!!! maar ja andere prioriteiten he?? :biggrin:
Cyn,ja en die kent een hoop mensen die jij dan ook weer leert kennen,altijd makkelijk
Haha juist
En ik ken weer andere mensen die Bloem erg interresant vonden haha (die mannen vonden Bloems interresant… He Bloemmie ![]()
ikke weet van nix
en volgens mij was het idd eerder andersom…
denk dat cyn en haar askim meer mensen kent dan ikke daaro… mijn kennissenkring is zeer beperkt zeg maar…
zou zo weer mee gaan!!??? :unibrow:
meisjes hierbij nog de foto van het kado van de kids en mij aan hubs… hij werd er stil van,
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/tuinhaard.JPG
rara rara … weet je wat er hier gebeurt…HET REGENT…blehhh
Oooowww Cyn,als je er zoveel kent hoef je toch niet met je ouders mee te gaan,dan heb je altijd wel aanspraak of werken ze allemaal op dezelfde tijd ![]()
Bloem,jij kent er niet zoveel ??? Maar ze kennen jouw wel :slywink:
Das zeker een mooie vuurpot/bbq Viva
nou ja!!! :eek: wat denken jullie van mij!!
zoveel ken ik er echt niet hoor, zoals gezegd, een select gezeldschap, die 24 uur per dag aan het werk zijn, en voor de rest staan er ook errug veel onbekenden in X-bar hoor!! hahahaaa
sommigen heb ik wel eens langs zien lopen toen ik daar werkte, maar daar houdt het dan echt mee op hoor!
en tja… als ze zeggen dat ze mij kennen: it wasn’t me! ikke ben onschuldig!! hahahaa
@ viva, hier regent het ook weer pijpestelen…
nou ja, als het om 8 uur maar droog is he?
enneuhmmm… mooi vuurpotje hoor! vanavond BBQ?
hahaha Bloem,was ook maar een grapje hoor ![]()
Hier regent het een klein beetje,nog een half uurtje en dan heb ik het er weer opzitten voor vandaag.
nou nee bbq ff niet…kan geen bbq meer zien…
mmm jammie
doe maar hiero!!
Tr-Lover, ja ik ken ze allemaal wel… maar het zijn de meeste allemaal mannen, die er opzich ook wel leuk uit zien!!! En ik denk niet dat Askim het leuk vind als ik me de hele dag met hun ga vermaken :lol:
@ turkijelover, jajajajaa!! :finger: zou ik ook zeggen :so:
En Bloemmie, ik zal jou echt wel gaan missen hoor!!!
@ cyn, ach, als ikke dan mee zou gaan hebbie een goed excuus ![]()
@ cynz, hou op schei uit, begin nu al te :crybaby: als er eraan denk, dat jullie allemaal gezelli zitten te klessenbessen en ikke er nie bij ben! :crybaby:
Er komt vast wel een keertje dat we er weer samen zullen zijn!!!
x
En we zullen elke dag aan je denken.